Moj pierwszy smartfon z androidem...

Data: 2013-01-30 14:37:09
Autor: gawfron
Moj pierwszy smartfon z androidem...
W dniu 2013-01-30 02:57, Mr Misio pisze:
Dramat :( Jestem zalamany. Jak tego uzywac wygodnie?

Wyswietlacz, ze 3 razy wiekszy niz w mojej ex e52. Ale na ekrani emiesci
sie 6 kontaktow rownoczesnie (mniej niz na e52). Zmieniam rozmiar
czcionki i nic to nie zmienia, bo choc czcionka sie zmienila to odstepy
miedzy kontaktami zostaly takie same duze bo... nawet jak nie ma zdjecia
to musi si epokazac grafika androidzika :/
Bo to dotyk, i musisz móc trafić paluchem w ten kontakt. Ale pewnie da się znaleźć jakąś nakładke która to zmienia.

Dlaczego jak mam wpisac cyfry to i tak pokazuje sie zajmujaca 60% ekranu
klawiatura QWERTY ze wszystkimi malutkimi przyciskami?

Możesz sobie przestawić, na starcie masz kilka układów klawiatury do wyboru, łacznie z 'kalkulatorową' i swype bądź jego odmianą.

Nie chce na litosc, zeby domyslne bylo "synchronizuj i mieszaj moje
kontakty z facebooka, googla i telefonu". Nie potrzebuje adresow email
znajomych w ksiazce telefonicznej. Ani tych samych osob po dwa razy bo
ktos ma w profilu prywatnym inaczej niz w zwyklych kontaktach sluzbowych.

No to wyłącz synchro. A kontakty można łączyć. Fon powinien to domyślnie robić jeśli rozpozna
  - np. imie i nazwisko. Jak nie rozpozna zrób to rÄ™cznie.

Doceniam, ze moge marnowac czas na FB, GooglePlus, Twitterze, korzystac
z map i wiele innych cudow wlacznie z odbieraniem poczty email. Ale
przez lata na e52 korzystalem z tego sporadycznie 2-3 roazy do roku, z
nudow. Podstawa dla mnie jest dzwonienie i smsowanie. Obydwie te rzewczy
sa dramatycznie niewygodne w tym smartnym dotykowcu.

Więc po co wziąłeś smartfona?

Aparat foto wlacza sie tak dlugo, ze mozna isc zrobic kawe i wrocic. W
porownaniu do starenskiej e52.

Jaki to model? Taki efekt mam na lekko przeładowanym Ace - ale to złom z niskiej pólki, minimalne ilości ramu i słaby proc. A Android to java, żre zasoby strasznie.
Swoją drogą, podobno ktoś przepisał go na C++ i zaczął śmigać kilka razy szybciej?
Fajnie, ze moge odtwarzac muzyke. Bajer normalnie. Ale dlaczego nie moge
tego uzywac "odtwarzaj z tego a tego katalogu" tylko robi mi jakies
plajlisty? sortuje wedle artysty? I we wszelaki sposob...

Da siÄ™, jak nie wbudowanym palyerkiem, to z marketu.

Wkurza mnie tez, ze musialem zalozyc kolejne konto google, zeby dostac
sie do sklepu aby zainstalowac jakas aplikacje (taskKiller).

Android sam kasuje nieużywane apki po pewnym czasie.

Data: 2013-01-30 13:45:57
Autor: Waldek Godel
Moj pierwszy smartfon z androidem...
Dnia Wed, 30 Jan 2013 14:37:09 +0100, gawfron napisa³(a):

Bo to dotyk, i musisz móc trafiæ paluchem w ten kontakt. Ale pewnie da siê znale¼æ jak±¶ nak³adke która to zmienia.

Z drugiej strony znam smartfony, gdzie bez ³aski jest 9 kontaktów na
ekranie. I to wcale nie takim du¿ym.
W dodatku ten smartfon jest przedstawiany jako wzorzec niezbyt dobrej, za
to modnej konstrukcji.
Jaki to model? Taki efekt mam na lekko prze³adowanym Ace - ale to z³om z niskiej pólki, minimalne ilo¶ci ramu i s³aby proc. A Android to java, ¿re zasoby strasznie.
Swoj± drog±, podobno kto¶ przepisa³ go na C++ i zacz±³ ¶migaæ kilka razy szybciej?

Bosz.. co to za herezje? Android JEST w C++, problem jest w za³o¿eniu ca³ej
koncepcji systemu - sam system operacyjny jest przykryty Dalvikiem, który
jest maszyn± wirtualn± Javy, w ktorym pracuje UI oraz oprogramowanie. Od kilku wersji s³ychaæ, ¿e Google ma pozwoliæ na uruchamianie natywnie
kompilowanych programów i nic z tego nie wynika.

Android sam kasuje nieu¿ywane apki po pewnym czasie.

Jak ju¿ odpowiednio wy³aduj± bateriê :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2013-01-30 15:26:33
Autor: gawfron
W dniu 2013-01-30 14:45, Waldek Godel pisze:

[...]

Sprzeczaæ siê nie bêdê - tak gdzie¶ wyczyta³em i tyle. Widaæ niejasno napisali i ¼le zrozumia³em :> Idea by³a taka, ¿e java spowalnia.

Data: 2013-01-30 14:36:06
Autor: Waldek Godel
Moj pierwszy smartfon z androidem...
Dnia Wed, 30 Jan 2013 15:26:33 +0100, gawfron napisa³(a):

Sprzeczaæ siê nie bêdê - tak gdzie¶ wyczyta³em i tyle. Widaæ niejasno napisali i ¼le zrozumia³em :> Idea by³a taka, ¿e java spowalnia.

S± tacy, co twierdz±, ¿e w tym przypadku nie, z czym osobi¶cie siê nie
zgadzam.
Zawsze trzy "warstwy" oprogramowania bêd± mocniej obci±¿aæ sprzêt ni¿ dwie.

Data: 2013-01-30 15:41:29
Autor: grapeli23
Moj pierwszy smartfon z androidem...
Dnia 30.01.2013 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:

Bosz.. co to za herezje? Android JEST w C++, problem jest w założeniu całej
koncepcji systemu - sam system operacyjny jest przykryty Dalvikiem, który
jest maszyną wirtualną Javy, w ktorym pracuje UI oraz oprogramowanie. Od kilku wersji słychać, że Google ma pozwolić na uruchamianie natywnie
kompilowanych programów i nic z tego nie wynika.

No niestety dostępu do źródeł Androida nie ma tak więc zostają jedynie
domysły i przypuszczenia.

Słyszałem, że Firefox pod Androidem działa wolno z uwagi iż Mozilla
przepisała go na MS Basic. Z kolei webkit został w całości przepisany na
Pythona.

Ogólnie złożone aplikacje i biblioteki jak ffmpeg, Google Chrome oraz bardziej wymagające gry działają w Javascripcie, stąd ich zamulanie na starszym sprzęcie, ale za to wszystko działa niezależnie od architektury czy to na Arm, MIPS czy
też poczciwym x86.

Data: 2013-01-30 19:50:40
Autor: Mr Misio
Użytkownik gawfron napisał:
[...]

jakos przy rozmiarze przyciskow klawiaturki qwerty im nie przeszkadza zrobic/upchac wszystko maciupkie. :)

[...]

Poszukam takich ustawien, ale poki co nie widzialem.

[...]

A co mialem wziac? Plasticzaka Asha? Czy niekompatybilnego z niczym BlackBerry?

[...]

xperia ttttttttt kurde, zapomnialem, nie tipo :)

Swoją drogą, podobno ktoś przepisał go na C++ i zaczął śmigać kilka razy
szybciej?

Heh :)

[...]

Ktorym? Bo jak na tablet wgralem WinAmpa to dzialal rownie ddramatycznie.

Wkurza mnie tez, ze musialem zalozyc kolejne konto google, zeby dostac
sie do sklepu aby zainstalowac jakas aplikacje (taskKiller).

Android sam kasuje nieużywane apki po pewnym czasie.

Wole kasowac czesciej ;)

Data: 2013-01-30 19:09:38
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 30 Jan 2013 19:50:40 +0100, Mr Misio wrote:
> Mo¿esz sobie przestawiæ, na starcie masz kilka uk³adów klawiatury do
> wyboru, ³acznie z 'kalkulatorow±' i swype b±d¼ jego odmian±.

 Poszukam takich ustawien, ale poki co nie widzialem.

Menu/Settings/Language&Keyboard.

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-30 20:24:00
Autor: Mr Misio
Moj pierwszy smartfon z androidem...
U¿ytkownik Michal Tyrala napisa³:
[...]

No dobrze, i na sztywno przestawie na numeryczna i... w miejscach gdzie bede chcial wpisac tekst beda numerki... :/

zobaczymy, chwilowo jest lepiej - wieksze przyciski :)

Dlaczego tak nie ma domyslnie? PRzeciez na malych ekranach wygodniej ejst uzywac 12-15 klawiszy duzych niz pelnego qwerty z miniaturkami?

Data: 2013-01-30 19:43:34
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 30 Jan 2013 20:24:00 +0100, Mr Misio wrote:
 No dobrze, i na sztywno przestawie na numeryczna i... w miejscach gdzie  bede chcial wpisac tekst beda numerki... :/

Przytrzymujac paluch na polu do pisania mozesz na szybko wejsc w to menu
od klawiatur. O ile nie masz wtedy ikonki klawiatury na pasku stanu.

 Dlaczego tak nie ma domyslnie?

Ludzie s± rozni.
 PRzeciez na malych ekranach

Masz Xperie T? 4.5 cala to maly ekran? Drugi raz poprosze: litosci.

 wygodniej  ejst uzywac 12-15 klawiszy duzych niz pelnego qwerty z miniaturkami?

W moich Androidach aplikacje sobie ¿±daj± uk³adu (i nie tylko)
klawiatury. Numeryczna, pod www, pod email, z podpowiedziami, bez, etc.

A czekaj, bo siê troche zgubilem -- odpalasz dialer, czy kontakty? I (bo
uciekles od odpowiedzi) czy mozesz w dialerze wybierac kontakt metoda
2=ABC (bo juz wiem ze masz SE, one w 2.3 tak nie mialy, od 4.x juz maja).

Data: 2013-01-30 20:57:17
Autor: Mr Misio
[...]

Sam sie zgubilem ;)

Nie wiem co odpalam, chce zadzwonic, odpalam sluchawke i... przelaczam sie na kontakty, bo pod sluchawka mam tylko odebrane/nie odebrane/wykonane

wiec wybieram kontakty i albo przewijam albo znow wybieram pole wpisu, dopiero sie klawiaturka pokazuje

no dobra, nie bede sie kopal z koniem, na sile sie przyzwyczaje, zalujac, ze ktos to wymyslil tak niewygodnie

Data: 2013-01-30 20:08:12
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 30 Jan 2013 20:57:17 +0100, Mr Misio wrote:
> [...]

 Nie wiem co odpalam, chce zadzwonic, odpalam sluchawke i... przelaczam  sie na kontakty, bo pod sluchawka mam tylko odebrane/nie odebrane/wykonane

Czekaj, calllista swoja droga, ale nie masz tam normalnego dialera? W
sensie wlasnie klawiatury numerycznej, po ktorej mozna alfanumerycznie
wyszukiwac kontakty? Az jutro zerkne jak to jest u Soniarzy...
Gupi archaiczny Hauwei mial j/w, a SE w 4.x ten dialer znacznie
pooprawil (jakbys mial 2.3 to moglbym zrozumiec pretensje, bo byl
niewygodny).

 no dobra, nie bede sie kopal z koniem, na sile sie przyzwyczaje,  zalujac, ze ktos to wymyslil tak niewygodnie

IMO ,,cos zle robisz''.

Ewentualnie, jesli w tym SE sony znow cos popier* w dialerze, spytaj
tutaj o alternatywy, albo poszukaj w markecie. Cos sobie znajdziesz,
albo ,,jak w E52'', albo konfigurowalne, bo jest tego od groma.

Data: 2013-01-30 21:18:23
Autor: Mr Misio
[...]

yyy mam, tylko wpisuja sie cyferki :) i wyszukuje po numerze. Calkowiec wiec nieuzyteczne.

Gupi archaiczny Hauwei mial j/w, a SE w 4.x ten dialer znacznie
pooprawil (jakbys mial 2.3 to moglbym zrozumiec pretensje, bo byl
niewygodny).

w starej e51 tez bylo wygodniej ;)

[...]

hehehehe, znaczy zamiast usprawniac i poprawiac to na andku raczej psuja? :)

Data: 2013-01-30 20:31:20
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 30 Jan 2013 21:18:23 +0100, Mr Misio wrote:
> [...]

 yyy mam, tylko wpisuja sie cyferki :) i wyszukuje po numerze. Calkowiec  wiec nieuzyteczne.

Czekaj, bo cholernie trudno siê z Toba konkretnie rozmawia. To jest
Android 2.3, czy czworka? W 2.3 w SE dialer nie mial szukania
alfanumerycznego. Ewentulanie moze zrob update softu jak to 4.0?

> [...]
> albo ,,jak w E52'', albo konfigurowalne, bo jest tego od groma.

 hehehehe, znaczy zamiast usprawniac i poprawiac to na andku raczej psuja? :)

Ja napisalem, ze s± alternatywy. Nie odpowiadam za to, co z akapitu
wyzej wyczytales.

Data: 2013-01-30 21:47:01
Autor: Mr Misio
[...]

4

widac mam zjebana wersje apki na androida, i android tu jedynie winny temu, ze moge sobie sciagnac alternatywe...

i to tez wada androida... gdyby nie bylo mozliwosci sciagania alternatyw to wtedy apka musialaby byc przez producenta dopracowana.

A tak - producent wciska byle gowno w zalozeniu, ze user bedzie szukal alternatywy jak sie wkur...rzy na default.

Data: 2013-01-30 21:14:40
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 30 Jan 2013 21:47:01 +0100, Mr Misio wrote:

> Czekaj, bo cholernie trudno siê z Toba konkretnie rozmawia. To jest
> Android 2.3, czy czworka?

 4

Xperia T? Jutro pozerkam w pracy jak to wyglada w SE, bo ja jestem
HTC/Huawei/Samsung. W kazdym jest wyszukiwanie alfanumeryczne.

[...]

Zamien Android na Android z dialerem SE, bo ja takich problemow nie mam.
Mimo troche szerszej bazy producentow. Wiem, wiem, ,,mialem E52 i nic
mnie nie obchodzi'', a powinno, bo sam sobie wybrales taki telefon :P

Data: 2013-01-30 22:59:15
Autor: Mr Misio
[...]

Nie T, nie J, Nie Tipo, kurde jakas na T... Tuku? Truku?

wyzszy model niz Tipo tak o 2 stowki, tanszy (choc lepszy) od nowej J. Zdecydowanie mniejszy od J.

nie wiem... czarna jest, Sony Xperia tyle oznaczen :D

zapomnialem :(

[...]

Wiesz, zaczyna sie jak z linuksem. Nie dziala ci Mint, zmien na Fedore. Znaczy jest w ciul dystrybucji, a user ma wybrac ta co mu pasuje. A jak mu cos nie dziala... to "ta dystrybucja tak ma, sprobuj inna".

;)

Wybieralem telefon, po kryteriach:
- czy ma wifi
- jaka ma ocene na forach mgsm i podobnych
- ile ludzie pisza o problemach i jakie sa (glownie techniczne) - sie okazalo, ze w miare szybki
- czy jest w miare nieduzy jak na te paletki
- czy ma nowego androida i zeby nie mial pod zadnym pozorem windowsa
- czy bedzie za zlotowke w akceptowalnej cenowo lojalce na 2 lata w play (bo play ma zasieg tam gdzie oprange u mnie nie ma)
- czy bedzie simlock (ale ze to play to na 100% mialo nie byc)

Nooo a od tego jakie sa defaulty zalezy, czy moj kolejny tel bedzie od sony, czy tez ten bedzie pierwszym i ostatnim (pomijajac, ze cyba 10 lat temu mialem sony taki z antenka, co wiecej - on dalej dziala!)

Data: 2013-01-30 22:21:48
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 30 Jan 2013 22:59:15 +0100, Mr Misio wrote:
> [...]

 nie wiem... czarna jest, Sony Xperia tyle oznaczen :D

Echh, Androidziarzu polroczny... Menu/Settings/About phone/Phone
Identity.

 Wiesz, zaczyna sie jak z linuksem. Nie dziala ci Mint, zmien na Fedore.  Znaczy jest w ciul dystrybucji, a user ma wybrac ta co mu pasuje. A jak  mu cos nie dziala... to "ta dystrybucja tak ma, sprobuj inna".

Ja nie kazdemu doradzam Linuksa. Po przejsciu przez ten watek polecilbym
Ci Windowsa. Do Linuksa jednak jakies minimalne zaciêcie do dlubniecia
jest potrzebne, Ty go za diab³a nie przejawiasz.

 Wybieralem telefon, po kryteriach:
[...]

No i OK. Fajnie. Ale trafiles na kijowy dialer, a glownie chcesz
dzwonic. Na propozycje rozwiazania (update calosci, inne dialery)
strzelasz jakies dziwne fochy. Dawno tu nie bylo takiego modela
(przynajmniej spoza mojego KFa ;-))

 Nooo a od tego jakie sa defaulty zalezy, czy moj kolejny tel bedzie od  sony, czy tez ten bedzie pierwszym i ostatnim (pomijajac, ze cyba 10 lat  temu mialem sony taki z antenka, co wiecej - on dalej dziala!)

A tak juz zupelnie z ciekawosci -- w tej E52 tez od poczatku na defaultach
jechales? Czy dopiero teraz masz taka awersje do dopasowania elastycznego
urzadzenia pod siebie?

Data: 2013-01-31 00:23:43
Autor: Mr Misio
[...]

Wirzialem, ze na T i... pomylilem sie. SX Miro ;)

[...]

A widzisz, uzywam Minta i Ubuntu jako desktopy. Uzywam wielu innych (ale tylko konsole).

[...]

No bo strzelam focha. Tyle sie naczytalem jakie boskie te plaszczaki z dotykiem boskiego androida (jak zwykle sceptycznie dzielac zachwyty przez 10), a tu taka wtopa na starcie - podstawowa apka do wymiany :)

[...]

Wlasciwie nie pamietam, zebym musial tam zmieniac cos poza thematem kolorystycznym i dzwonkami :)

No a juz na pewno nie mialem takich problemow na domyslnych ustawieniach z dzwonieniem i esemesowaniem. Tam po prostu od poczatku bylo wygodnie. Bylo mega wygodnie na e50, potem wygodniej na e51, potem mega wygodnie na e52.

Mozna powiedziec - kawal historii i obserwacji jak dobra/doskonala obsluga urzadzenia staje sie coraz doskonalsza.

Mysle, ze z Andkiem bedzie tak samo, za 5-6 lat bedzie wygodny takze w podstawowych funkcjach telefonu. :) Obecnie jest wygodny w podstawowych funkcjach komputera.

Data: 2013-01-31 03:07:19
Autor: krzysztofsf
On 30 Sty, 20:57, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Nie wiem co odpalam, chce zadzwonic, odpalam sluchawke i... przelaczam
sie na kontakty, bo pod sluchawka mam tylko odebrane/nie odebrane/wykonane

Chce zadzwonic - klikam na pulpicie ikone szybkiego wybierania - tych
kilku najczesciej wybieranych numerow

wiec wybieram kontakty i albo przewijam albo znow wybieram pole wpisu,
dopiero sie klawiaturka pokazuje

kontakty mam podzielone na 3 grupy -

- "kontakty" - ulozone alfabetycznie, na ekranie mam 6 przy
przewijaniu - klepniecie palcem w szukaj i podanie poczatkowej litery
lub poczatku ulatwia wyszukanie.
- "grupy" - moge przypiac kontakty np do praca, zdrowie czy nowej
grupy i przegladac wedlug przyporzadkowania.
- "ulubione" - kontakty ulozone wedlug czestotliwosci dzwonienia do
nich.

do tego rejestr polaczen, gdzie mam ulozone chronologicznie wykonane i
odebrane rozmowy, wygodne do oddzwaniania.

no dobra, nie bede sie kopal z koniem, na sile sie przyzwyczaje,
zalujac, ze ktos to wymyslil tak niewygodnie

??????

Data: 2013-01-31 16:16:49
Autor: Mr Misio
Moj pierwszy smartfon z androidem...
U¿ytkownik krzysztofsf napisa³:
[...]

iiiii tu ja sie zawiszam, bo nie mam ikonki szybkiego wybierania, bo "sluchawki" nie nazwalbym "szybkim wybieraniem".

MAm takich kontaktow do czestych rozmow ok. 15-20.

Rozumiem, ze... mam sciagnac do tego specjalistyczn± apkê ;]

[...]

minus jest taki, ze ... klawiatura zaslania ponad polwe, wiec jak wpisze "ag" to widze 1,5 pozycji ;] pozostale 10 jest ukrytych za klawiatura

- "grupy" - moge przypiac kontakty np do praca, zdrowie czy nowej
grupy i przegladac wedlug przyporzadkowania.

to mam :)

- "ulubione" - kontakty ulozone wedlug czestotliwosci dzwonienia do
nich.

to tez zaczynam zapelniac...

do tego rejestr polaczen, gdzie mam ulozone chronologicznie wykonane i
odebrane rozmowy, wygodne do oddzwaniania.

u mnie widac 2 ostatnie, reszte zaslania klawiatura...

Ogolnie: wiekszosc jak nie wszystko jest. Ale jakos tak malo wygodnie.

Data: 2013-01-31 12:28:44
Autor: krzysztofsf
On 31 Sty, 16:16, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

iiiii tu ja sie zawiszam, bo nie mam ikonki szybkiego wybierania, bo
"sluchawki" nie nazwalbym "szybkim wybieraniem".

W Android 4,02 mam w menu kontaktu opcje - dodaj do ekranu glownego.
Nie wiem jak daleko  "w dol' jest taka funkcjonalnosc.

MAm takich kontaktow do czestych rozmow ok. 15-20.

Rozumiem, ze... mam sciagnac do tego specjalistyczn± apkê ;]

Wybrac jeden z 5-u pulpitow na ten cel np.

> [...]

minus jest taki, ze ... klawiatura zaslania ponad polwe, wiec jak wpisze
"ag" to widze 1,5 pozycji ;] pozostale 10 jest ukrytych za klawiatura

Nie zamykasz klawiatury po wpisaniu danych do szukania?

> [...]

to mam :)

> - "ulubione" - kontakty ulozone wedlug czestotliwosci dzwonienia do

to tez zaczynam zapelniac...

To sie samo zapelnia

> do tego rejestr polaczen, gdzie mam ulozone chronologicznie wykonane i
> odebrane rozmowy, wygodne do oddzwaniania.

u mnie widac 2 ostatnie, reszte zaslania klawiatura...

Nie zauwazylem. Odruchowo ja zamykam, gdy mi przeszkadza.

Ogolnie: wiekszosc jak nie wszystko jest. Ale jakos tak malo wygodnie.

Data: 2013-01-31 21:35:20
Autor: Mr Misio
[...]

Najwyraniej moj Sondroid 4.04 uznaje, ze to jest nieprzydatna funkcja wiec nie ma takiej opcji, nieprzydatnej nikomu :]

minus jest taki, ze ... klawiatura zaslania ponad polwe, wiec jak wpisze
"ag" to widze 1,5 pozycji ;] pozostale 10 jest ukrytych za klawiatura
Nie zamykasz klawiatury po wpisaniu danych do szukania?
kliakc dodatkowo? to jzu dopisze te 2 znaki i bede mial na topie tylko jedna pozycje...

- "ulubione" - kontakty ulozone wedlug czestotliwosci dzwonienia do
nich.

to tez zaczynam zapelniac...

To sie samo zapelnia

eee, u mnie trzeba ulubic kogos, zeby trafil do ulubionych, samo sie nic...

co wiecej nie mozna go odlubic bedac w ulubionych, trza znow otworzyc wszystkie info o nim (przechodzac w kontakty) i odlubic :)

Ale to dadatkowe klikniecie.

Data: 2013-01-31 12:42:12
Autor: krzysztofsf
On 31 Sty, 21:35, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Najwyraniej moj Sondroid 4.04 uznaje, ze to jest nieprzydatna funkcja
wiec nie ma takiej opcji, nieprzydatnej nikomu :]

Czyli jak ktos pisal w watku - wina producenta, ze tak ustawil w
domyslnej wersji.

> Nie zauwazylem. Odruchowo ja zamykam, gdy mi przeszkadza.

Ale to dadatkowe klikniecie.

U mnie juz odruch.

Data: 2013-01-31 21:52:58
Autor: Mr Misio
Użytkownik krzysztofsf napisał:

Czyli jak ktos pisal w watku - wina producenta, ze tak ustawil w
domyslnej wersji.

Z punktu widzenia konsumenta, uzytkownika, ktory dostal telefon jako calosc - nie istotne czyja wina. URzadzenie jako calosc zostalo sprzedane niczym bubel. W moich oczach stracil na tym tak android jak i sony. Nikt mnie nie zmusi, zebym kupil te marki ponownie. OT - glosowanie portfelem.

PEwnie go tez nabede.

Data: 2013-01-31 12:56:54
Autor: krzysztofsf
On 31 Sty, 21:52, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:

sprzedane niczym bubel. W moich oczach stracil na tym tak android jak i
sony. Nikt mnie nie zmusi, zebym kupil te marki ponownie. OT -
glosowanie portfelem.

Podobnie ja zrazilem sie do Win na telefonie po poprzednim
ustrojstwie, ktore mialem z Win 6,5

Moj pierwszy smartfon z androidem...