Mój pierwszy zasiłek

Data: 2009-05-27 13:27:46
Autor: Panslavista
Mój pierwszy zasiłek
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości

A powidz mi BOCKUWENDZONY naco siem właściwie kstałciłeś...?

Jo hydrałlikiem wysoko kstałconym jezem, aty...?

Pytom, bo moze i miołbym jakiesik zajińcie dociebie...

Obejdź się ze smakiem -do wędzonek go nie weźmiesz, przez takich zakłady
mięsne zbankrutowały, np.taki weterynarz brał próbki do badania i ........
na patelnię...
Reszta, co mogła też brała, a do tego deputaty w kiosku za bramą - legalne.
To lepiej niż ksiądz w rodzie...

Data: 2009-05-27 20:53:19
Autor: boukun
Mój pierwszy zasiłek

[...]