Mój ulubiony Niemiec

Data: 2011-11-05 13:57:49
Autor: boukun
Mój ulubiony Niemiec
Jesteśmy do siebie bardzo podobni, on też uznał, że na Żydów pracować nie będzie.

Arno Duebel ma 54 lata, od 36 lat żyje z zasiłków i jest z siebie dumny. Od
kilku tygodni przechwala się w mediach, że wykiwał państwo, budząc tym
oburzenie i uwydatniając słabości niemieckiego modelu socjalnego. - Ludzie
mówią, że jestem szczęściarzem, myślą, że mi się udało, ale dokładnie mówiąc
ja nie zrobiłem zupełnie nic - śpiewa Duebel w piosence, którą nagrać miał w
studiu w Hamburgu.

To jego strona : http://arno-duebel.tv/

Data: 2011-11-05 15:12:38
Autor: Leprechaun

[...]