Moj pierwszy smartfon z androidem...

Data: 2013-01-31 01:11:19
Autor: krzysztofsf
Moj pierwszy smartfon z androidem...
On 30 Sty, 02:57, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
Dramat :( Jestem zalamany. Jak tego uzywac wygodnie?

Wyswietlacz, ze 3 razy wiekszy niz w mojej ex e52.

Ale jakie potzreby chciales zaspokoic kupujac taki telefon?

Niedawno kupilem telefon 4'3 cala, ktory mial spelniac kryteria

- dzialac jako telefon
- umozliwic w miare wygodne korzystanie z przegladarki internetowej
(stad wielkosc ekranu)
- miec czujnik zblizeniowy, zeby przy rozmowie nie uruchamiac
przypadkowo roznych akcji na ekranie.

Jakie konkretnie byly twoje potzreby?

Data: 2013-01-31 10:24:27
Autor: Mr Misio
Użytkownik krzysztofsf napisał:
[...]

Gdzies w watku spidalem, ale zaczynaly sie od "wifi" ;)

Dobrze wiedziec, ze sa taie:

Data: 2013-01-31 01:30:14
Autor: krzysztofsf
On 31 Sty, 10:24, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik krzysztofsf napisał:

> Jakie konkretnie byly twoje potzreby?

Gdzies w watku spidalem, ale zaczynaly sie od "wifi" ;)

Nie znalazlem.
Mozesz wypunktowac?

Moj pierwszy smartfon z androidem...