Moj pierwszy smartfon z androidem...

Data: 2013-02-02 19:53:37
Autor: Mr Misio
Moj pierwszy smartfon z androidem...
"to akcesorium jest niekompatybilne"

zanim zaczne marudzic, chce sie zapytac, czy to wada androida, smartfonow ogolnie czy mojej xperii miro...

otoz wzialem sluchawki z mikrofonem - takie standardwoe, pasujace do tej pory do wszystkiego co mialo normalny jack

i moglem uzywac jako zesrtawu sluchawkowego...

co wiecej, zwykle telefon z jackiem pozwalal wymiennie podpinac zestaw jak i same sluchawki

tymczasem, w xperii sluchawki same, ok, ale zestaw sluchawkowy z mikrofonem ""to akcesorium jest niekompatybilne"

znow jakis krok wstecz sie dokonal, ze nie mozna w smartfonach uzywac zestawow sluchawkowych do rozmow?

to jakas innowacja androida czy producentow smartfonow?

zbyt archaiczny sposob na mozliwosc sluchania muzyki z jednoczesna mozliwoscia odebrania rozmowy (przyciskiem na mikrofonie) i prowadzenia rozmowy?

Czy moze musze kupic dedykowane xperia certified zestaw sluchawkowy na kablu?

ja pierdziele...

Data: 2013-02-04 00:41:17
Autor: Mr Misio
Moj pierwszy smartfon z androidem...
No to jeszcze kamyczek do ogodka xperia/android :/

Myslalem, ze w takim razie pouzywam fona jak zabawki - czyli jako mptrĂłjki, bede chodzil i sluchal muzy z telefonu - szpan.

Tylko uszy mi zwiedly :(

Pomijajac durne ostrzezenie, co mi blokowalo max glosnosc (bedziesz gluchy jak bedziesz sluchal glosno)

to sie okazalo ze max glosnosc to jakies 3/4 tego co mam w mptrojce (tez od sony :])

ale nie to problem... problem to jakosc dzwieku... a wlasciwie brak jakosci... :/

sonqualizer nie daje rady, wlasciwie co sie nie ustawi to jedyna roznica w tonach wysokich (som lub ich ni ma). Wzmocnione basy ... tak to ja mam na empetrojce bez basow...

mozliwosc zmiany utworu (next, skip, prev) niemozliwa bez patrzena na ekran, ale najpierw trza wlaczyc ekran.... :/

No dobra, jako mp3 sie nie nadaje...

NO ALE TO MIALA BYC ZABAWKA (<1000 zl telefon znaczy smartfon to zabawka).

Jako zabawka sie nie sprawdza.

JAko telefon (biznesowy) sie nie sprawdza.

JAko "tablet" sie nie sprawdza ;)

Data: 2013-02-03 20:31:40
Autor: krzysztofsf
On 4 Lut, 00:41, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:

Jako zabawka sie nie sprawdza.

JAko telefon (biznesowy) sie nie sprawdza.

JAko "tablet" sie nie sprawdza ;)

A gwozdzie probowales nim  wbijac? ;)

Data: 2013-02-04 18:32:37
Autor: Mr Misio
Użytkownik krzysztofsf napisał:
On 4 Lut, 00:41, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:

Jako zabawka sie nie sprawdza.

JAko telefon (biznesowy) sie nie sprawdza.

JAko "tablet" sie nie sprawdza ;)

A gwozdzie probowales nim  wbijac? ;)

gorilal glasem? zeby sie rozpękł ;)

*) nie wiem czy to to ma gorilla glasa, e52 nie miala a zyje mimo noszenia z kluczami i monetami

Moj pierwszy smartfon z androidem...