Mój pierwszy w Polsce socjal

Data: 2009-06-12 12:46:01
Autor: boukun
Mój pierwszy w Polsce socjal
STAROSTA ŚWIDNICKI Świdnica, dn. 03.06.2009 r. Ul. M. Skłodowskiej-Curie 7 58-100 Świdnica

Znak: PUP 4020/RES/260704/0002/09

Pan(i)

Niedźwiecki Jarosław ul. Łużycka 75 5 8-100 Świdnica

DECYZJ A

Na podstawie art. 9 ust. l pkt 14 lit. b, art. 41 ust. 1-3 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008r. nr 69 póz. 415 z późn.zm.) oraz art. 22 ust. 6 ustawy z dnia 19 grudnia 2008r. o zmianie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2009 Nr 6 póz. 33) oraz art. 104 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98 póz. 1071 z późn.zm.)

orzekam o:

przyznaniu Panu(i) w okresie szkolenia prawa do stypendium od dnia 01.06.2009 r. w wysokości 100% zasiłku podstawowego, tj. 575,00 zł. miesięcznie, ustalonej proporcjonalnie do wymiaru godzin szkolenia.

Stypendium nie przysługuje za godziny nieusprawiedliwionej nieobecności na szkoleniu.

UZASADNIENIE

Stypendium w wyżej wymienionej wysokości przysługuje pod warunkiem, że liczba godzin szkolenia wynosi nie mniej niż 150 godzin miesięcznie. W przypadku niższego miesięcznego wymiaru godzin szkolenia wysokość stypendium ustala się proporcjonalnie. W okresie pobierania stypendium zasiłek dla bezrobotnych nie przysługuje.

Zgodnie z art. 73 ust. 4 okres pobierania zasiłku dla bezrobotnych, ulega skróceniu o okres odbywania szkolenia.

W związku z rozpoczęciem przez Pana(ią) szkolenia orzeczono jak w sentencji.

Od niniejszej decyzji przysługuje Panu(i) odwołanie do Wojewody Dolnośląskiego wniesione za pośrednictwem Starosty Świdnickiego w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Otrzymują: l x adresat

l x a/a Z up. Starosty Kierownik Działu

Rejestracji, Ewideiup i Świadczeń

Data: 2009-06-12 14:31:59
Autor: Piotr
Dnia Fri, 12 Jun 2009 12:46:01 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Jaki pierwszy, wałkun?
To ty cały czas płacisz za leczenie i edukację siebie i wałkuniątek,
ze swoich pieniędzy?
Piotr

Data: 2009-06-12 06:57:06
Autor: boukun
On 12 Cze, 14:31, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Jaki pierwszy, wałkun?
To ty cały czas płacisz za leczenie i edukację siebie i wałkuniątek,

Tak jak wszyscy, na ogólnych zasadach tłuku.

boukun

Data: 2009-06-12 16:21:32
Autor: Piotr
Dnia Fri, 12 Jun 2009 06:57:06 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

Tak jak wszyscy, na ogólnych zasadach tłuku.

Co na ogólnych zasadach, wałkuński nierobie? Ja płacę za to, fiskus
bierze mi 40% dochodów. Płacę za swoje i wałkuńskie, du hucpiarska
hausfrał. Piotr

Data: 2009-06-12 08:16:46
Autor: boukun
On 12 Cze, 16:21, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Co na ogólnych zasadach, wałkuński nierobie? Ja płacę za to, fiskus
bierze mi 40% dochodów. Płacę za swoje i wałkuńskie, du hucpiarska

Płacisz tłuku sraczką i odchodami na grupie.

boukun

Data: 2009-06-12 18:26:06
Autor: Piotr
Dnia Fri, 12 Jun 2009 08:16:46 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

Płacisz tłuku sraczką i odchodami na grupie.

Odchody, na grupie, to ja co najwyżej spłukuję wałkun.
I deratyzuję.
Piotr

Data: 2009-06-12 10:01:51
Autor: boukun
On 12 Cze, 18:26, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Płacisz tłuku sraczką i odchodami na grupie.

Odchody, na grupie, to ja co najwyżej spłukuję wałkun.

Powiedział najgłupszy i naprymitywniejszy uczestnik pl.soc.polityka.

boukun

Data: 2009-06-12 19:11:39
Autor: Zirhan
Piotr pisze:
[...]

Chyba dezynfekujesz chciałeś napisać?
Deratyzacja to coś zupełnie innego!begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2009-06-12 19:22:54
Autor: Piotr
Dnia Fri, 12 Jun 2009 19:11:39 +0200, Zirhan napisał(a):

Chyba dezynfekujesz chciałeś napisać?
Deratyzacja to coś zupełnie innego!

Raczej mam szerokie spektrum.
Piotr

Data: 2009-06-12 16:43:19
Autor: naprany jak kruk!
<boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Tak jak wszyscy, na ogólnych zasadach tłuku.

ty wciaz jeszcze pasozydujesz na polakach ? haha

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Mój pierwszy w Polsce socjal