Mój ojciec miałdziwn±antysemick±manierę... ;}

Data: 2009-07-18 13:29:21
Autor: Tzva Adonai
Mój ojciec miałdziwn±antysemick±manierę... ;}
.... o drobnych polskich kupcach i handlarzach, rezyduj±cych na placach, w
budkach i w małych lokalach zawsze wyrażał się per "żydki"... Gdy robił zakupy w
małym polskim sklepiku, to każdorazowo odnosił wrażenie, że został oszukany... ;}.. --

Data: 2009-07-18 16:53:47
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
[...]

I reagowal prawidlowo, bowiem zyd, ktory nie oszukal nikogo, sam sie czul oszukany...

Mój ojciec miałdziwn±antysemick±manierę... ;}