Mój patent na dziecko zim±

Data: 2010-01-26 19:10:34
Autor: Grzegorz
Mój patent na dziecko zim±
Hello Jacek Pustuł !:

Zestaw składa się z stelaża rurowego i fotelika samochodowego.

To raczej nosidło ręczno-samochodowe. Mój synek nauczył się wyłazić z tych 3-punktowych pasów w wieku bodaj 5-6 miesięcy :-D !!!

Testowany przez 3 miesięczna Dobrusię w temp do -12C (ciepłe r±czki i nóżki)

I bardzo dobrze !!!!! Dziecko bardzo dobrze znosi takie mrozy, lepiej niż dorosły. Lepiej ¶pi, nie choruje, tylko buzię trzeba nieco osłonić. I pozycja też OK na taki wiek.

Może dwa szkraby testowane były też przy takich mrozach z wynikiem zdecydowanie pozytywnym !!!

Tak trzymać i nie słuchaj przegrzanych szalikowych pieniaczy !!!!! Niech choruj± jak chc± ;-) !
--
Grzegorz

Mój patent na dziecko zim±