Moj ulubiony portal!

Data: 2011-02-06 16:37:42
Autor: -he®sk-
Moj ulubiony portal!
od dzis! pelny relaks. to lepsze niz komiksy z lucky luck'iem!
kiedy czyta sie takie debilzimy jak na tym portalu smiech pusty
ogarnia czlowika. skad takie gamonie sie biora?

http://www.gazetapolska.pl/

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-02-06 18:39:33
Autor: jadrys
Moj ulubiony portal!
W dniu 2011-02-06 16:37, -he®sk- pisze:
od dzis! pelny relaks. to lepsze niz komiksy z lucky luck'iem!
kiedy czyta sie takie debilzimy jak na tym portalu smiech pusty
ogarnia czlowika. skad takie gamonie sie biora?

http://www.gazetapolska.pl/

Ale go reklamujesz.. Ciekawe dlaczego?

Data: 2011-02-07 17:51:19
Autor: =he®sk=
Moj ulubiony portal!
On Sun, 06 Feb 2011 18:39:33 +0100, jadrys <Che@op.pl> wrote:

> [...]
> kiedy czyta sie takie debilzimy jak na tym portalu smiech pusty
> ogarnia czlowika. skad takie gamonie sie biora?

nie biore za to srebrnikow wiec nazwalbym to kryptoreklama. czy piszac na temat rydzyka reklamuje rm? czy podajac link
http://deklaracjalodzka.pl reklamuje PiS?

Data: 2011-02-07 11:21:46
Autor: Pomys³owy Dobromir
Moj ulubiony portal!

U¿ytkownik "-heRsk-" <pis.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:puftk69s7b1g5883gd69lmca7kgqq3shf24ax.com...
od dzis! pelny relaks. to lepsze niz komiksy z lucky luck'iem!
kiedy czyta sie takie debilzimy jak na tym portalu smiech pusty
ogarnia czlowika. skad takie gamonie sie biora?

http://www.gazetapolska.pl/

GP to klon "Nie". Op³acana jest przez Urbana.

PD

Data: 2011-02-07 12:24:43
Autor: wekon
Moj ulubiony portal!
"-he®sk-"  wrote in message news:puftk69s7b1g5883gd69lmca7kgqq3shf24ax.com...

od dzis! pelny relaks. to lepsze niz komiksy z lucky luck'iem!
kiedy czyta sie takie debilzimy jak na tym portalu smiech pusty
ogarnia czlowika. skad takie gamonie sie biora?

http://www.gazetapolska.pl/

-- -- -- -- -- -- --

Czytaj, czytaj, może się nawrócisz. Jeden z nielicznych, niezależnych portali. Choć terapia GóWnem może być dla ciebie nieodwracalna.

wekon

Data: 2011-02-07 17:51:09
Autor: =he®sk=
Moj ulubiony portal!
On Mon, 7 Feb 2011 12:24:43 +0100, "wekon" <wekon@op.pl> wrote:

--

od dzis! pelny relaks. to lepsze niz komiksy z lucky luck'iem!
kiedy czyta sie takie debilzimy jak na tym portalu smiech pusty
ogarnia czlowika. skad takie gamonie sie biora?

http://www.gazetapolska.pl/

Czytaj, czytaj, mo¿e siê nawrócisz.

 niby na co? ;o)))

Jeden z nielicznych, niezale¿nych portali.

 od kogo niezaleznych? od prezesa czy od tuska?

Choæ terapia GóWnem mo¿e byæ dla ciebie nieodwracalna.

wy pisowcy macie cos z glowami. wg was kazdy kto krytykuje jedynie sluszny szmatlawiec musi byc czytelnikiem GW.
gdybys sie przylozyl i przejrzal psp wiedzialbyc, ze w mojej opinii michnik sie zeszamcil wiele lat temu.

wekon

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-02-07 18:54:16
Autor: wekon
Moj ulubiony portal!
"=he®sk="  wrote in message news:8160l6lbu9rd5gcp40mmom8sjfjdoak0oh4ax.com...

[...]

nie na co, a z czego, znaczy z błędnej drogi

Jeden z nielicznych, niezależnych portali.

od kogo niezaleznych? od prezesa czy od tuska?

nie od kogo, ale od czego, znaczy od niewolniczego myÅ›lenia, z  góry narzuconego przez jednÄ… sÅ‚uszna partyjnÄ… liniÄ™; znaczy spróbuj myÅ›leć samodzielnie

[...]

no właśnie, nieodwracalna. wg. mnie on sie nigdy nie zeszmacił bo zawsze tą szm%$% był

wekon

Moj ulubiony portal!