Mój zegar, nie moi parafianie.

Data: 2010-05-30 12:40:28
Autor: precz z gnomem
Mój zegar, nie moi parafianie.
Akcja idzie gładko do momentu, gdy ksiądz zrobił z nas szajkę.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,7938043,Moj_zegar__nie_moi_parafianie.html#ixzz0pPMAJ5vi

"Wnerwili biskupa, bo elektronikę chcą wieszać - rzuca na odchodne w sieni. - Zgody nie dam, bo czy ja wiem, co to za jedni? Gdzieś z Gdańska, z Opola; nie moi są. Jeden Pan Bóg wie, jakie mają intencje. Pewnie kieszenie sobie napchać i tyle."

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-30 13:56:29
Autor: marek czaplicki
precz z gnomem pisze:
Pewnie kieszenie sobie napchać i tyle."
każdy sądzi po sobie :-)

Data: 2010-05-30 16:32:29
Autor: cyc

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:httfav$jli$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niestety pozwililismy na to aby dobro publiczne jakim sa koscioly bo za jego pieniadze pobudowane , stalo sie prywtamym folwarkiem klecvhy , czy to proboszcza , czy biskupa .
Stan jaki funkcjonuje we Francji uniemozliwia takie postawy bo tam kosciol jest wlasnoscia panstwa a kuria i proboszcz jest tylko jego dzierzawcami . Skandalem jest to , ze nawet konserwator zabytkow nie jest wstanie wydac stsosownego zarzadzenia nakazujacego probosczowi doprowadzsenie do wlasciwego stanu zabytku .
Pozwalajmy na takie sytuacje to ksieza juz nie na glowe ( bo to robia juz teraz ) na wejda ale potraktuja jak osobnistych niewolnikow a ambona stanie sie miejscem bezkarnego oczerniania niewygodnych mu ludzi .
Spoleczenstwo , ktore utrzymuje klechow takich powinno na taczki powsadzac i wywiezc na smietnik . To nie my jestemy dla nich , tylko oni dla nas i to trzeba im w koncu uzmyslowic z cala stanowczoscia !.

cyc

Data: 2010-05-30 21:44:30
Autor: precz z gnomem
Mój zegar, nie moi parafianie.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

To nie my jestemy dla nich , tylko oni dla nas i to
trzeba im w koncu uzmyslowic z cala stanowczoscia !.

Wszystko się zgadza Cycu, tylko czy jest taka siła polityczna, która po wygranych wyborach podejmie działania w tym kierunku?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-30 19:15:24
Autor: :heŽsk:
Mój zegar, nie moi parafianie.
On Sun, 30 May 2010 12:40:28 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Akcja idzie gładko do momentu, gdy ksi±dz zrobił z nas szajkę.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,7938043,Moj_zegar__nie_moi_parafianie.html#ixzz0pPMAJ5vi

"Wnerwili biskupa, bo elektronikę chc± wieszać - rzuca na odchodne w sieni. - Zgody nie dam, bo czy ja wiem, co to za jedni? Gdzie¶ z Gdańska, z Opola; nie moi s±. Jeden Pan Bóg wie, jakie maj± intencje. Pewnie kieszenie sobie napchać i tyle."

Przemysław Warzywny

 1. wypad z tym na pl.soc.religia
 2. nasza-klasa to tak jak psp, wiekszosc uzytkownikow to
   hosztaplerzy. pozostali to naiwni, zakompleksieni frustaci.
 3. ma racje biskup, kanciarzy i naciagaczy jest wielu. Byc moze
    ten chce wykrasc zabytkowy zegar.  --

 HeSk

Mój zegar, nie moi parafianie.