Mój wniosek o imigrację do USA

Data: 2011-01-06 14:56:16
Autor: boukun
Mój wniosek o imigrację do USA
HIT!

Znalazłem w swoich archiwach projekt mojego wniosku o imigrację do USA, jaki chciałem złożyć będąc na Heimie w Erlenbachu w Niemczech w 1987 roku, bo na początku Niemcy traktowałem jako kraj tranzytowy na szeroki świat. Wniosku oczywiście nigdy nie złożyłem i ostałem się w Niemczech. Proszę nie zwracać uwagi na błędy, bo to tylko projekt i to nieskończony i choć byłem krótko w Niemczech, to już się ciężko mi było przestawić...

W sumie nie miałem specjalnej karty opozycyjnej, KORnikiem przeciez nie byłem, tylko wykorzystywanym gojem...
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/5IqhkPtuMi3
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/57DbI78lv8X
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1Dcg75yoBNJ
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/aXxkjmltl9R

Tu strony pomniejszone
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/5IqhkPtuMi3/wniosek_imigracyjny_do_usa

Data: 2011-01-06 06:03:18
Autor: Tzva Adonai
Mój wniosek o imigrację do USA
boukun napisał(a):

Tu strony pomniejszone

No widzisz bekon, tyle trudu i pisaniny, a i tak ostatecznie
wylądowałeś z powrotem w ukochanej Polsce... ;}

Data: 2011-01-06 15:05:38
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:410858a8-6555-4809-8fc6-b1fddd4a0030j29g2000yqm.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Tu strony pomniejszone

No widzisz bekon, tyle trudu i pisaniny, a i tak ostatecznie
wylądowałeś z powrotem w ukochanej Polsce... ;}
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Takie zajebane życie...

boukun

Data: 2011-01-06 06:20:42
Autor: Hans Kloss
Mój wniosek o imigrację do USA
On 6 Sty, 15:05, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Takie zajebane życie...
 Gdybyś mniej nachalnie okradał klientów to nie wywaliliby cię z
roboty  w niemieckim  męskim burdelu  i mógłbyś nadal tam pracować
razem z żoną.
J-23

Data: 2011-01-06 15:24:28
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ae0c2a6-3a05-434b-bd56-8d889f23b7d1e20g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Tyle ci kurwo męska pozostało, pyszczyć z ukrycia i tyle jesteś wart co nasmarkasz...

Gieroj wirtualny anonimowy się znalazł...

boukun

Data: 2011-01-06 06:35:55
Autor: Hans Kloss
Mój wniosek o imigrację do USA
On 6 Sty, 15:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Gieroj wirtualny anonimowy si znalaz ...
 Czyżbyś chciał zamówić sobie wizytę ekipy deratyzacyjnej z miasta
Wrocławia? Da się zrobić, no ale niestety nie za darmo. Zastanów się
czy cię stać.
A  póki co naści, żryj!
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
J-23

Data: 2011-01-06 14:42:09
Autor: obserwator
Mój wniosek o imigrację do USA
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=3DgP4OKpmRXoQ

:))))) gowno do gowna.

Data: 2011-01-06 15:42:04
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5fdb30a1-1be8-45f9-8651-6f9393e22f3dfo10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Spierdalaj padalcu, w realu musisz nieźle po ryju obrywać.

boukun

Data: 2011-01-07 08:36:13
Autor: sofu

boukun napisał(a):

[...]

-- -- --

Nie przejmuj się Boukun!
Ameryki to wielka strata!
Pociesz się, że jesteś Polsce bardzo potrzebny......

sofu

Data: 2011-01-07 09:58:37
Autor: boukun

boukun napisał(a):

[...]

To jakaś ironia losu. Kiedyś Żydzi wszystko robili, żeby się pozbyć krnąbrnej młodzież z Polski i Polaków z opozycji. Myśmy wyjechali wymęczeni i zniechęceni, a oni kraj złupili do cna. Dzisiaj już nie mają czym kupczyć, to tacy jak Tzva emigrują i plują na Polskę, opuszczają zniechęceni ten kraj, a my, prawdziwi Polacy wracamy na ten ugor i zgliszcza...

boukun

Data: 2011-01-06 15:57:17
Autor: raff

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:410858a8-6555-4809-8fc6-b1fddd4a0030j29g2000yqm.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Tu strony pomniejszone

No widzisz bekon, tyle trudu i pisaniny, a i tak ostatecznie
wylądowałeś z powrotem w ukochanej Polsce... ;}

Boukun chcial do USA ? Buehehehe

Boukun, a co ty bys tam robil ? Tam same Zydy :)

R.

Data: 2011-01-06 16:00:56
Autor: boukun

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Tylko na Brooklynie i w Chicago...

boukun

Data: 2011-01-06 15:42:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ig4i2p$1ur$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ty nie byłeś opozycjonistą, nie pracowałeś w podziemiu, ale wszystkie krety (takie, co ryją w ogródku) powinny dostać medale za pracę w podziemiu!

Data: 2011-01-06 14:49:05
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Ty nie byłeś opozycjonistą, nie pracowałeś w podziemiu, ale wszystkie krety (takie, co ryją w ogródku) powinny dostać medale za pracę w podziemiu!

nareszcie cos sensownego napisales. Hans mu daje przecie nagrode, nawet zrobil
filmik o tym gownojadzie i psychopacie.

Data: 2011-01-06 15:50:16
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig4kp1$b0u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Taki sam prostak, jak i ty, w fekaliach macie upodobanie...

boukun

Mój wniosek o imigrację do USA