"Mój ojciec Mordechaj i dziadek Juda"

Data: 2013-01-29 11:56:20
Autor: No pasaran
"Mój ojciec Mordechaj i dziadek Juda"
"Mój ojciec Mordechaj i dziadek Juda" - dziennikarz TVN24 o "lustrowaniu" rodzin

- Życiorysy rodziców Bronisława Wildsteina są podobne do życiorysów moich starych. A redaktor Wildstein ma poglądy diametralnie odmienne od moich - mówi w rozmowie z "Newsweekiem" Andrzej Morozowski, dziennikarz TVN24 - podaje tokfm.pl.

 Andrzej Morozowski został ostatnio "zlustrowany" w "Gazecie Polskiej" przez Dorotę Kanię. "Ujawniła", że jego ojciec przed wojną nazywał się Jodek Mordka i był komunistycznym działaczem, po wojnie spędzonej w ZSRR pracował natomiast w Ministerstwie Bezpieczeństwa Publicznego.

- Kania wszystko pokręciła. Mój ojciec rzeczywiście był Żydem, tylko nazywał się Mordechaj Mozes. Dziadek był Juda, dla kumpli Judka, więc Kania chyba połączyła dziadka z ojcem w poprzekręcanych wersjach - mówi Morozowski Marcinowi Mellerowi.

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,13307711,_Moj_ojciec_Mordechaj_i_dziadek_Juda____dziennikarz.html

Data: 2013-01-29 12:54:59
Autor: MT
"Mój ojciec Mordechaj i dziadek Juda"
Ale qrwa kogo te informacje wyssane z dupy obchodza ?

Data: 2013-01-29 13:04:51
Autor: No pasaran
"MT" <mt@wedkuje.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke8dah$tha$1speranza.aioe.org...
Ale qrwa kogo te informacje wyssane z dupy obchodza ?

Ale qrwa kogo te informacje wyssane z dupy obchodza ?

Ciemny, zniewolony motłoch nie obchodzą...

Data: 2013-01-29 13:02:15
Autor: mkarwan
Użytkownik "No pasaran" <no_pasaran@gmail.com> napisał w wiadomości news:ke89sj$ji3$1speranza.aioe.org...
"Mój ojciec Mordechaj i dziadek Juda" - dziennikarz TVN24 o "lustrowaniu" rodzin

Nie masz się czym chwalić jogi.

Data: 2013-01-29 17:08:23
Autor: Przemysław M.
"Mój ojciec Mordechaj i dziadek Juda"
Dnia Tue, 29 Jan 2013 13:02:15 +0100, mkarwan napisaů(a):

From: "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_=22M=F3j_ojciec_Mordechaj_i_dziadek_Juda=22?=
Date: Tue, 29 Jan 2013 13:02:15 +0100

Uýytkownik "No pasaran" <no_pasaran@gmail.com> napisaů w wiadomości news:ke89sj$ji3$1speranza.aioe.org...
"Mój ojciec Mordechaj i dziadek Juda" - dziennikarz TVN24 o "lustrowaniu" rodzin

Nie masz sić czym chwaliă jogi.

Nastćpy po u2 oszoůom. Skŕd wy sić bierzecie?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcŕ aby byů spokój niech piszŕ do
abuse. Im wićcej takich donosów tym szybciej bćdzie spokój. Samo sić nie

"Mój ojciec Mordechaj i dziadek Juda"