Mój przyjaciel Niemiec dziwi się...

Data: 2010-10-31 05:38:44
Autor: Tzva Adonai
Mój przyjaciel Niemiec dziwi się...
.... dlaczego Polacy to tacy antysemici, skoro większość z nich to
Żydzi...

Data: 2010-10-31 13:43:34
Autor: bolek

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:f6fc3e60-0930-45a5-87a8-2571a2536973p1g2000yqm.googlegroups.com...
.... dlaczego Polacy to tacy antysemici, skoro większość z nich to
Żydzi...

-- -- -- -- -- -- -

No bo najwięksi antysemici to żydki.

Data: 2010-10-31 13:45:14
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 13:43, bolek pisze:
No bo najwięksi antysemici to żydki.

Bo ty z cwą to Żydzi z pochodzenia.

Data: 2010-10-31 13:44:13
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 13:38, Tzva Adonai pisze:
... dlaczego Polacy to tacy antysemici, skoro większość z nich to
Żydzi...

Wytłumacz mu, że ty jako chazarski Żyd nie potrafisz żyć bez
antysemityzmu. Jak go nie ma to go wymyślasz.

Data: 2010-10-31 14:05:41
Autor: dK
[...]

===============
Bo Hitler miał żydowskie pochodzenie.
dK

Data: 2010-10-31 14:26:08
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a większość Niemców....
... dlaczego Polacy to tacy antysemici, skoro większość z nich to
Żydzi...

Dlaczego się dziwi???
Przecież większość Niemców to też Żydzi, i dlatego właśnie antysemityzm u nich najpełniej rozbłysnął.

W internecie krążyły nie tak dawno "Listy Żydów" które ukazywały, że większość (tak koło 80%) posłów, polityków, księży, jubilerów, informatyków i wreszcie cyklistów - to Żydzi. Może jest w Polsce trochę prawdziwych Polaków w zapadłych wsiach, ale i to wątpliwe. Zapewne identycznie jest w całej Europie.

Dla pokrzepienia serc dodam, że w Izraelu są w większości Polacy, Niemcy, Francuzi,... udający Żydów - w Knesecie Żydów jest zaledwie z 1%. Zatem to wszystko jakoś się wyrównuje.

Ktoś mnie kiedyś przekonywał, że nawet w czysto polskiej rodzinie co 6 pokolenie rodzi się Żyd. Może w niemieckiej rodzinie co 3 - kto wie?

Data: 2010-10-31 16:05:07
Autor: u2
a większość Niemców....
W dniu 2010-10-31 14:26, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Dla pokrzepienia serc dodam, że w Izraelu są w większości Polacy

Teraz jest więcej ruskich.

Data: 2010-10-31 16:04:58
Autor: Marek Czaplicki
Tzva Adonai wrote:

... dlaczego Polacy to tacy antysemici, skoro większość z nich to
Żydzi...
skoro z Polaków ma do czynienia z Tobą. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-31 16:06:21
Autor: u2
Tzva Adonai wrote:

... dlaczego Polacy to tacy antysemici, skoro większość z nich to
Żydzi...
skoro z Polaków ma do czynienia z Tobą. :-)

Cwa to żaden Polak, to chazarski Żyd pracujący dla Niemców.

Data: 2010-10-31 16:08:32
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

Tzva Adonai wrote:

... dlaczego Polacy to tacy antysemici, skoro większość z nich to
Żydzi...
skoro z Polaków ma do czynienia z Tobą. :-)

Cwa to żaden Polak, to chazarski Żyd pracujący dla Niemców.
pochodzi jednak z Polski i można powiedzieć jest wizytówką. jak będą
obcokrajowcy widzieli, tak nas potem opiszą wśród swoich prawdziwych
przyjaciół. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-31 16:13:57
Autor: u2
[...]

Moich kilku znajomych pracuje w Niemczech i dla Niemców, ale nie
wyglądają na Żydów. Podejrzewam, że cwa sam wymyśla ten antysemityzm i
sprzedaje go dla swoich Panów :)

Data: 2010-10-31 16:16:30
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

[...]

przecież przysłowiowy antysemityzm Polaków siedzi tylko w głowach kilku,
kilkunastu ludzi. Polacy w większości mają ważniejsze sprawy na głowie,
żeby przejmowac się czyimiś gadkami na swój temat. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-31 17:19:33
Autor: u2
> [...]
kilkunastu ludzi. Polacy w większości mają ważniejsze sprawy na głowie,
żeby przejmowac się czyimiś gadkami na swój temat. :-)

Może i grupka, ale trudzą się wykazywaniem rzekomego antysemityzmu od
lat. Na przykład Adaś M. Rozumiem, że próbuje przykryć to, że de facto
wywodzi się z t.zw. żydokomuny, która trzęsła PRL-em za Stalina, a teraz
opływa w profity za t.zw. kombatanctwo.

Data: 2010-10-31 17:25:12
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
[...]
nie zmienia to faktu, że nie należy się przejmować "zafiksowaniem" na jednym
punkcie rozmaitych ludzi. czy przejmowalibyśmy się wykazywaniem, że Polacy
w większości wypadków nie lubią muzyki barokowej? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-31 17:46:36
Autor: u2
> [...]
punkcie rozmaitych ludzi. czy przejmowalibyśmy się wykazywaniem, że Polacy
w większości wypadków nie lubią muzyki barokowej?

Cóż za durne twierdzenie. Muzyki barokowej nie da się nie lubić.

Data: 2010-10-31 17:51:30
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

> [...]
że Polacy w większości wypadków nie lubią muzyki barokowej?

Cóż za durne twierdzenie. Muzyki barokowej nie da się nie lubić.
cóż. może jesteś wyjątkiem, ale potwierdzjącym regułę. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-31 19:23:07
Autor: u2
Mój przyjaciel Niemiec dziwi się...
Cóż za durne twierdzenie. Muzyki barokowej nie da się nie lubić.
cóż. może jesteś wyjątkiem, ale potwierdzjącym regułę.

W ten sposób możesz "udowodnić" dowolną tezę.

Data: 2010-10-31 17:24:47
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai przyjaciel Niemiec dziwi się...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> pisze:
... dlaczego Polacy to tacy antysemici, skoro większość z nich to
Ĺťydzi...

Ale ci twoi wydumani przyjaciele mają wyobraźnie :-)

Rasiści! Nie dopuszczają czarnych myśli.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-10-31 23:43:44
Autor: Tomy M.
Mój przyjaciel Niemiec dziwi się...
W dniu 2010-10-31 13:38, Tzva Adonai pisze:
.... dlaczego Polacy to tacy antysemici, skoro większość z nich to
Żydzi...

Żydzi to najwięksi antySEMICI. Wystarczy
spojrzeć na to co robią Palestyńczykom.

Tomy M.

Data: 2010-11-01 00:09:22
Autor: Jaksa
Mój przyjaciel Niemiec dziwi się...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości

Schwer zu glauben, und für einen nicht Deutsch sprechenden
Ausländer schon ganz unmöglich.

Jaksa

Data: 2010-11-01 04:02:53
Autor: Canuck
Mój przyjaciel Niemiec dziwi się...
Niemcy juz tak maja, ze sie dziwia.  Bardzo np. byli zaskoczeni i zdziwieni
ze z narodu panow stali sie nolens volens "suchymi szwagrami" sowieckich
soldatow szalejacych po Germanii z lufami (czolgow, karabinow i armat TEZ)

Krzysztof Canucki

--

Mój przyjaciel Niemiec dziwi się...