Mój sąsiad błogosławi Tuska..

Data: 2010-02-10 13:37:54
Autor: mkarwan
Mój sąsiad błogosławi Tuska..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hku1rl$uja$1news.onet.pl...
.. i jego rząd, - zamiast 10zł 20 gr. . dostanie 11zł 30 gr. "podwyżki" emerytury.. :
http://emerytury.wp.pl/kat,7531,title,Jestes-emerytem-lub-rencista-Dostaniesz-podwyzke,wid,11946787,wiadomosc.html
Pytanie za 100 punktów, - dlaczego każdy kapitalistyczny rząd tak się wzdryga żeby waloryzacje przeprowadzać kwotowo??  Czy chodzi o to żeby biedacy bylo kopani także przez rząd także nawet jak już są na emeryturach?

Bo kapitalistyczne rządy zawsze dbały bardziej o tych którzy mieli najwięcej.
Ci którzy mieli mało byli potrzebni tylko w czasie wyborów.
Masz co do tego jakieś wątpliwości?
Kto ma dokonać zmian aby władza dbała o wzrost dochodu tych którzy maja mało?
Przecież do władzy dostają się tylko ci którzy mają pieniądze na kampanie wyborczą.
Pieniądze na kampanię mają albo swoje, czyli maja dużo, albo dają im ci którzy mają tez dużo.
Będą więc dbali o swoje interesy aby nie miel mniej, lub o interesy tych, którzy im dadzą pieniądze na ponowny wybór.
W socjalizmie jest zresztą podobnie tyle tylko, ze tam o swoje interesy dba klasa urzędników różnych urzędów oraz klasa funkcjonariuszy i urzędników partyjnych.
Oba systemy dbają o policje i wojsko bo one zapewniają tym którzy mają ochronę tego co maja przed innymi którzy by chcieli ich tego pozbawić.
Czyli krótko mówiąc do trzymania za twarz tych co mają mało aby nie ulegli rewolcie.
Chyba, ze ci którzy maja dużo poróżnia się o podział dóbr wtedy jedna grupa próbuje wywoływać rewoltę wykorzystując do tego tych co mają mało.
Itd.

Data: 2010-02-10 14:26:40
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-10 13:37, mkarwan pisze:
[...]

Mi to wygląda na wręcz spisek mający na celu eksterminację  biedaków.  Nie sposób inaczej myśleć o tych waloryzacjach skoro najbiedniejszym daję się podwyżkę uposażenia o  nawet 10 złotych..

Data: 2010-02-10 17:59:42
Autor: :heÂŽsk:
On Wed, 10 Feb 2010 14:26:40 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Mi to wygląda na wręcz spisek mający na celu eksterminację  biedaków.

 czy mam rozumiec, ze ty do biedakow nie nalezysz?  w takim razie moze podzielibys sie z potrzebujacymi?
  --

 HeSk

Data: 2010-02-10 18:51:12
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-10 17:59, ":heÂŽsk:" pisze:
On Wed, 10 Feb 2010 14:26:40 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Mi to wygląda na wręcz spisek mający na celu eksterminację  biedakĂłw.

  czy mam rozumiec, ze ty do biedakow nie nalezysz?
  w takim razie moze podzielibys sie z potrzebujacymi?

Ja jestem bardzo bogaty, nawet sobie nie wyobraĹźasz ogromu mojej inteligencji.

  Bardzo często daję Ĺźebrakom na piwo..

Data: 2010-02-11 13:26:10
Autor: 'heÂŽsk'
On Wed, 10 Feb 2010 18:51:12 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   czy mam rozumiec, ze ty do biedakow nie nalezysz?
>   w takim razie moze podzielibys sie z potrzebujacymi?

Ja jestem bardzo bogaty, nawet sobie nie wyobrażasz ogromu mojej inteligencji.

 nie wyobrazam, trudno sobie wypobrazic tak niskie IQ ;o)))

  Bardzo często daję żebrakom na piwo..

 wedke, a nie kosz ryb. rozumiesz swoj blad ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-11 15:25:08
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-11 13:26, 'heÂŽsk' pisze:
[...]

Wiem Ĺźe to dla ciebie za trudne.

   Bardzo często daję Ĺźebrakom na piwo..

  wedke, a nie kosz ryb. rozumiesz swoj blad ?

Czyli,  co mam zrobić jak Ĺźebrak podejdzie do mnie z wyciągniętą ręką?

Data: 2010-02-10 14:58:10
Autor: the_foe
Mój sąsiad błogosławi Tuska..
W dniu 2010-02-10 13:37, mkarwan pisze:
Bo kapitalistyczne rządy zawsze dbały bardziej o tych którzy mieli
najwięcej.

a o kogo maja dbac o kloszarda alkoholika?

--
the_foe

Data: 2010-02-10 17:03:35
Autor: mkarwan

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hkue1f$2t1$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-02-10 13:37, mkarwan pisze:
Bo kapitalistyczne rządy zawsze dbały bardziej o tych którzy mieli
najwięcej.

a o kogo maja dbac o kloszarda alkoholika?

Ty też możesz nim zostać.
Wszyscy są kloszardami alkoholikami?

Data: 2010-02-10 19:22:37
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-10 17:03, mkarwan pisze:

[...]

potege pansta buduja ludzie madrzy, innowacyjni i z wizja. Takich trzeba wspierac, dzieki temu buduja fortuny i zatrudniaja ludzi mniej przedsiebiorczych a Ci z kolei maja poieniadze na podatki by pomagac kloszardom i tym ktorym po porstu powinela sie noga.

Mój sąsiad błogosławi Tuska..