Moj pierwszy smartfon z androidem...

Data: 2013-01-31 16:11:00
Autor: Mr Misio
Moj pierwszy smartfon z androidem...
Czy ja dobrze widze, ze nie moge przypisac dzwonkow do grup?

Rozumiem, ze musze do tego sciagnac zapewne jakas osobna apke...

Tak samo z przypisaniem dzwiekow do SMSow lub kontaktow... Wuklikalem juz chyba wszystkie miejsca...

Rozumiem, ze musze do tego sciagnac zapewne jakas osobna apke...

Brak sensora swiatla? Rozumiem, ze to tani telefon ta Xperia Miro, ale obok glosniczka i przedniej kamery sa dwie czujki jakies. JEdna pewnie zblizeniowa, bo ekran sie wylacza jak przykladam do ucha, a druga pewnie sensor swiatla. JEsli tak, to pewnie musze...

....sciagnac osobna apke :/ zeby mi rozjasnialo, przyciemnialo ekran w zalaznosci od tego jak jasno jest...

Pomijam, ze na 100% jasnodci dzis w zimowym sloncu nie widzialem na ekranie wlasciwie nic... No ale to wina wyswietlacza, czego sie spodziewac po nowoczesnym smartfonie...

Data: 2013-01-31 16:35:36
Autor: gawfron
W dniu 2013-01-31 16:11, Mr Misio pisze:
[...]

Na budżetowym Ace i Androidzie 2.3 mogę sobie dzwonki na fon,sms i inne przypinać jak chce i do kogo chcę. Poszukaj bardziej :>
Ja mam to jak wejdę w edycję kontaktu. Grup nie tworzyłem więc nie wiem.

Data: 2013-01-31 16:48:40
Autor: Mr Misio
Użytkownik gawfron napisał:
[...]

Do grup sie nie da. Chyba, ze opcja ta ukryta jest w konfiguracji kolana gdzies za lokciem. :)

Data: 2013-01-31 16:51:02
Autor: atm
On 2013-01-31 16:11, Mr Misio wrote:
[...]

Mr Misio, takimi wypowiedziami caly czas krzyczysz na caly internet, ze nie zapoznales sie z czym ale to cos jest do bani.
Wystarczy, zebys dobrze zapoznal sie z Ustawieniami albo powrocil do E52, swiat stanie sie od razu piekniejszy ;]

Data: 2013-01-31 16:56:51
Autor: Mr Misio
Użytkownik atm napisał:

Wystarczy, zebys dobrze zapoznal sie z Ustawieniami

ile godzin uwazasz, ze powinienem poswiecic na analize opcji wszelakich, zeby ustawic sobie dzwonek do grupy?

Dlaczego to nie jest intuicyjne, tak, ze wchodze w edycje grupy i mam "ustaw sobie dzwonek grupy"?

mam szukac za lokciem pod kolanem opcji, ktora jest oczywista w innym miejscu?

Data: 2013-01-31 12:33:04
Autor: krzysztofsf
On 31 Sty, 16:56, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik atm napisał:

> [...]

"ustaw sobie dzwonek grupy"?

mam szukac za lokciem pod kolanem opcji, ktora jest oczywista w innym

U mnie jest 'edytuj grupe" i moge dodac dzwonek dla grupy.

Data: 2013-01-31 21:51:03
Autor: Mr Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

a u mnie nie ma :)

ale to juz pisalem.

dobra, mam to go kontakts czy cus, zobaczym...

poki co kontaktami zarzadzam przez konto google :] a smartfonem przez airdroida. Nosz wamac, bez peceta nie da sie uzywac telefonu :D

Data: 2013-01-31 22:07:51
Autor: gawfron
W dniu 2013-01-31 21:51, Mr Misio pisze:

dobra, mam to go kontakts czy cus, zobaczym...

poki co kontaktami zarzadzam przez konto google :] a smartfonem przez
airdroida. Nosz wamac, bez peceta nie da sie uzywac telefonu :D

Ale widzisz, główny problem w tym, że inni nie mają z tym zarządzaniem z poziomu fona problemu. Problemy mają 2 osoby.

Data: 2013-01-31 22:15:57
Autor: Mr Misio
[...]

Dwie osoby sie odwazyly naruszyc rownowage jin-jang i kontemplacje boskiego androida. :)

Dzis pytalem znajomej, po co jej dwa telefony i czemu uzywa tego starego... No bo smartfona/androida dostala w prezencie ale nie uzywa go, ma bo ma, czasem odbiera. Ale woli "Stary telefon, gdzie wszystko dziala".

No i tak oto liczy sie do +1 do grupy statystycznej posiadaczy smartfona z androidem.

prawie jak polscy katolicy z podzialem na praktykujacych i niepraktykujacych. kosciol liczy - mial chrzest, nie wyrejestrowal sie, sztuka jest sztuka ;)

Data: 2013-02-01 01:48:54
Autor: gawfron
W dniu 2013-01-31 22:15, Mr Misio pisze:

prawie jak polscy katolicy z podzialem na praktykujacych i
niepraktykujacych. kosciol liczy - mial chrzest, nie wyrejestrowal sie,
sztuka jest sztuka ;)

  Moja kobieta też narzekała po przejściu z nokii e52 na Xperię arc. Przez jakieś 2 tygodnie. Teraz już nie chce dotykać nokii.
To tak jak z emerytami - jak w latach 60 miał lampowy tv to tak jest najlepiej i każda zmiana to zuuuuo. Bo to się włącza inaczej, a do tego panie jakieś cegły do sterowania, a przecież wiadomo że każdy telewizor to się uruchamia przekręcając coś na obudowie.

Data: 2013-02-01 03:12:31
Autor: Mr Misio
[...]

i nie przeszkadza jej 7 razy krotszy czas dzialania na baterii? :)

Data: 2013-02-01 11:07:26
Autor: gawfron
W dniu 2013-02-01 03:12, Mr Misio pisze:

  Moja kobieta też narzekała po przejściu z nokii e52 na Xperię arc.
Przez jakieś 2 tygodnie. Teraz już nie chce dotykać nokii.

i nie przeszkadza jej 7 razy krotszy czas dzialania na baterii? :)

Coś za coś. Po prostu zaczęła używać jak smartfona.

Data: 2013-02-01 17:22:05
Autor: Piotrek
Dnia Thu, 31 Jan 2013 22:07:51 +0100, gawfron napisał(a):

[...]

Dwie osoby? Sądzę, ze jest ich znacznie więcej. Android mi się podoba pod
kątem prędkości działania i to bardzo. Ale jego intuicyjność pozostawia
sporo do życzenia. Symbian był pod tym wzgledem BARDZO dopracowanym
systemem. Po prostu nie do pomyślenia było dla mnie żeby w Nokii nie
działał kalendarz, nie można było usunąć kontaktów. Jeśli to zmienili w
następnych wersjach Androida - ok, ale tu jest mały hardkor. Bawiąc się
dalej telefonem zauważyłem jeszcze, że nie mogę zmienić domyślnego dźwięku
alarmu w kalendarzu (który odblokowałem), a podczas dzwonienia telefon
najpierw dzoni cicho, a dopiero potem full głośnością. Też się nie da
zmienić. Im dłużej bawię się Androidem tym zauważam coraz więcej
sprzeczności, które utrudniają życie, a powinny być oczywiste. W każdym
razie w Symbianie było lepiej o tyle - że dostawałem pakiet oprogramowania
gotowy od razu do użycia, w pełni konigurowalny, z wszystkimi opcjami pod
ręką. I zazwyczaj tak dopracowany, że nie potrzebowałem niczego innego.
Idea Androida jest też dobra - system jest w pełni otwarty - w
przeciwieństwie (niestety!) do Symbiana co pozwala na o wiele łatwiejsze
wgrywanie tego na co się ma ochotę bez końieczności podpisywania
certyfikatów i kombinowania nad innymi bzdurami. Ale brakuje właśie tych
podstawowych oczywistych programów i w pelni konfigurowalnych. A wgrywanie
apek z marketu to loteria. Cholera wie czy będą pasowały, trzeba testować
każdą. Ale - mimo wszystko system jest moim zdaniem znacznie bardziej
otwarty od Symbiana i ciekawszy. Tylko te jego małe upierdliwości mnie
wkurzają po prostu.

Data: 2013-02-01 18:35:47
Autor: Tomek
Użytkownik "Piotrek"  napisał:

Idea Androida jest też dobra - system jest w pełni otwarty

Naprawdę? To napisz po co te root`y robią?

w przeciwieństwie (niestety!) do Symbiana co pozwala na o wiele łatwiejsze
wgrywanie tego na co się ma ochotę bez końieczności podpisywania
certyfikatów i kombinowania nad innymi bzdurami.

Instalując aplikację ze sklepu nie potrzebujesz nic podpisywać. A jak chcesz coś więcej, to tak jak rootowanie androida, złamanie symbiana trwa 3 minuty. I po co płacz?

Data: 2013-02-01 20:33:43
Autor: Piotrek
Dnia Fri, 1 Feb 2013 18:35:47 +0100, Tomek napisał(a):

[...]

Bo traci się gwarancję?

Data: 2013-02-01 22:26:08
Autor: Tomek
[...]

Oczywiście po roocie lub złamaniu symbiana nie umiesz wgrać softu lub zrobić hard resetu? No to mnie nie dziwi Twoja niechęć i strach przed gwarancją.

Data: 2013-02-01 19:26:39
Autor: gawfron
W dniu 2013-02-01 17:22, Piotrek pisze:
[...]
Ok, ale wszystko co napisałeś, u mnie da się zrobić, i to bez dodatkowych aplikacji. Znaczy nie jestem pewny tego dzwonka zaczynającego od niskiego progu - na pewno mam regulację tego w budziku, w dźwięku dzwonienia nie musiałem nic ruszać.

Data: 2013-02-01 20:35:09
Autor: Piotrek
Dnia Fri, 01 Feb 2013 19:26:39 +0100, gawfron napisał(a):

[...]

Dlatego napisałem - byc może w późniejszych wersjach Androida to zmienili.
Jesli tak - to chętnie wypróbuję. System póki co mi się podoba, ale i5800 z
nim - nie.

Data: 2013-02-01 20:09:36
Autor: Mr Misio
[...]

To zalezy od ilosci rdzeni :) Ale to ogolna wada systemow do wszystkiego. Windows na PC mial ten sam syndrom. Dzialal szybko pod warunkiem, ze wraz ze zmiana systemu zmieniles komputer.

[...]

Wlasnie. Gotowe do uzycia bez pie...nia sie.

[...]

Pol roku Andka na tablecie. Instalowalem duzo apek z ciekawosci i dla testow. I co? 3-4 apki po kolejnej aktualizacji przetawaly dzialac. Gorzej niz na Windows :] Bo w windows moge zmienic np. zly wpis w rejestrze i zaczyna dzialac ;)

Ale - mimo wszystko system jest moim zdaniem znacznie bardziej
otwarty od Symbiana i ciekawszy. Tylko te jego małe upierdliwości mnie
wkurzają po prostu.

2-3 lata i bedzie dobrze. Telefon z androidem bedzie sie nadawal takze do telefonowania.

Data: 2013-01-31 17:18:52
Autor: atm
On 2013-01-31 16:56, Mr Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

[...]

Niepotrzebnie laczysz to tai - chi ;]
Z ciekawosci sprawdzilem jak to wyglada w SGS2. Pierwszy raz w zyciu na jakimkolwiek telefonie tworzylem grupe. Calosc, lacznie z rozpracowaniem dzialania, stworzeniem grupy, wrzuceniem do niej kilku kontaktow i przypisaniem dzwonka zajela mi moze z 1-2min.... Byloby moze troche szybciej ale ale ogladalem jednym okiem Teleexpress.

Data: 2013-01-31 17:21:35
Autor: Mr Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

Cholera. Soft od Sony-Android jest najwyrazniej zjebany w moim tel :/

Dlaczego oni to robią? :(

Data: 2013-01-31 12:35:34
Autor: krzysztofsf
On 31 Sty, 17:21, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik atm napisał:

> [...]
> szybciej ale ale ogladalem jednym okiem Teleexpress.

Cholera. Soft od Sony-Android jest najwyrazniej zjebany w moim tel :/.

A jaka masz wersje androida?

Chyba czesto jest, ze producent nie uaktualnia androida dla starszych
modeli (dobrych sprzetowo), zeby wymusic kupowanie nowych

Data: 2013-01-31 21:49:43
Autor: Mr Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

Chyba 666 ;)

Choc 4.0.4 sie przedstawia ;)

i niniejszym moja xperia ni ejest taki staroc, wiem, ze jest nowa seria J i wuzszych modeli, ale J ma gorsze parametry niz Miro (beteriotrzymanie, ksztaltoergonomia, wielkopaletkowosc. I gorsze oceny.

Data: 2013-02-01 18:34:15
Autor: atm
[...]

Dzisiaj nawinela mi sie recenzja Twojego wynalazku:
http://www.gsmmaniak.pl/178033/sony-xperia-miro-test/

Data: 2013-02-01 20:05:40
Autor: Mr Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

Czyli w sumie go chwala. Nie gram na telefonie, od tego mam PC, konsole i... tablet hehehe. Co do tego "slizga sie" to nie wiem, moj ma "gumowany" tyl i sie nic nie slizga. MAły i lekki, choc i tak ze 1,5cm szerszy od e51. Niewygodnie o tyle, ze sie nie da jedna reka obslugiwac. Ale przynajmniej nie jest to paletka do pingla i miesci sie w kieszeni. PRzy moim uzywanu wlacznie z wlaczonym wifi telefon trzyma 3 dni na baterii. very good. Dotyk i GUI dziala troche gorzej niz na NExus7 - no ale tam (N7) to jest jakby nie ten level.

Swoja droga ciekawei sie porobilo. Telefon za 7-8 stow jest okreslany jako "tani" i "zabawka". E52 za 1000-1100 w swoim czasie to byl jeden z topowych telefonow biznesowych.

No i wlasnie. Najwyrazniej tutaj tkwi sedno moich narzekan. Topowy telefon biznesowy byl dla biznesu, byl dopracowany w szczegolach, ergonomiczny, wygodny i szybki w uzyciu - bo taki target odbiorcoe.

Srandroid zas to gadzet dla wszystkich i do wszystkiego. Nie musi byc dopieszczony, wystarczy ze jest bajerancki.

I dlatego - jaki wieloletni uzytkonik klsy biznes - jestem zaskoczony dziadostwem tego co dostalem. Spodziewalm sie jednak, ze lata doswiadczen, miliony uzytkonikow, doswiadczenie programistow firm wydalą coś na wysokim poziomie, co wzbudzi u mnie zachwyt w stylu "o rtany zrobili to prosciej/lepiej niz mialem na e52 na symbianie" oraz "jak moglem przez lata uzywac tego gowna jakim byla e52 z symbianem".

Zderzenie z postepem jednak bylo brutalne. Nie jest lepiej, z mojego punktu widzenia - jest gorzej. Zaczynam zalowac powolnej smierci Nokii bo miala rewelacyjne produkty, zaluje ze symbian odszedl.

Bo teraz czeka nas era kolorowych androidow, kafelkowych windowsow i telefonow pozerajacych barterie przez megahercowe wielordzeniowe procesowy w ktorych... nie mozna przypisac dzwonka do grupy kontaktow. A jedyny wygodny i szybki sposob zarzadzania kontaktami to... AirDroid i przegladarka w PC :]

Data: 2013-02-01 20:33:04
Autor: atm
[...]

Z tym dopracowaniem nie przesadzalbym: kolega posiada E52, juz kilka razy komorka zawiesila sie w taki sposob ze musial wyjac baterie. Jedna z niewielu aplikacji, ktore zainstalowal to Endomondo. Do niedawna mial problem ze zlapaniem fixa pod Endomondo, w nawigacji bylo ok... Hard reset rozwiazal problem, czyli dobry radziecki patent. Do tego dochodza typowe wady jak np glosniczek, mocno rysujaca sie klapka i aparat bez autofokusa ktory byl juz wtedy standardem. No i zasieg jest gorszy niz w poprzedniej posiadanej przez niego Nokii czy mojej Defy.
Moje doswiadczenia z Symbianem na 5800 i N8 rowniez nie pokazuja zadnej przewagi Symbiana w stosunku do ogolnie pojetego Androida (ktorego ja uzywam). Widze za to wiele brakow, ktorych nie da sie rozwiazac aplikacjami firm trzecich.
Na poczatku wspomniales o defaultowym imporcie kontaktow ze Skypea  i FB. Zastanowiles sie dlaczego tak jest? Byc moze wiekszosc uzytkownikow tego typu telefonow w skali globalnej (niekoniecznie w PL) wlasnie tego oczekuje a Ty jestes ostatnim reliktem Republiki? (podobnie zreszta jak ja, moglbym bez zalu obie aplikacje wyrzucic z systemu jesli tam sa, nie sprawdzalem nawet).
Wspomniales o biznesowosci E52, mam rozumiec ze dzwonek z kalendarza trabiacy przez pol minuty czy minute bez mozliwosci jego customizacji jest taki profi?

Srandroid zas to gadzet dla wszystkich i do wszystkiego. Nie musi byc
dopieszczony, wystarczy ze jest bajerancki.

Nie mam zbyt wielu powodow do narzekan jesli chodzi o SGS2 czy Defy z CM (biorac pod uwage jej sprzetowe ograniczenia). Korzystanie z www na Defy to przyjemnosc w stosunku do N8.

[...]

W tym co piszesz przede wszystkim widac przyzwyczajenie do tego co bylo wczesniej. Nie wazne, ze teraz dostales mozliwosc np w miare wygodnego korzystania z www, czy przegladania zdjec. Poza tym wiekszosc wad, ktore tak punktujesz to efekt marnych dodatkow od Sony, czemu tak sie czepnales Androida jako takiego, ja tez mam Androida i mam dzwonki grupowe a aparat startuje bardzo szybko. Wyjasnisz jak to sie dzieje skoro obaj mamy tego zlego Androida?

Zderzenie z postepem jednak bylo brutalne. Nie jest lepiej, z mojego
punktu widzenia - jest gorzej. Zaczynam zalowac powolnej smierci Nokii
bo miala rewelacyjne produkty, zaluje ze symbian odszedl.

Masz ostatnia szanse - kup N8 czy 808. Bedziesz mial wszystkie wady i ograniczenia Symbiana plus wady wynikajace ze smartfona jako takiego ;]

[...]

Nie wiem czy uwierzysz, ale nie wszyscy korzystaja z dzwonkow grupowych lub nawet grup. O tym jak sie tworzy grupy i przypisuje dzwonki dowiedzialem sie "dzieki" Tobie. Ja zas moglbym powiedziec, ze straszenie glupi ten Symbian - w ogole nie jest wodoszczelny. Nie ma to jak Android - jest stara Defy, nowy Sony Z a wszysko to zasluga Androida.
Ufff, na koniec. Kupiles kiwi z Biedronki, adresowane do malolatow lub poczatkujacych  i zestawiasz ten sprzet/customizowany przez Sony system z telefonem biznesowym. Czy wg Ciebie takie zestawienie jest sensowne/uczciwie? Podobnie jak cena - zauwazasz male roznice w budowie tych telefonow, prawda? :]

Data: 2013-02-01 20:46:05
Autor: ALEX Alpha MR
Moj pierwszy smartfon z androidem...
Dnia Fri, 01 Feb 2013 20:33:04 +-0100, atm napisa+AUI-(a):

[...]

Swego czasu przerzuci+AUI-em kontakty z Symbiana do WM. Tak prza+AVs-nie, prostacko
po BT. Bez specjalizowanych program+APM-w, eksportowania, podpinania do kompa,
chmur i zak+AUI-adania majtek przez g+AUI-ow+ARk-. Po prostu zadzia+AUI-a+AUI-o. Ehhh.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- Cesarska Marynarka Japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a
flot+ARk- rosyjsk+AQU-, zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy

Data: 2013-02-01 20:50:04
Autor: Mr Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

Nie ma zwiazku z ergonomia uzytkowania aplikacji.

Do tego starsze e52 tak mialy, wymiana / upgrade firmware rozwiazywalo ten problem.

Mnie zwis e52 zdarzyl sie 2 razy. Zawsze w wmomencie wychodzenia ze strefy bez zasiegu od razu probujec zadzwonic.

[...]

Co z glosniczkiem? Jaka wada?

mocno rysujaca sie klapka

E52 to solid, bez klapek

i aparat bez
autofokusa ktory byl juz wtedy standardem.

Klient biznesowy (wtedy) niespecjalnie uzywal aparatu. :)

No i zasieg jest gorszy niz w
poprzedniej posiadanej przez niego Nokii czy mojej Defy.

Zasieg to roznie. Moja miala dobry :) Lepszy niz inne telefony. Co nie znaczy,z e nie gorszy niz jeszcze inne, ktore wspominasz.

[...]

A czego konkretnie nie byles w stanie zrobic?

[...]

Import moge odpuscic, maly grzech. Ale to tez pokazuje, jakim targetem sa odbiorcy androida. Dzieciaki i hipstersi co lubia kolorowe migotki.

Wspomniales o biznesowosci E52, mam rozumiec ze dzwonek z kalendarza
trabiacy przez pol minuty czy minute bez mozliwosci jego customizacji
jest taki profi?

Z punktu widzenia biznesowego: nie ma znaczenia, wazne, ze sygnalizuje wazne dla mnie rzeczy.

Czasem mniej opcji = lepiej. Skoro podstawowa funkcjonalnosc zapewniona to nie dreczy sie uzytkownika niewiele wnoszacymi opcjami. Bo wole minute alarmu, niz przegapic przypominacz o waznym spotkaniu.

[...]

Korzystanie z WWW to mam wygodne na laptopie. W telefonie dla mnie to gadzet.

[...]

MAntra jakas.

Tak, przyzwyczailem sie do perfekcji. To cos zlego?

Nie wazne, ze teraz dostales mozliwosc np w miare wygodnego
korzystania z www,

w kontekscie wygodnego dzwonienia i zarzadzania kontaktami? wali mnie, ze to moge...

czy przegladania zdjec

[...]

Dostalem telefon z systemem, system to android, czepnalem sie tego co dostalem

grupowe a aparat startuje bardzo szybko. Wyjasnisz jak to sie dzieje
skoro obaj mamy tego zlego Androida?

Nie wiem dlaczego. Moze ty masz Android Lite+ a ja Android Lite Starter? Moze jest jak z dystrybucjami Linuxa. Niby to samo, ale mozesz miec jedna z setek :)

[...]

Ale to nie zniknie wad Androida czy tam Sondroida ;)

[...]

:D:D:D

[...]

Nie wiedzialem, ze teraz biznesowe zaczynaja sie od 4 kafli za telefon :] Czyli 4 razy wiecej niz "ostatnio" co kupowalem biznesowy.

UZnalem ze tel za 7-8 stow to raczej nei pas i nie kiwi z biedronki. Za takie uwazam te do 300 zł.

Czy wg Ciebie takie zestawienie jest
sensowne/uczciwie? Podobnie jak cena - zauwazasz male roznice w budowie
tych telefonow, prawda? :]

Nooo moja nokia byla mniej zaawansowana technologicznie, ale ile lat dzieli te modele? 5? 6?

To tak jak porownanie laptopa dzis i kiedys. Co wiecej teraz mam laptop za 1500 i - o dziwo - jest lepszy, szybszy, wygodniejszy niz ten co mialem wczesniej (biznesowe HP za 4000+)

Skoro w komputerach jest ewolucja ku lepszemu i do tego coraz taniej, to czemu w telefonach jest odwrotnie?

Data: 2013-02-01 21:00:35
Autor: atm
[...]

Mr Misio, poddaje sie.
Doprawdy nie wiem dlaczego kupiles smartfona, w zasadzie chyba obojetnie z jakim systemem. Przegladanie www wali Cie, aparat poza tym ze makabrycznie wolny tez chyba Cie wali, inne sprawy wynikajace z wiekszego ekranu tez nie sa Ci potrzebne.
Idealem jest dla Ciebie Symbian i swietnie, kup zatem E52 i wszelkie problemy znikna jak reka odjal, jesli nadal bedziesz drazyl temat niedostatkow Twojego smartfona to moze nawet bedzie tutaj jakas zrzuta na E52 dla Ciebie, zeby nie psuc innym zadowolenia z posiadania i korzystania z tych zamulajacych, skrzypiacych, zagrzybionych, przeznaczonych dla hipsterow i malolatow (jesli o czyms zapomnialem mozesz smialo uzupelnic) telefonow z Androidem ;]

Data: 2013-02-01 21:03:33
Autor: Mr Misio
Użytkownik atm napisał:

Doprawdy nie wiem dlaczego kupiles smartfona,

Wlasciwie tylko dlatego, zeby sprawdzic w dzialaniu.
No i se nasprawdzalem :]

Data: 2013-02-01 21:10:03
Autor: atm
On 2013-02-01 21:03, Mr Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

Doprawdy nie wiem dlaczego kupiles smartfona,

Wlasciwie tylko dlatego, zeby sprawdzic w dzialaniu.
No i se nasprawdzalem :]

Poszukalbym zatem czegos sensownego w dobrej cenie na Allegro:
http://allegro.pl/idealny-samsung-galaxy-s2-mega-zestaw-12m-gw-i2996873321.html
To przyklad pierwszy z brzegu (ciekawe, ze widac niewidzialna tarcze).
Upewnilbym sie tylko czy jest paragon/faktura VAT i wypisana gwarancja.

Data: 2013-02-01 21:16:02
Autor: Mr Misio
On 2013-02-01 21:03, Mr Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

[...]

Dotykowca? Nie, dziekuje. Stac mnie na to, zeby testowac i narzekac na cos innego. BlackBerry jeszcze nie mialem ;) Poczekam troche i moze kupie Q10 jak bede mial troche czasu na kolejne narzekanie ;)

Data: 2013-02-01 21:21:33
Autor: atm
On 2013-02-01 21:03, Mr Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

[...]

Chodzi mi o to, ze zaleznie od potrzeb czasem jest lepiej kupic uzywany samochod z wyzszej polki (wiaze sie to jednak z jakims ryzykiem) niz nowke sztuke cinquecento.
Tu inny gdybys koniecznie chcial zaoszczedzic:
http://allegro.pl/samsung-galaxy-s-advance-sluchawki-pioneer-okazja-i2980789635.html
Choc nie daje gwarancji czy mozna przypisac dzwonek do grup, bo mialem z nim kontakt jedynie przez chwile ;P

Data: 2013-02-01 23:37:24
Autor: kakmar
Dnia 01.02.2013 atm <_@vp.pl> napisał/a:

[...]

No ale Ón kupił, kierując się tylko własnym sprytem, telefon słabszy
sprzętowo od starej Defy, z Androidem zepsutym przez Sony. Za te ~800
mógł od biedy wybrać coś co jakoś działa, albo przynajmniej ma wsparcie
CM/ASOP/itp i daje nadzieję.

Idealem jest dla Ciebie Symbian i swietnie, kup zatem E52 i wszelkie problemy znikna jak reka odjal,

Jeśli dla kogoś w 2013r S60v3 jest wyznacznikiem jakości, to ja wymiękam.
Jeśli E52 była dla kogoś w 2009 modelem biznesowym, to jw. Rozumiem że do wszystkiego można się przyzwyczaić, różni ludzie mają różne potrzeby, itd,
ale Ĺźeby aĹź tak?

[...]

Obecna generacja tego co jest nazywane smartphone, jest przeznaczona na inny rynek niż kiedyś, dla innego użytkownika, jedni to rozumieją inni nie. Żeby je dostosować do własnych potrzeb, warto mądrze wybrać, zwykle
i tak trzeba się narobić, tym więcej im bardziej te potrzeby niedostosowane do obecnej mody. Ale jak ktoś nie chce sam, to nie wytłumaczysz.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-01-31 17:25:34
Autor: Mr Misio
Użytkownik Mr Misio napisał:
Użytkownik atm napisał:

[...]

MAm grupy. Ilesichtam mam.

Pierwsze mysle - przytrzymam paluchem, wyskocza jakies opcje. Trzymam - nic sie nie dzieje.

Wchodze w grupe widze wyslij sms, wyslij e-mail... czlonkowie. Klikam sobie cos na dole jest edytuj grupe. Wchodze

A tam edycja nazwy, dodaj czlonka, usun czlonka, anuluj, gotowe.

Tyle.

Mam zjebane? Znaczy mam apke z wykastrowanymi do minimum funkcjami?

Data: 2013-01-31 17:28:52
Autor: atm
[...]

W SGS2:
Kontakty>zakladka Grupy> przytrzymuje ktorakolwiek grupe palcem> Edytuj Grupe> tutaj moge ustawic dzwonek, zmienic nazwe, dodac nowych czlonkow grupy.

Data: 2013-01-31 17:32:49
Autor: Mr Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

No to u mnie tak nie ma, dostalem kastrata :/

Data: 2013-01-31 17:37:04
Autor: Mr Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

JA pierdle, nie ma nawet opcji skasowania grupy :/

Data: 2013-01-31 18:48:40
Autor: gawfron
W dniu 2013-01-31 17:37, Mr Misio pisze:

No to u mnie tak nie ma, dostalem kastrata :/

JA pierdle, nie ma nawet opcji skasowania grupy :/

Sądzę że jest ;) Natomiast nakładka Sony różni się od Samsungowej, i jest moim zdaniem słabsza. Wzorzec postępowania na Samsungu będzie się trochę różnić.

Data: 2013-01-31 19:54:28
Autor: Mr Misio
Moj pierwszy smartfon z androidem...
Użytkownik gawfron napisał:
W dniu 2013-01-31 17:37, Mr Misio pisze:

No to u mnie tak nie ma, dostalem kastrata :/

JA pierdle, nie ma nawet opcji skasowania grupy :/

Sądzę że jest ;)

No jest, przez sciagnieta inna apke.

Natomiast nakładka Sony różni się od Samsungowej, i
jest moim zdaniem słabsza. Wzorzec postępowania na Samsungu będzie się
trochę różnić.

Sony dalo dupy.

Data: 2013-01-31 17:26:34
Autor: atm
Moj pierwszy smartfon z androidem...

Cholera. Soft od Sony-Android jest najwyrazniej zjebany w moim tel :/

Dlaczego oni to robią? :(

Byc moze, ale jesli miales trudnosc z odnalezieniem dzwonkow tel i sms to jest szansa, ze opcje dzwonka grup sa w ktoryms z podmenu.

Data: 2013-01-31 17:28:42
Autor: Mr Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

szanse spadly raczej do zera :)

Data: 2013-01-31 17:36:54
Autor: atm
On 2013-01-31 17:28, Mr Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

[...]

No i jesli faktycznie nie ma tej opcji, wtedy nie zmieniasz telefonu tylko rozwiazujesz problem - przypuszczam, ze GO Contacts z marketu rozwiaze ten problem (nie sprawdzalem, grupy igdy nie byly dla mnie istotne) i jednoczesnie umozliwi sortowanie w dowolny sposob.

Ja mam odwrotna sytuacje: w szufladzie lezy sobie N8, ktora poza tym, ze jest strasznie powolna w www, alarmy w Kalendarzu sa beznadziejn e- nie dosc, ze dzwonek bedzie trabil przez pol minuty ( i tak spory postep w stos do 5800 gdzie byla bodajze minuta) to powiadomienia na gornej belce blokuja dostep do kalendarza, znikaja po soft resecie itd. Podsumowujac przypomnienia w kalendarzu Symbiana to zenada. Czy potrafisz podac mi proste i skuteczne rozwiazanie tego problemu? Poza zostawieniem N8 w szufladzie jak jest obecnie :] (BizCalendar odpada poniewaz po synchronizacji wydarzen miedzy SGS2 i N8 przez Exchange, przypomnienia nie dzwonia w N8 a deweloper ma to... daleko na liscie priorytetow).

Data: 2013-01-31 17:42:39
Autor: Mr Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

Ech SOA#1 - u mnie powiadomienia z kalendarza dzialaly bezproblemowo (e5x).

Data: 2013-01-31 17:47:18
Autor: atm
[...]

Wiesz, u mnie tez dzialaja tak jak przewidzial producent, a ze ergonomia tego rozwiaznia jest 10 lat za PalmOS to juz inna para kaloszy.
W Androidzie juz systemowe powiadomienia sa dobre a po zainstalowaniu Calendar Snooze jest rewelacyjnie. W Symbianie mozna o tym zapomniec.
Niedorobki systemow mobilnych istnieja na kazdej platformie, kwestia czy da sie cos z tym zrobic przy pomocy aplikacji czy tez wlozyc telefon do szuflady.

Data: 2013-01-31 17:52:48
Autor: Mr Misio
On 2013-01-31 17:28, Mr Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

[...]

No dobra, zainstalowalem, ma to czego ne mial defaultowy, ale w 2 rzeczach jest gorszy od defaultowego. I tak oto, zeby zarzadzac wygodnie jedne rzeczy bede musial robic jednym kolejne czym innym az nie znajde trzeciej aplikacji laczacej zalety i wady tych dwoch.

Pierrrrr.... takie podejscie.

Technologia miala ulatwiac zycie czlowiekowi a nie marnowac mu czas na przegladanie coraz to kolejnych apek z ktorych moze ktoras bedzie dzialac tak jak powinna juz dawno od kopa :(

Dramat :(

Data: 2013-02-07 02:08:24
Autor: the_foe
Moj pierwszy smartfon z androidem...
W dniu 2013-01-31 16:11, Mr Misio pisze:
Wuklikalem juz chyba wszystkie miejsca...

ja mam w edycji kontaktu a tam "dodatkowe informacje" gdzie moge przypisac konkretny dzwonek do kontaktu

--
the_foe

Data: 2013-02-07 02:25:46
Autor: Mr. Misio
Użytkownik the_foe napisał:
W dniu 2013-01-31 16:11, Mr Misio pisze:
Wuklikalem juz chyba wszystkie miejsca...

ja mam w edycji kontaktu a tam "dodatkowe informacje" gdzie moge
przypisac konkretny dzwonek do kontaktu

A do grupy kontaktĂłw?

Moj pierwszy smartfon z androidem...