Mój nowy TV

Data: 2013-05-23 14:01:57
Autor: boukun
Mój nowy TV
Właśnie przyszła moja doskonała plazma, Panasonic TX-P50GT50E.
http://youtu.be/OkCItkW3FAU

Doszedłem do wniosku, że 42" to będzie w sypialni jednak za mały i zdecydowałem się na 50".

Ja to mam żydowski łeb.
Akurat na Alledrogo sklep elektro.pl wystawił 5 sztuk tych telewizorów w okazyjnej cenie 4.336 zł http://allegro.pl/show_item.php?item=3263300360, na ceneo, skąpcu i innych wyszukiwarkach cenowych można go kupić za minimum 4.695 zł.

Zamówiłem z zapłatą przy odbiorze, 8 zł drożej jak przelew, ale dzisiaj euro poszło o 20 groszy w górę i wymieniłem potrzebną sumę za 4,20 zł za euro, wczoraj kurs wynosił jeszcze 4,18... Około 20 złotych zyskałem na kursie względem gdybym wymienił wczoraj.

Telewizor z dostawą kosztował w sumie 4.413 zł, dzielone po 4,20 za euro, wychodzi ok. 1050 euro, tylko 50 euro drożej jak w najtańszym sklepie w Niemczech (ale dostawa do Polski, gdyby była nawet taka możliwość, byłaby w granicach 100 euro).

Czyli nie dałem się orżnąć.

Ale obraz jest zajebisty... A co to będzie po kalibracji...

boukun

Data: 2013-05-23 12:45:08
Autor: Marek
Mój nowy TV
On 23 Maj, 14:01, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
W a nie przysz a moja doskona a plazma, Panasonic TX-P50GT50E.http://youtu.be/OkCItkW3FAU

Doszed em do wniosku, e 42" to b dzie w sypialni jednak za ma y i zdecydowa em
si na 50".

Ja to mam ydowski eb.
Akurat na Alledrogo sklep elektro.pl wystawi 5 sztuk tych telewizor w w
okazyjnej cenie 4.336 zhttp://allegro.pl/show_item.php?item=3263300360, na
ceneo, sk pcu i innych wyszukiwarkach cenowych mo na go kupi za minimum 4.695
z .

Zam wi em z zap at przy odbiorze, 8 z dro ej jak przelew, ale dzisiaj euro
posz o o 20 groszy w g r i wymieni em potrzebn sum za 4,20 z za euro,
wczoraj kurs wynosi jeszcze 4,18... Oko o 20 z otych zyska em na kursie
wzgl dem gdybym wymieni wczoraj.

Telewizor z dostaw kosztowa w sumie 4.413 z , dzielone po 4,20 za euro,
wychodzi ok. 1050 euro, tylko 50 euro dro ej jak w najta szym sklepie w
Niemczech (ale dostawa do Polski, gdyby by a nawet taka mo liwo , by aby w
granicach 100 euro).

Czyli nie da em si or n .

Ale obraz jest zajebisty... A co to b dzie po kalibracji...

boukun

Masz racje, Bekon.
Teraz bedziesz codziennie mial doznania estetyczne.
Chrzan tych, ktorzy mowia , ze lepiej byloby tam pojechac i na wlasne
oczy ogladac...
To sa ci, ktorzy kupuja najtansze bilety lotnicze, mieszkaja w
najtanszych hotelach i ogladaja najbiedniejsze regiony w odwiedzanych
krajach.
Ty , codziennie ogladasz, w najlepszej jakosci, to, co , zwykle,
ogladaja ( na wlasne oczy) tylko najbogatsi ludzie.

Data: 2013-05-23 15:29:31
Autor: leszek niewiadomski
Mój nowy TV
Am 23.05.2013 14:01, schrieb boukun:
[...]

I co ty kolego bedziesz tam ogladal? Jakies podejrzane rozrywki, jakichs niepolskich aktorow, zydowskich spiewajlow, koszerne panienki, rozne niearyjskie gadajace glowy. Wspolczuje. Chyba ze nawrociles sie na Trwam lub Republike, a to co inszego.
Ja tam bym wolal poszlajac sie po swiecie. Ostatnio gosc w telewizorze ze Szczecina opowiadal, ze byly bilety lotnicze do Peru za 650 zlotych. Sam polecial za ponad 3000, a co przezyl i obejrzal!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ODR9Z4fbO3U#!
Ale sa gusta i gusciki...
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-05-23 15:44:09
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:knl5jr$ql7$1online.de...
[...]

A chociażby to

http://youtu.be/sqJMD2ZJjcA

[...]

Dla mnie to jest za prymitywne, to jest dobre dla starców, ale znam starych Niemców, co mają depresję, że są starzy i żyją tylko wspomnieniami, że kiedyś cały świat zwiedzili, a teraz nawet telewizora nie włączają. A w telewizji można przecież cały czas zwiedzać cały świat, tym bardziej z dostępem do sieci...

boukun

Data: 2013-05-23 16:18:18
Autor: leszek niewiadomski
Mój nowy TV

[...]

Wpierw trzeba zwiedzic, zeby wspominac, a zwiedzac mozna latami, zimny czas spedzac w cieplym klimacie i cieszyc sie zyciem, widokami, dobrym winem, programami telewizyjnymi, natura itd. Kota bym dostal gdyby mi przyszlo wegetowac przed telewizorem na obrzezach Swidnicy. Ale sa gusta ...
ln.

Data: 2013-05-23 15:56:03
Autor: dante
Mój nowy TV
Dnia Thu, 23 May 2013 14:01:57 +0200, boukun napisał(a):

[...]

A ma kamerkę ?
No... taką do SKYPE...

--
Ego scio quoniam intrabunt post discessionem meam lupi graves in vos non
parcentes gregi

Data: 2013-05-23 16:18:26
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:f3cbmrd4zzx2.320lt62d9sqv$.dlg40tude.net...
[...]

Ma mieć, aplikację Skypa ma, kemerkę dedykowaną Panasonica trzeba dokupić, tak jak dokupiłem okazyjnie za pół ceny na niemieckim ebayu do LEDa Philipsa, teraz właśnie przetestowałem
http://youtu.be/m03cqafunf8

Teraz Lewandowski może ze mną nawijać...

boukun

Data: 2013-05-23 18:01:52
Autor: dante
Mój nowy TV
Dnia Thu, 23 May 2013 16:18:26 +0200, boukun napisał(a):

[...]

To jak już tę kamerkę dedykowaną Panasonica dokupisz, tak  jak to dokupiłeś
okazyjnie za pół ceny na niemieckim ebayu do LEDa Phlipsa, i ją zamontujesz
to... zaklej  ją  plastrem.

Data: 2013-05-23 18:07:22
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:1lxlhw6jil6bb$.o7l9sw27vrvv$.dlg40tude.net...
[...]

Tak jest raczej z kamerkami wbudowanymi w laptopach... Mało prawdopodobne, że ktoś shakuje kamerkę na usb.

boukun

Data: 2013-05-23 18:14:14
Autor: dante
Mój nowy TV
Dnia Thu, 23 May 2013 18:07:22 +0200, boukun napisał(a):

[...]

No... stary...  a te w laptopach to niby jak są podpięte... po "firewire",
a może po "tunderbolcie" co ? Mam na myśli oczywiście protokół.
To nie ma znaczenia. Ważne, że masz w TV łącze internetowe.
Patrz jak się zdziwisz.

Data: 2013-05-23 18:44:16
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:16btnifrcm1w5$.1564dacmur9p6.dlg40tude.net...
[...]

Żeby złamać zabezpieczenia routera sieci WiFi WPA i WPA2, to nie jest takie proste, a także zaporę sieciową routera. Poza tym, jak się ma ustawione tylko poszczególne adresy IP statyczne, to już już nie jest raczej możliwe włamanie się do takiej sieci. Ponadto, nie wiem, jak by się musiał taki hacker znać na oprogramowaniu poszczególnego telewizora i kamerki, żeby i te parametry złamać i wejść do kogoś do pokoju.

To tylko matrix...

boukun

Data: 2013-05-23 18:57:15
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-23 18:44, boukun pisze:
[...]

mylisz sie, zawsze sa backdoory, o ktorych nie masz zielonego pojecia...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-23 19:07:14
Autor: dante
Mój nowy TV
Dnia Thu, 23 May 2013 18:44:16 +0200, boukun napisał(a):

[...]

.... a "kacperskiego"  wgrałeś  do telewizora ?

Data: 2013-05-23 19:10:55
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-23 19:07, dante pisze:
To tylko matrix...

>boukun

... a "kacperskiego"  wgrałeś  do telewizora ?

bekon rowniez oglada porno ...-;)

Data: 2013-05-23 19:27:32
Autor: dante
Mój nowy TV
Dnia Thu, 23 May 2013 19:10:55 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2013-05-23 19:07, dante pisze:
To tylko matrix...

>boukun

... a "kacperskiego"  wgrałeś  do telewizora ?

bekon rowniez oglada porno ...-;)

Tak...?
A jakie tytuły mu poleciłaś... Dżoana ?

Data: 2013-05-23 19:29:25
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-23 19:27, dante pisze:
[...]

sexarchive.com

bekon podawal porno z depardieu i pacino.

nie uwazam porno za cus gorszacego, ale to jest wymarzony cel dla hackerow.

Data: 2013-05-23 19:46:24
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:519e51f5$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gówno prawda, to był Depardieu z De Niro.

boukun

Data: 2013-05-23 19:59:21
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-23 19:46, boukun pisze:

sexarchive.com

bekon podawal porno z depardieu i pacino.

Gówno prawda, to był Depardieu z De Niro.

niro czy pacino, jeden chuj ....-;)

Data: 2013-05-23 20:10:11
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:519e58f9$0$1226$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-05-23 19:46, boukun pisze:

sexarchive.com

bekon podawal porno z depardieu i pacino.

Gówno prawda, to był Depardieu z De Niro.

niro czy pacino, jeden chuj ....-;)

No nie wiem jak Pacino, ale tych dwóch, to rzeczywiście takie małe fiuty...

boukun

Data: 2013-05-23 20:22:33
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-23 20:10, boukun pisze:
niro czy pacino, jeden chuj ....-;)

No nie wiem jak Pacino

taki sam knypek jak ty czy niro.

Data: 2013-05-23 19:27:13
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:13rdu5j324y84.133kvg2tvc448.dlg40tude.net...
[...]

Wystarczy w ustawieniach routera w filtrowaniu adresów MAC zezwolić tylko na te moje wybrane statyczne 8 urządzeń domowych. Gdyby jakimś cudem ktoś wszedł mi do sieci, to bym to widział w zapisie swojego routera...

Telewizor jest trudniej shakować, jak znane systemy operacyjne, a jak wiadomo, linuks jest wolny od wirusów, a oprogramowania telewizorów bazują w większości na linuksowym oprogramowaniu...

boukun

Data: 2013-05-23 19:33:18
Autor: dante
Mój nowy TV
Dnia Thu, 23 May 2013 19:27:13 +0200, boukun napisał(a):

[...]

trzy proste słowa:
MAC changer
MAC cloning
no i port forwarding

Data: 2013-05-23 20:03:54
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:1dh2bh1bmbvxt.1e8r0fkfy08ll.dlg40tude.net...
[...]

Mi nie musisz tłumaczyć, sam bawiłem się swoją Nokią N900 z łamaniem sieci WEP (WPA jest bardzo ciężko, kilka dni by to zajęło) za pomocą aplikacji aircrack-ng. Ale to dopiero wejście do zabezpieczonej sieci i włamanie jest widoczne w shakowanym routerze. Teraz do tego potrzeba by włamać się na sam router i zmienić ustawienia, żeby przekierować porty, a potem jeszcze znać zasady opanowania  oprogramowania telewizora.
Wszystko to pozostawia widoczne ślady, raczej jest to niemożliwe.

boukun

Data: 2013-05-23 20:21:48
Autor: dante
Mój nowy TV
Dnia Thu, 23 May 2013 20:03:54 +0200, boukun napisał(a):

[...]

.... ach to Maemo.
Pobaw się Back-Track'iem odpalonym na lapku,
bo nie zakładam, że chroot'owałeś na tej Nokii...
choć to możliwe.

Ale nie są potrzebne aż tak "brutalne" metody
wystarczy socjotechnika by przejąć Twoją kamerkę.

Data: 2013-05-23 16:06:45
Autor: Parvus
Mój nowy TV

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:knl12a$379$1mx1.internetia.pl...
Właśnie przyszła moja doskonała plazma, Panasonic TX-P50GT50E.
http://youtu.be/OkCItkW3FAU

Doszedłem do wniosku, że 42" to będzie w sypialni jednak za mały i zdecydowałem się na 50".

W SYPIALNI?!!! Czyś ty się chłopie z chujem na głowy zamienił?

Bartek

Data: 2013-05-23 16:19:57
Autor: leszek niewiadomski
Mój nowy TV
Am 23.05.2013 16:06, schrieb Parvus:

[...]

Kupi sobie jeszcze pare na balkon, do piwnicy, kibla i maly do auta. Zyc nie umierac!
ln.

Data: 2013-05-23 16:28:17
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:519e22f6$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Są ludzie, co mają w kuchni, na to bym nigdy nie wpadł. A w sypialni..., po drugiej stronie może przyjaciółka też Skype włączyć... i saver...

boukun

Data: 2013-05-23 17:20:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Mój nowy TV

[...]

Bo on w sypialni sypia sam. Żona zapierdala, na ten telewizor też, w Niemczech.
Przeparaszam. On sypia z bohaterkami pewnych figlarnych filmów i trzepie wacka bez przerwy, a duży ekran powiększa złudzenie realności.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-23 18:21:43
Autor: leszek niewiadomski
Mój nowy TV
Am 23.05.2013 17:20, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

Taki to jego wirtualny swiat: babki w telewizorze, natura i swiat w telewizorze, Niedzwiecki lezy w lozku i marzy.
ln.

Data: 2013-05-24 20:34:27
Autor: pluton_
Mój nowy TV
Właśnie przyszła moja doskonała plazma, Panasonic TX-P50GT50E.

sprzedales uju Ojczyzne za telewizor.

Nullification

Data: 2013-05-24 23:30:54
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:knobk2$5o8$1node2.news.atman.pl...
Właśnie przyszła moja doskonała plazma, Panasonic TX-P50GT50E.

sprzedales uju Ojczyzne za telewizor.

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Bo to ja Tusk, czy jaki inny Komorowski?

boukun

Data: 2013-05-25 08:01:16
Autor: pluton_
Mój nowy TV

> sprzedales uju Ojczyzne za telewizor.

Bo to ja Tusk, czy jaki inny Komorowski?

Dokladnie, tylko oni maja 100 razy lepsze plazmy od twojej.

Nullification

Data: 2013-05-25 09:17:09
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-25 08:01, pluton_ pisze:
Właśnie przyszła moja doskonała plazma, Panasonic TX-P50GT50E.

sprzedales uju Ojczyzne za telewizor.

Bo to ja Tusk, czy jaki inny Komorowski?

Dokladnie, tylko oni maja 100 razy lepsze plazmy od twojej.

czyli za plasme zrobia wszystko

Data: 2013-05-25 10:04:47
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:knpjrn$ahc$1node2.news.atman.pl...

> sprzedales uju Ojczyzne za telewizor.

Bo to ja Tusk, czy jaki inny Komorowski?

Dokladnie, tylko oni maja 100 razy lepsze plazmy od twojej.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Nie byłbym taki pewny, bo to są głąby kapuściane i nie mają pojęcia o tym, jaki telewizor jest najlepszy...

boukun

Data: 2013-05-25 10:09:32
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-25 10:04, boukun pisze:
Nie byłbym taki pewny, bo to są głąby kapuściane i nie mają pojęcia o
tym, jaki telewizor jest najlepszy

a teraz bedziesz ogladal najlepsze merdialne kanaly bekon.

Data: 2013-05-25 10:23:24
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51a071bd$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-05-25 10:04, boukun pisze:
Nie byłbym taki pewny, bo to są głąby kapuściane i nie mają pojęcia o
tym, jaki telewizor jest najlepszy

a teraz bedziesz ogladal najlepsze merdialne kanaly bekon.

Wczoraj oglądałem leżąc sobie wygodnie w łóżku właśnie gladiatora, coś wspaniałego... I już po części tv skalibrowałem. No po prostu bajka...

boukun

Data: 2013-05-25 10:32:34
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-25 10:23, boukun pisze:
a teraz bedziesz ogladal najlepsze merdialne kanaly bekon.

Wczoraj oglądałem leżąc sobie wygodnie w łóżku właśnie gladiatora, coś
wspaniałego... I już po części tv skalibrowałem. No po prostu bajka...

czyli nie bedziesz ogladal merdialnych niusow ? oj watpie ....-;)

Data: 2013-05-25 10:35:20
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51a07723$0$1246$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czytam często telegazetę TVP, tam piszą ciekawą prawdę...

boukun

Data: 2013-05-25 10:38:39
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-25 10:35, boukun pisze:
czyli nie bedziesz ogladal merdialnych niusow ? oj watpie ....-;)

Czytam często telegazetę TVP, tam piszą ciekawą prawdę...

GWno prawdę ...-;)