Mój nowy TV

Data: 2013-05-24 20:34:27
Autor: pluton_
Mój nowy TV
Właśnie przyszła moja doskonała plazma, Panasonic TX-P50GT50E.

sprzedales uju Ojczyzne za telewizor.

Nullification

Data: 2013-05-24 23:30:54
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:knobk2$5o8$1node2.news.atman.pl...
Właśnie przyszła moja doskonała plazma, Panasonic TX-P50GT50E.

sprzedales uju Ojczyzne za telewizor.

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Bo to ja Tusk, czy jaki inny Komorowski?

boukun

Data: 2013-05-25 08:01:16
Autor: pluton_
Mój nowy TV

> sprzedales uju Ojczyzne za telewizor.

Bo to ja Tusk, czy jaki inny Komorowski?

Dokladnie, tylko oni maja 100 razy lepsze plazmy od twojej.

Nullification

Data: 2013-05-25 09:17:09
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-25 08:01, pluton_ pisze:
Właśnie przyszła moja doskonała plazma, Panasonic TX-P50GT50E.

sprzedales uju Ojczyzne za telewizor.

Bo to ja Tusk, czy jaki inny Komorowski?

Dokladnie, tylko oni maja 100 razy lepsze plazmy od twojej.

czyli za plasme zrobia wszystko

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-25 10:04:47
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:knpjrn$ahc$1node2.news.atman.pl...

> sprzedales uju Ojczyzne za telewizor.

Bo to ja Tusk, czy jaki inny Komorowski?

Dokladnie, tylko oni maja 100 razy lepsze plazmy od twojej.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Nie byłbym taki pewny, bo to są głąby kapuściane i nie mają pojęcia o tym, jaki telewizor jest najlepszy...

boukun

Data: 2013-05-25 10:09:32
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-25 10:04, boukun pisze:
Nie byłbym taki pewny, bo to są głąby kapuściane i nie mają pojęcia o
tym, jaki telewizor jest najlepszy

a teraz bedziesz ogladal najlepsze merdialne kanaly bekon.

Data: 2013-05-25 10:23:24
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51a071bd$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-05-25 10:04, boukun pisze:
Nie byłbym taki pewny, bo to są głąby kapuściane i nie mają pojęcia o
tym, jaki telewizor jest najlepszy

a teraz bedziesz ogladal najlepsze merdialne kanaly bekon.

Wczoraj oglądałem leżąc sobie wygodnie w łóżku właśnie gladiatora, coś wspaniałego... I już po części tv skalibrowałem. No po prostu bajka...

boukun

Data: 2013-05-25 10:32:34
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-25 10:23, boukun pisze:
a teraz bedziesz ogladal najlepsze merdialne kanaly bekon.

Wczoraj oglądałem leżąc sobie wygodnie w łóżku właśnie gladiatora, coś
wspaniałego... I już po części tv skalibrowałem. No po prostu bajka...

czyli nie bedziesz ogladal merdialnych niusow ? oj watpie ....-;)

Data: 2013-05-25 10:35:20
Autor: boukun
Mój nowy TV
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51a07723$0$1246$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czytam często telegazetę TVP, tam piszą ciekawą prawdę...

boukun

Data: 2013-05-25 10:38:39
Autor: u2
Mój nowy TV
W dniu 2013-05-25 10:35, boukun pisze:
czyli nie bedziesz ogladal merdialnych niusow ? oj watpie ....-;)

Czytam często telegazetę TVP, tam piszą ciekawą prawdę...

GWno prawdę ...-;)