Mj syn by lemingiem

Data: 2014-11-23 21:41:16
Autor: Mark Woydak
Mj syn by lemingiem

Mój syn był lemingiem, chciał głosować na PO. Wyleczyłam go – opowieść
matki

Jeżeli dotknęło was nieszczęście i macie dziecko-leminga, to właśnie podano
prosty sposób, jak sobie z tym problemem poradzić. Okazuje się, że leming
rzucony na "głęboką wodę" samodzielnego życia, jest w stanie bardzo szybko
zmienić poglądy polityczne i zrozumieć, co tak naprawdę funduje mu
miłościwie panująca Platforma Obywatelska.

Historia matki i jej syna-leminga została opowiedziana w komentarzu pod
jednym z felietonów Rafała Ziemkiewicza, zamieszczonym na portalu
interia.pl.

„Apel do rodziców – dowiedziałam się miesiąc temu, że syn (19 lat – cały
czas na rodziców garnuszku) oznajmił dumnie, że będzie głosował na
Platformę Obywatelską” – rozpoczyna się opowieść.

Skoro syn pobłądził, matce nie pozostało nic innego, jak dać mu prostą, ale
wyjątkowo skuteczną, lekcję życia. „Oznajmiłam mu, że od jutra, jako
pełnoletni dorosły człowiek, ma sam siebie utrzymywać” – czytamy.

Jak się szybko okazało, zmagania leminga z rzeczywistości nie trwały długo.
„Po około miesiącu od naszej rozmowy przyszedł z podkulonym ogonem i
zapytał – mamo, co na obiad? Odparłam, że zupa z obietnic, pieczeń wyborcza
w sosie platformerskim podana ze ściemą, a na deser szczaw i mirabeli – i
postawiłam przed nim pusty talerz, dodając: smacznego lemingu” – napisała
autorka komentarza.

„I tak oto syn po miesiącu zmienił poglądy wyborcze. Polecam – to
działa...” – zakończyła swoją historię matka leminga.

Data: 2014-11-24 01:08:52
Autor: Kasper
Mój syn był lemingiem
W dniu 11/23/2014 9:41 PM, Mark Woydak pisze:

Mój syn był lemingiem, chciał głosować na PO. Wyleczyłam go – opowieść
matki

Na szerszą skalę, lemingi da się leczyć metodą na Putina, jedna partia, jeden wódz plus PSL żeby im nie wytykali, że nie ma w Polsce demokracji. Resztę zdelegalizować, bo podpalą to czego Tusk nie wybudował i trzeba będzie zaczynać wszystkie cuda gospodarcze od samego początku.

Data: 2014-11-24 10:59:36
Autor: Budzik
Mj syn by lemingiem
Użytkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.de ...

[...]

A co ona się czepia mirabelek?

Data: 2014-11-24 16:34:20
Autor: MarkWoydak
Mój syn był lemingiem
GNIDA podpisująca się "Mark Woydak" z adresem markwoydak@outlook.com a
obecnie podszywająca się pod mój e-mail używający czytnika: Mozilla/5.0
(Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0 SeaMonkey/2.26
to PODSZYWACZ z kompleksem małego fiuta..

MW

Data: 2014-11-25 07:28:15
Autor: stevep
Mój syn był lemingiem
W dniu .11.2014 o 04:41 Mark Woydak <mark.woydak@forest.de> pisze:

Mój syn był lemingiem i ja też zostaje lemingiem

Do budy parszywy kundlu.
--
stevep
-- -- -