Mój pierwszy zasiłek

Data: 2009-05-27 16:00:55
Autor: Tzva Adonai
Mój pierwszy zasiłek
"Pozyskiwanie Funduszy Europejskich".

Pracowałem w tym przez rok, firmy przyjmują na stanowisko specjalisty do spraw
pozyskiwania funduszy tylko osoby z wykształceniem wyższym prawniczym, albo
studentów, przejrzyj sobie oferty pracy na największych portalach, a sam się
przekonasz... Pracy nie znajdziesz po tym kursie....

Data: 2009-05-27 21:00:58
Autor: boukun
Mój pierwszy zasiłek

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:19bc.00000091.4a1d4797newsgate.onet.pl...
[...]

No to trafili. Wygrałem z Niemcami sprawę w Strasburgu sam, bez adwokata. Wygrałem z Niemcami sprawę w Trybunale Konstytucyjnym w Karlsruhe, sam, bez adwokata. Wygrałem apelację o Żydach, połowicznie, ale wygrałem i jeszcze by się tego trochę uzbierało, nie mówiąc o tym, że mam jeszcze 5 zawieszonych spraw w Strasburgu, swoich i szykują się dwie polskie na dniach...

Tak jak by mi zależało... Zamierzam wysyłać Polski do pracy do Niemiec i skubnąć 17 tys. dotacji...

boukun

Mój pierwszy zasiłek