Mój wynik na obecność HIV we krwi...

Data: 2009-04-28 16:08:37
Autor: Tzva Adonai
Mój wynik na obecność HIV we krwi...
Nie jestem zarażony.. I szczerze mówiąc nie czuję wielkiej ulgi...

Data: 2009-04-28 16:16:40
Autor: raff
Tzva Adonai pisze:
Nie jestem zarażony.. I szczerze mówiąc nie czuję wielkiej ulgi...

Czyli mala menda Tony tez sie moze czuc spokojny.

R.

Data: 2009-04-28 16:21:46
Autor: Piotr
Dnia Tue, 28 Apr 2009 16:16:40 +0200, raff napisał(a):

Czyli mala menda Tony tez sie moze czuc spokojny.

He, he, he...
Watpię...
Piotr

Data: 2009-04-28 16:23:33
Autor: Piotr
Mój wynik na obecność HIV we krwi...
Dnia Tue, 28 Apr 2009 16:21:46 +0200, Piotr napisał(a):

He, he, he...
Watpię...

No i wcale nie taka mała...
Piotr

Data: 2009-04-28 17:30:02
Autor: naprany jak kruk!
Mój wynik na obecno ść HIV we krwi...
Tue, 28 Apr 2009 16:16:40 +0200, w <gt734b$nd9$1@news.onet.pl>, raff
<trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

Tzva Adonai pisze:
> Nie jestem zarażony.. I szczerze mówiąc nie czuję wielkiej ulgi...

Czyli mala menda Tony tez sie moze czuc spokojny.

nie krepuj sie mozesz mi zrobic laske nawet za darmo skoro tak sie palisz do
swojej roboty buhahaha

--
# Nasi południowi sąsiedzi coraz lepiej oceniają wejście swego kraju do strefy euro. Według badań agencji Focus, 74 procent obywateli Słowacji ocenia ten krok jako korzystny dla mieszkańców i kraju. W lutym ub. roku, na 10 miesięcy przed przyjęciem wspólnej waluty, tylko 43 procent respondentów wypowiadało się pozytywnie.
Analiza ankiet wykazuje, że stale rośnie odsetek ludzi zadowolonych z wprowadzenia euro na Słowacji. Ostatnie badania przeprowadzono w dniach 4-10 marca br., wzięło w nim udział 1029 respondentów. Jednoznacznie entuzjastycznie wypowiedziało się 24 proc. Słowaków, pozytywnie o tym kroku mówiło 50 procent obywateli republiki. Jednoznacznie źle to odebrało 16 procent respondentów, 5 procent "w zasadzie negatywnie". 5 procent badanych nie wiedziało co odpowiedzieć. #

Data: 2009-04-28 18:21:40
Autor: raff
Tzva Adonai pisze:
[...]

Nie, niestety Kupa musi ci wystarczyc.

Ale jaki zadowolony ze Kupa jest positive :)

R.

Data: 2009-04-29 17:05:32
Autor: naprany jak kruk!
Mój wynik na obecno ść HIV we krwi...
Tue, 28 Apr 2009 18:21:40 +0200, w <gt7aem$cnh$1@news.onet.pl>, raff

> swojej roboty buhahaha
> Nie, niestety Kupa musi ci wystarczyc.

Ale jaki zadowolony ze Kupa jest positive :)

jest "negative" ciolku za dyche hehe

Data: 2009-04-28 17:02:34
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości
Nie jestem zarażony.. I szczerze mówiąc nie czuję wielkiej ulgi...

Poczekaj na grypę - nie zdążysz się nawet nacieszyć zarażeniem.

Data: 2009-04-28 17:09:11
Autor: Piotr
Dnia Tue, 28 Apr 2009 17:02:34 +0200, Panslavista napisał(a):

Poczekaj na grypę - nie zdążysz się nawet nacieszyć zarażeniem.

Ją można dostac od kaszlnięcia, a kupa nie kaszle, he, he... Natomiast HIV-a od kaszlu nie złapiesz...
Piotr

Data: 2009-04-28 17:16:35
Autor: Chiron
[...]

Pokaż mi, z ilu Twoich postów nie emanuje Twój ogromny pęd ku śmierci? Mam dla Ciebie wiadomość: Ty możesz to zmienić- tak być nie musi. I tylko Ty możesz to zrobić.

Chiron

Mój wynik na obecność HIV we krwi...