Moj pierwszy smartfon z androidem...

Data: 2013-01-30 07:06:01
Autor: Michal Tyrala
Moj pierwszy smartfon z androidem...
On Wed, 30 Jan 2013 02:57:29 +0100, Mr Misio wrote:
[cut!]

A jaki telefon, ktory android, jaka klawiatura, player, etc? Nie
oczekujesz pomocy, wpadłeś ot tak, pojęczeć?

Kontaktow z fb nie musisz importowac, muzyke mozna wybrac po katalogach.
Tak na szybko.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-30 13:52:40
Autor: Mr Misio
Użytkownik Michal Tyrala napisał:
On Wed, 30 Jan 2013 02:57:29 +0100, Mr Misio wrote:
[cut!]

A jaki telefon,

zdecydowanie za szeroki

ktory android,

zdecydowanie najnowszy

jaka klawiatura,

dotykowa

player,

domyslny

etc? Nie oczekujesz pomocy, wpadłeś ot tak, pojęczeć?

Gdzies sie chcialem wyzalic ;)

Kontaktow z fb nie musisz importowac,

Wiem, ze nie musze, domyslnie jest jednak ustawione, ze "chcesz importowac".

muzyke mozna wybrac po katalogach.

no nie wiem...

Data: 2013-01-30 15:28:27
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 30 Jan 2013 13:52:40 +0100, Mr Misio wrote:
> Kontaktow z fb nie musisz importowac,

 Wiem, ze nie musze, domyslnie jest jednak ustawione, ze "chcesz importowac".

Czekaj, wiec wybrales opcje ,,importuj'' zeby ponarzekac ze się
zaimportowaly? Heloł?

> muzyke mozna wybrac po katalogach.

 no nie wiem...

W ,,domyslnym'' Library/Albums.

Taka kluczowa dosc rada -- telefon ktory obslugujesz to NIE JEST E52.
Pewne rzeczy się tam robi inaczej. Jedne lepiej, inne gorzej.

Data: 2013-01-30 19:45:23
Autor: Mr Misio
[...]

Nie. Nie wybralem. To byl default. Dopiero swiadomie musialem to wylaczyc.

[...]

Wiekszosc rzeczy "telefonowych" robi sie tam zdecydowanie gorzej :(

Data: 2013-01-30 19:00:01
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 30 Jan 2013 19:45:23 +0100, Mr Misio wrote:

> Czekaj, wiec wybrales opcje ,,importuj'' zeby ponarzekac ze się
> zaimportowaly? Heloł?

 Nie. Nie wybralem. To byl default. Dopiero swiadomie musialem to wylaczyc.

Aplikacja facebooka po wpisaniu konta *pyta*, czy zaimportowac wszystkie
kontakty, uzupelnic te ktore juz są, albo zadne. Tak robily wszystkie
pokladowe aplikacje ktore spotkalem od Androida 2.2, tak robi
wspolczesna z marketu.

Jeszcze powiedz, ze Twoje konto fb bylo tam wpisane by default...