Moj pierwszy smartfon z androidem...

Data: 2013-02-02 19:59:49
Autor: Mr Misio
Moj pierwszy smartfon z androidem...
To jednak Andek jest popird...ny....

jak mam kontakt "agusia"

u wpisuje na klawiatueze w kontaktach agusia to ten buc, burak, bierze podpowiedzi ze slownika, zamiast sprawdzic, czy aby cos z kontaktow nie pasuje do tego co wpisalem :/

no i zamiast dopasowac agusia mam podpowiedzi

biurga
biurgb
biurgc

nosz kurwa :/

powiedzcie mi jeszcze ktorys z fanatykow androida, ze ten system i apki na niego sa dopracowane.

od lat mi sie nie trafil tak głupi debilny telefon jak ten na adroidzie

widac kolosalna przepasc miedzy inzynierami i programistami swietej pamieci symbiana a oszolomami z google...

Data: 2013-02-02 11:27:12
Autor: krzysztofsf
On 2 Lut, 19:59, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ja jak wpisuje a - to pokazuje mi kontakty na a, pozniej zmniejsza ich
ilosc w miare dodawania kolejnych liter, az do informacji , ze nie
znaleziono pasujacych.
zadnych podpowiedzi w tym przypadku nie stwierdzilem.

Wyszukuje rowniez dla kontaktow kilkuwyrazowych - jesli np ktos ma
wpisany kotakt dla "xsinski drugi numer", to pokazuje sie on przy
wpisaniu "drugi".

Korzystasz z Nexusa 7 - naprawde nie jestes w stanie dostrzec, ze
kupiles telefon , ktory kiepsko upgreadowano do wyzszej wersji softu,
porownujac jego dzialanie z Nexusem ?

Data: 2013-02-02 20:38:18
Autor: Mr Misio
Użytkownik krzysztofsf napisał:

[...]

jaki tel? :)

Wyszukuje rowniez dla kontaktow kilkuwyrazowych - jesli np ktos ma
wpisany kotakt dla "xsinski drugi numer", to pokazuje sie on przy
wpisaniu "drugi".

masz dobrze :)

Korzystasz z Nexusa 7 - naprawde nie jestes w stanie dostrzec, ze
kupiles telefon , ktory kiepsko upgreadowano do wyzszej wersji softu,
porownujac jego dzialanie z Nexusem ?

Nexus nie ma tych wszystkich opcji telefonicznych,
reszta dziala bajer, wiec nie spodziewalem sie czesci telefonicznej tak zjebanej.

Data: 2013-02-02 11:54:02
Autor: krzysztofsf
On 2 Lut, 20:38, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> znaleziono pasujacych.
> zadnych podpowiedzi w tym przypadku nie stwierdzilem.

LG Swift 7

> Wyszukuje rowniez dla kontaktow kilkuwyrazowych - jesli np ktos ma
> wpisany kotakt dla "xsinski drugi numer", to pokazuje sie on przy
> wpisaniu "drugi".

masz dobrze :)

> [...]

Nexus nie ma tych wszystkich opcji telefonicznych,
reszta dziala bajer, wiec nie spodziewalem sie czesci telefonicznej tak

Ja pokorzystawszy 3 miesiace na LG skusilem sie na Nexusa 7 , zeby
miec to samo na mocnieszym procesorze i wiekszym ekranie, do
wykorzystania w domu (gdy stwierdzilem, ze coraz czesciej korzystam ze
sprawdzania  poczty na telefonie itp).
Na czesc telefoniczna w LG 700 rowniez nie narzekam.

Data: 2013-02-02 21:46:05
Autor: Mr Misio
Moj pierwszy smartfon z sonodroidem...
Użytkownik krzysztofsf napisał:

Na czesc telefoniczna w LG 700 rowniez nie narzekam.

zmieniam strategie, narzekam nie na androida tylko pozal sie "borze" programistow Sony, pewnie z Indii :]

Data: 2013-02-02 22:03:41
Autor: marfi
Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kejtu0$uan$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik krzysztofsf napisał:

Na czesc telefoniczna w LG 700 rowniez nie narzekam.

zmieniam strategie, narzekam nie na androida tylko pozal sie "borze" programistow Sony, pewnie z Indii :]

http://www.youtube.com/watch?v=6QQ8YGf91iY
A następnie użyj telefonu  jako telefonu  a  smartfonem sie baw  bo  głownie do  tego  aktualnie służy ;)

--
marfi

Data: 2013-02-02 23:32:26
Autor: Mr Misio
Użytkownik marfi napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=6QQ8YGf91iY
A następnie użyj telefonu  jako telefonu  a  smartfonem sie baw  bo
głownie do  tego  aktualnie służy ;)

wlasnie sie zabawiam, e 52 wrocil do lask jako primary tel do pracy

:)

teraz sie zastanawiam, czemu niektore apki na nexusie dzialaja inaczej niz na xperii - niby te same...

ale to juz rozrywkowo...

....jednam szlag by mnie trafil jakby apka na PC miala inne opcje niz ta sama zainstalowana na laptopie :D

Data: 2013-02-02 20:27:54
Autor: Maciek
Dnia Sat, 02 Feb 2013 19:59:49 +0100, Mr Misio napisał(a):

[...]

To sa jakies jaja. U mnie przy wpisywaniu kontaktow slownik byl domyslnie
wylaczony. Ale: na klawiaturce powinienes miec ikone ustawien (klucz). Kliknij i zmien
to sobie.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-02-02 20:42:09
Autor: Mr Misio
Użytkownik Maciek napisał:

To sa jakies jaja. U mnie przy wpisywaniu kontaktow slownik byl domyslnie
wylaczony.

Dobra. Zaczynam "jebac" sony a nie androida. Za ich podejscie...

Ale: na klawiaturce powinienes miec ikone ustawien (klucz). Kliknij i zmien
to sobie.

Sprawdzam. Nie widze opcji. Glupi programisci z Sony :)

Moj pierwszy smartfon z androidem...