Mój ziomal!

Data: 2010-11-08 08:50:36
Autor: Dobrodziej
Mój ziomal!
Data: 2010-11-08 17:43:38
Autor:
Mój ziomal!
On Mon, 8 Nov 2010 08:50:36 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=ldY4ZO0RGSg&feature=related

d.

 intersujacych masz ziomali. macie sie czym chwalic.  mozesz pokazac swoj indeks z ubieglego semestru ?

Data: 2010-11-10 11:44:19
Autor: rAzor
Mój ziomal!
Darz bór! Użytkownik... he he - Dobrodziej raczył napisać:
http://www.youtube.com/watch?v=ldY4ZO0RGSg&feature=related

d.

Jak widać taki sam debil, jak i ty. :-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-10 12:23:48
Autor: Dobrodziej
Mój ziomal!

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:ibdt22$om3$1news.onet.pl...
[...]

A to ty: http://www.youtube.com/watch?v=JUnF-4m2Np4&feature=related

d.

Data: 2010-11-10 19:37:41
Autor:
Mój ziomal!
On Wed, 10 Nov 2010 12:23:48 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

> [...]
> Darz bór! Użytkownik... he he - Dobrodziej raczył napisać:

raczej ta kobyla:

http://www.youtube.com/watch?v=AAo37MPyj0U&feature=related

;o)

Mój ziomal!