Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)

Data: 2009-10-21 10:14:54
Autor: Magic
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Hej Koledzy

Mam Problem… moj Motor rdzewieje.
1.5 Roku temu kupilem V-ROD-a (VRSCDX) z salonu. Zrobilem nim w tym
czasie 12 tys km. W weekend chcialem go przygotowac na zime i podczas
mycia stwierdzilem, iz na lagach pod lakierem bable sie porobily…
ktore sobie odpryskuja (widac metal).
Poniewaz mam gwarancje na ten zlom (zlom, gdyz juz 4 razy byl w
serwisie na wymiane lozyska w glowce kierownicy + kilka innych
problemow) zawiozlem go do warsztatu HD. Dzisiaj mi powiedzieli ze nie
wezma tego pod gwarancje, gdyz sa to uszkodzenia spowodowane sola… co
kolwiek by to mialo znaczyc. Wytlumaczenie strasznie glupie, gdyz
kilka razy tylko przez snieg zdarzylo mi sie jechac a i sola go nie
kremowalem aby zaczal rdzewiec.
Moja 23 letnia Honda CBR 600 F1 ktora juz od kilku lat mecze nie ma
takich problemow.

Ja jestem zdania, iz jest to dupna jakosc lakieru i w ogole wykonania
motoru.
Co wy o tym sadzicie? Jak moge jutro argumentowac  w warsztacie aby
uznali mi gwarancje? Jakies porady?

A tak na boku – V-Rod-a kupilem gdyz bardzo mi sie podoba design
maszyny i miodnosc podczas jazdy, ale jesli chodzi o jakosc wykonania,
problem z nimzwiazane (juz mialem odpryski lakieru na pojemnikach z
plynem chamulcowym + ciagle problem z kierownica i lozyskami + problem
z elektronika) – jestem strasznie rozczarowany Harleyem. Jest to moj
pierwszy i ostatni pojazd jaki zakupilem tej marki…

Pozdrawiam tych co jeszcze jezdza i tych co juz swoje maszyny zimuja.
Mag

Data: 2009-10-21 10:42:51
Autor: doktorski
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On 21 Paź, 19:14, Magic <lu...@deszynski.com> wrote:

Co wy o tym sadzicie? Jak moge jutro argumentowac  w warsztacie aby
uznali mi gwarancje? Jakies porady?
Po pierwsze: dyskutowac z dealerem. Jak sie zaprze na sile nic nie
zrobisz. Krok 2: HD Polska czyli importer. Moze cos zaproponuje. Jak
nie to mail do Milwuakee (czy jak to sie pisze) - jezeli polski rynek
cokolwiek dla nich znaczy to zainteresuja sie sprawa.

Jezeli chcesz na skroty: pozew do sadu i czekac.

Czytaj: mozesz robic borute w internecie lub probowac rozmawiac. Jaka
droge wybierzesz - decyzja nalezy do Ciebie.

A tak na boku: hamulce a nie chamulce. Tak jak Harley a nie Charley.

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-10-21 11:46:51
Autor: ContactSign.com
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)

A tak na boku: hamulce a nie chamulce. Tak jak Harley a nie Charley.

Lelum Polelum, to ja Magic ale jako nie Magic co by Magic nie mowil ze
byl jako pierwszy Magic, bo w sumie pewno wiecej sie udzielal jako
Magic.

Z tymi chamulcami - to az sie wstydze. Charley specjalnie po ch - nie
lubie juz tej marki.

Dzieki wszystkim za posty.
Zrobie tak: jesli jutrzejsza rozmowa nie pomoze to poprosze o pisemna
argumentacje. Wtedy Mail do Milwuakee + do programu TV co sie takimi
sprawami zajmuje. Oczywiscie powiem i o tym co bede chcial zrobic i
dam Tydzien na rozpatrzenie sprawy ponownie.

Ale czy zdarzylo sie wam juz widziec rdze na 1.5 rocznym Motongu?
Przez Zime garazowany, snieg moze z 2 razy mial okazje zobaczyc... a
moze 12 tys km to za duzo jak na HD?
Nie mam pojecia...

Jutro jak bede w warsztacie zrobie Fotki (nie pomyslalem wczesniej) i
zapodam linka, tak na zas jak ktos by chcial HD V-RODa qpic, co by
wiedzial na co spojrzec.

Dzieki.
Jutro napisze jak poszlo.

Data: 2009-10-22 20:20:04
Autor: Don Pedro
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
ContactSign.com pisze:
(...)
Ale czy zdarzylo sie wam juz widziec rdze na 1.5 rocznym Motongu?
Przez Zime garazowany, snieg moze z 2 razy mial okazje zobaczyc... a
moze 12 tys km to za duzo jak na HD?
Nie mam pojecia...

Zdażyło się. Kilka lat temu kumpel kupił bodajże pierwszy w Polsce egzemplarz Triumpha Bonneville, chyba nawet Triumph homologację na nim robił. Generalnie po roku kumplowi pordzewiały lusterka i kilka innych pierdół (np. korek wlewu paliwa), a na fabrycznie nowych oponach Bridgestone'a pojawiły się spękania. Żenua normalnie. Ale wszystko zostało wymienione przez dealera w ramach gwarancji.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-10-22 20:36:00
Autor: Kuczu
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Don Pedro pisze:

[...]

Molgl dlugo plynac w niezabezpieczonym prawidlowo kontenerze. Bo Bonnie sa chyba tez klepane w USA.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-23 07:56:38
Autor: Tytus z fabryki
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Siemka

*** "Kuczu"
plynac w niezabezpieczonym prawidlowo kontenerze.

Nie tam zebym sie czepial ale jak sie "niezabezpiecza prawidlowo kontener - zwlaszcza plynacy" ???

Data: 2009-10-23 08:00:44
Autor: Kuczu
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Tytus z fabryki pisze:

Nie tam zebym sie czepial ale jak sie "niezabezpiecza prawidlowo kontener - zwlaszcza plynacy" ???

Nie wiem ale widzialem kilka motocykli i samochodow po podrozy przez ocean. Ladowane jako nowki sztuki przyplywaly w stanie jak popowodziowym. Wszedzie rdza od soli morskiej.

Data: 2009-10-21 19:48:29
Autor: KLOSZ
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
doktorski pisze:

Czytaj: mozesz robic borute w internecie lub probowac rozmawiac. Jaka
droge wybierzesz - decyzja nalezy do Ciebie.

No ba! I jeszcze dilera postrasz miedzy wierszami, ze masz znajomego w TVN i postarasz sie to naglosnic przez Turbo Kamere w TVN Turbo... najlepiej od razu zapytaj pracownika, z ktorym bedziesz rozmawial kiedy mozna wlasciciela zastac, zeby z kamera niepotrzebnie nie jezdzili w te i z powrotem.

Zdrowko
--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-10-21 19:30:05
Autor: Magic
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Magic pisze:
Hej Koledzy

Hej, kolego, zmień nicka.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-10-21 10:38:55
Autor: Magic
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On 21 Okt., 19:30, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
Magic pisze:

> Hej Koledzy

Hej, kolego, zmień nicka.

myslisz ze to pomoze?

Pozdrawiam,
Magic

Data: 2009-10-21 19:51:35
Autor: gildor
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Magic pisze:
On 21 Okt., 19:30, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
Magic pisze:
Hej Koledzy
Hej, kolego, zmień nicka.

myslisz ze to pomoze?

nam pomoże.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2009-10-21 19:39:43
Autor: de Fresz
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On 2009-10-21 19:30:05 +0200, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> said:

Hej, kolego, zmień nicka.

Ufff! No nie powiem, jak to zobaczyłem, to różne dziwne myśli zaczęły mi biegać po głowie ;-)

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-10-21 23:13:49
Autor: marider
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On 2009-10-21 19:30:05 +0200, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> said:

Hej, kolego, zmień nicka.

Ufff! No nie powiem, jak to zobaczyłem, to różne dziwne myśli zaczęły mi biegać po głowie ;-)

Mnie tez, dobrze ze nie napisal ze toto nie jedzie, nie hamuje i nie skreca. Moze zapomnial ;)

A Magic'a jakos na HD-czopku nie widze ;]

Pzdr
PS: i tak caly image kultowego H-D poszedl w buraki...
--
marider
Wsciekla R1 (XYZVTS itd) + dodatki

Data: 2009-10-22 17:46:47
Autor: Viking
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)

Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbnget$as$1news.onet.pl...
Magic pisze:
Hej Koledzy

Hej, kolego, zmień nicka.

--
No właśnie;) ale ja sie kapnołem po tym że Nasz Magic miał starą VFRę a nie CBRę..:))

Pozdr
Tomek
Biały VFRanek,/24 wiosny nie rdzewieje,chamuje i dziki przejeżża;) /

Data: 2009-10-22 18:10:25
Autor: Kuczu
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Viking pisze:

> No właśnie;) ale ja sie kapnołem po tym że Nasz Magic miał starą VFRę a nie CBRę..:))

Malo wiesz.

I nie pisz pod delimiterem. To tak na przyszlosc.

Data: 2009-10-22 18:20:30
Autor: Kefir
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Elou!
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:hbq05l$b6v$1news.onet.pl...
Viking pisze:

> No właśnie;) ale ja sie kapnołem po tym że Nasz Magic miał starą VFRę
a nie CBRę..:))

Malo wiesz. I nie pisz pod delimiterem. To tak na przyszlosc.

Zdziwilbys sie, moze poguglaj czasem zanim zaczniesz rozstawiac ludzi po kątach ;)

Data: 2009-10-22 20:09:19
Autor: Kuczu
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Kefir pisze:

Zdziwilbys sie, moze poguglaj czasem zanim zaczniesz rozstawiac ludzi po kątach ;)

To Magicowy weglik to nie byla CBR ? He ?

Data: 2009-10-22 18:23:19
Autor: Kefir
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
EloU!
"Viking" <vegaserwisNIESMIEC@o2.pl> wrote in message news:hbpuou$ibe$1news.task.gda.pl...

[...]

A co to za pisanie pod delimiterem, he? Napisz cos wiency o tem dziku ( i nie pytam jak smakowal). Jakies fatum: D-rski jelonka ledwie przerobil w drodze na Felki.

Data: 2009-10-22 22:01:17
Autor: Viking
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX) - o dziku rozprawka.

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:hbq0to$dr2$1news.onet.pl...
A co to za pisanie pod delimiterem, he? Napisz cos wiency o tem dziku ( i
nie pytam jak smakowal). Jakies fatum: D-rski jelonka ledwie przerobil w drodze na Felki.

V-tkacy,
Dobra, powiem...
 wlasciwie moze komus sie przyda..bo chwalic nie ma sie czym...(
Ze Doktorski przerabia Jelonki na mielone to mla wie:) Sie czyta i tu .. i gg..:)
Tylko mla nie pisac.. bo jak juz wszystko napisane.. :) ale do sedna..
No Magic moze i CBRe mial:) ale i tak wiedzialem ze to nie ten:) dobra . bo odplywam od temata...

Sobota..troche zimnawo ale sucho.. wieczorem zlocik na dzialce u Wonskiego..., do dzieci nie jade.. to sobie mysle..przejade sie... a co..
Ubralem sie letko... /1 blad/  do garazu... tam  nie znalazlem kominiarki.? wcielo.. dobra jade.../2 blad/
Pojechalem... no fajnie... do brata najpierw Minsk-Wyszków... noo... blisko nie.? :)troche czuje jak zimno... po lbie i w ogóle... ale fajnie fajnie..po wizycie u brata.. to co? na dzialke na zlocik..zobaczyc jak impreza sie rozwija.. :) no to myk .. Wyszków- Stanislawów.-Liw - i do Kaluszyna.. eee tez blisko... co z tego ze juz ciemno,ze zimno blisko przymrozka... a ja ubrany jak dajmy na to w lato do Rózanskich..naten przyklad..
prze Kaluszynem.. od strony Liwa.. wylatuje za winkla.. pusto,ciemno, wszystko tak mi zgrabialo ze i tak juz nie czulem... z boku .. patrze ....impreza.... no to co.. ! champlowanie.. pisk... poslizg kontrolowany.. :) zawracam...zerowa predkosc.. nagle przelatuje dzik..(albo HGW co... moze farbowany kaban jak u Kargulów? nie wiem...) a ja zziebniety,zamarzniety.. nie wiem jak.. patrze lece na bok..1 mysl.. kierunki, lusterka plastiki..!!!! i noga mi ucieka... biore VFRana na siebie.. zeby go przytrzymac.. nie dalo.. zebym nie byl tak zgrabialy... VFRmnie przygniata.. leze na plecach.. noga wlazla w tylne kolo....

cisza.... ciemno.. las przede mna zakret... za mna2 zakret.... szybko mysle.. bardzo szybko... leze na plecach nade mna motocykl..nogi nie moge wyciagnac... silnik zgasilem swiatel nie!! przeciez ja tez ta droga jezdze sluzbowo... (ja kazda droga w tym kraju jezdze sluzbowo;/)
Tedy Tiry ida na granice .. nocami tez.. ja w tym miejscu samochodem tez tne ...zawsze..
patrze jak daleko d do tych winkli i zakladajac ze mnie zobaczy taki kierowca tira..to ile czasu mu zajmie wyhamowanie.... ???? przed glowa.. czy za..? na kask bym nie liczyl...

I to jest przestroga..! czlowiek zmarzniety.. nie reaguje...tak jak trzeba.... i zawsze o ile to mozliwe.. wiac z  drogi... !!!

NO skoro pisze... to zyje... :)
zamiast Tira nadjechala zona Wonskiego... ja w miedzyczasie robiac jakies dziwne cyrki z noga.. odwrócilem sie na brzuch... i wyczolgalem... podnieslismy razem sprzeta.. i pobawilem sie na imprezie... wrócilem do Minska do garazu wjechalem na stojaco...i tej nocy potem swietnie sie bawilem... ze zwichnieta niby tylko noga.. Oczywiscie tak myslalem,..... jest zlamana,.. a ja mam jeszcze 2 tyg gipsu conajmniej..

Troche mi glupio.. ze tak sie zalatwilem... z 2 strony.. po 30 latach jezdzenia..na 25 motocyklach trzeba sobie w koncu cos zlamac... zeby nakarmic statystyke co nie? ;)

Wiem to glupie.. chrzanic.. zelaztwo.. trzeba bylo nie lapac ..go...
ale ... ale sami Wiecie jak to jest:/
klamka sprzeglowa tylko ciut wygieta.. i kawalek plastika... pekl.. za 2 tygodnie znowu polatamy:))))))

Pozdro
Tomek
Bialy VFRanek...

P.S.
no to norme spamowania wyrobilem na kolejna 5-ciolatke:) Dobranoc:)

Data: 2009-10-23 12:23:38
Autor: Magic
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX) - o dziku rozprawka.
Viking pisze:
[ciach]

Ale Ty tak płaczesz czy z emocji Cie przytyka ? Bo z tymi wielokropkami to sie prawie czkawki nabawiłem.

Kuruj sie, złamasie (moge mu tera tak bezkarnie napisać, a co ;) ).

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-10-21 19:56:30
Autor: Leszek Karlik
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On Wed, 21 Oct 2009 19:14:54 +0200, Magic <lukas@deszynski.com> wrote:

[...]
Co wy o tym sadzicie? Jak moge jutro argumentowac  w warsztacie aby
uznali mi gwarancje? Jakies porady?

Sugeruję argument "proszę o uzasadnienie odmowy wykonania naprawy
gwarancyjnej na piśmie, to zaniosę je do skonsultowania do Urzędu
Ochrony Konkurencji i Konsumenta". :-)

(Nagrywanie całej rozmowy też może być niezłym pomysłem bo zapewne
będą Cię chcieli wysłać na drzewo bez żadnego papierka)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-10-21 20:16:08
Autor: KLOSZ
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Leszek Karlik pisze:

Sugeruję argument "proszę o uzasadnienie odmowy wykonania naprawy
gwarancyjnej na piśmie, to zaniosę je do skonsultowania do Urzędu
Ochrony Konkurencji i Konsumenta". :-)

UOKIK do tego nic nie ma, bo po pierwsze nie zajmuje sie sprawami indywidualnymi konsumetow, tylko troszczy sie o zbiorowosc konsumentow (czyt. jak pojdziesz do nich ze swoja sprawa to Ci powiedza, ze sie tym nie zajma, bo oni moga najwyzej wojowac z niezgodnymi z prawem zapisami w umowach, praktykami monopolistycznymi itp., ale to nie w Twojej sprawie, tylko w zakresie ogolnym. Od takich spraw jest Inspekcja Handlowa albo Rzecznicy KonsumentĂłw (kazdy powiat ma swojego "rejonowego" rzecznika). Inspekcje Handlowa obecnie przedsiebiorcy maja gleboko w d.., bo jedyne co moze zrobic to albo zorganizowac (za zgoda obu stron sporu) polubowny sad konsumencki, albo jak juz sie kontrolerzy z IH dopatrza zlamania prawa (czego w tym przypadku sie raczje nie dopatrza, bo zlamanie prawa to jakies tam wprowadzanie w blad, udzielanie niepelnych informacji, nieujawnianie ceny itp.)  to moga przedsiebiorce ukarac mandatem (tu uwaga) w kwocie 500 zł. Znane sa przypadki, ze IH wchodzi na kontrole, a wlasciciel placowki od razu wychodzi z piecioma stowkami w garsci i mowi z usmiechem na ustach "nie zawracajcie mi glowy, nalezy mi sie mandat".

Teraz przedsiebiorcy juz tak stresowo nie reaguja jak kiedys na haslo "Panstwowa Inspekcja Handlowa", bo i umocowanie prawne tej instytucji mocno oslablo.

Ech, rozpisalem sie, ale to pewnie dlatego, ze zona sie tym zawodowo zajmuje i sie naslucham codzien o takich kuriozach, ze glowa mala.

Zdrowko
KLOSZ

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ
"To co widzisz to teĹź jest patologia, tylko troche inna niĹź Twoja..." - tez by KLOSZ

Data: 2009-10-21 20:27:45
Autor: Leszek Karlik
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On Wed, 21 Oct 2009 20:16:08 +0200, KLOSZ <konradkiUSUN_TO@wp.pl> wrote:

[...]
UOKIK do tego nic nie ma, bo po pierwsze nie zajmuje sie sprawami  indywidualnymi konsumetow, tylko troszczy sie o zbiorowosc konsumentow  (czyt. jak pojdziesz do nich ze swoja sprawa to Ci powiedza, ze sie tym  nie zajma, bo oni moga najwyzej wojowac z niezgodnymi z prawem zapisami  w umowach, praktykami monopolistycznymi itp., ale to nie w Twojej  sprawie, tylko w zakresie ogolnym. Od takich spraw jest Inspekcja  Handlowa albo Rzecznicy Konsumentów (kazdy powiat ma swojego  "rejonowego" rzecznika).

A, fakt, to Rzecznik Konsumentów. Pomyliło mi się z UOKiKiem, w każdym
razie jak miałem problem ze sklepem z allegro co nie chciał przyjąć
zwrotu przed upływem 10 dni to skontaktowanie się z rzecznikiem pomogło.  :-)

[...]

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-10-21 20:34:55
Autor: Tytus
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Czesc

***"Leszek Karlik"
A, fakt, to Rzecznik Konsumentów.

Rzecznik w Wawie ma terminy napisania pisma od pol roku w gore - tylko dla cierpliwych.

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-21 22:27:46
Autor: johnny
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Użytkownik "KLOSZ" po drugiej stronie barykady stoi:

[...]

I bardzo dobrze, że mocno osłabło. Teraz doszło do takich paranoi, że każdy rwie się do kontroli ile wlezie. Nic tylko kontrolować i kontrolować - od marchewki po sznurówki w bucie. Łazą takie pasożyty od sklepu do sklepu i jak a amoku; kontrola, kontrola z wypiekami na twarzy. A do roboty pasożyty!!! Najpierw coś sami wyprodukujcie, a potem sobie mozecie kontrolować. Pieprzone urzędasy!!!

Ech, rozpisałem się, ale to pewnie dlatego, że żona zawodowo prowadzi budkę z hot-dogami i się naslucham codzień o takich kuriozach, że głowa mala.;-)

Zdroofka Johnny

Data: 2009-10-21 22:57:10
Autor: KLOSZ
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
johnny pisze:

[...]

No pewnie, ze bardzo dobrze. Tylko kontrolowac i kontrolowac. Ale z tymi pasozytami i pieprzonymi urzedasami to juz troche pojechales, bo jednak niektore urzedasy i niektore kontrole sie do czegos przydaja.

Ech, rozpisałem się, ale to pewnie dlatego, że żona zawodowo prowadzi budkę z hot-dogami i się naslucham codzień o takich kuriozach, że głowa mala.;-)

No to, szczesliwcze, masz jedno zrodlo z ktorego mozesz bez obaw o swoje zdrowie zjesc Hot-doga z surowkami ;-)

Zdroofka Johnny

Zdrowko
KLOSZ

P.S. Tylko, zeby nie bylo... moja zona nic nie kontroluje, bo cos mi tu takim wlasnie zrozumieniem sprawy zawialo do Johnnego... ;-)

Data: 2009-10-22 00:15:56
Autor: Jacot
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
KLOSZ <konradkiUSUN_TO@wp.pl> wrote:

P.S. Tylko, zeby nie bylo... moja zona nic nie kontroluje,

W sensie, ze utracila kontrole?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-10-22 08:39:17
Autor: KLOSZ
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Jacot pisze:
KLOSZ <konradkiUSUN_TO@wp.pl> wrote:

P.S. Tylko, zeby nie bylo... moja zona nic nie kontroluje,

W sensie, ze utracila kontrole?;)

Nooo, jakby w sposob niekontrolowany, probuje z ramienia IH mediowac miedzy przedsiebiorcami i konsumentami w interesie i na wniosek tych ostatnich ;-)

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-10-21 22:10:34
Autor: Kuczu
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Magic pisze:
Hej Koledzy

Mam Problem… moj Motor rdzewieje.

Dobra. Odkupie go za pincet. Niech strace.

Data: 2009-10-21 13:23:40
Autor: Artur Zabroński
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On 21 Paź, 22:10, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> Mam Problem  moj Motor rdzewieje.

Dobra. Odkupie go za pincet. Niech strace.

A za drugie pincet pomalujesz u Grzybola?

--
Artur
Zygzak 12 już nie hałasujący

Data: 2009-10-21 22:36:01
Autor: Kuczu
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Artur Zabroński pisze:

A za drugie pincet pomalujesz u Grzybola?

Nie, sam sobie polakieruje.

Data: 2009-10-22 00:07:16
Autor: Muti
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)

Uzytkownik "Magic" <lukas@deszynski.com> napisal w wiadomosci news:218dce25-5c5b-48f3-9fcc-d98d565cac8cg31g2000vbr.googlegroups.com...
Hej Koledzy

//Mam Problem… moj Motor rdzewieje.

Rzeczoznawca a potem pozew sadowy .
A na przyszlosc troche rozumu przy wyborze motocykla :)
Zobacz sobie jak sa wykonane amerykanskie samochody .... (no moze poza Corvetta::)
Niektóre wygladaja nawet pieknie (nowe Camaro, Challanger, Mustang itp) ale jak wsiadziesz do srodka to Opel Vectra to wypas :).

pozd.
Muti

Data: 2009-10-23 12:26:07
Autor: Magic
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Muti pisze:

Zobacz sobie jak sa wykonane amerykanskie samochody .... (no moze poza Corvetta::)
Niektóre wygladaja nawet pieknie (nowe Camaro, Challanger, Mustang itp) ale jak wsiadziesz do srodka to Opel Vectra to wypas :).

Phi, przednionapędowy econobox ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-10-23 20:04:27
Autor: Tytus
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Siemka

*** "Magic"
Phi, przednionapędowy econobox ...

Te Tobie tez conieco do 440 qubikow brakuje.

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-24 12:13:11
Autor: Muti
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)

Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbs0gb$13j$1atlantis.news.neostrada.pl...
Muti pisze:

[...]

Vectra w moim mniemaniu to totalny syf a wykońćznei amerykanów jest jeszcze gorsze ....

Data: 2009-10-22 04:55:03
Autor: ContactSign.com
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Updejt

Bylem i pogadalem z szefem salonu.
Ogolnie chlopina przyznal mi racje, iz w 1.5 rocznym motocyklu nie ma
prawa zaistniec rdza albo zeby bable sie pod lakierem robily, nawet
jesli bym po sniegu cala zime jezdzil, ale...
jesli zdecyduje sie wymienic mi wszystkie pordzewiale elementy w
ramach gwarancji to ponosi ryzyko, iz nie dostanie kasy od HD, gdyz HD
rdza nie podpada pod gwarancje.

Umowilismy sie tak, ze w nastepnym tygodniu sprowadzi na ogledziny
rzeczoznawce.eksperta od HD ktory ma zadecydowac co i jak.

W kazdym razie bede was informowal na biezaco, jesli jestescie
zainteresowani.

Pozdrawiam,

Data: 2009-10-22 15:40:37
Autor: James
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
"ContactSign.com" wrote...
HD rdza nie podpada pod gwarancje.

Heh, czyli juz nie tylko lejacy sie olej, ale i rdza jest w standardzie... ladnie.
Jak to mawiaja amerykanie, it's not a bug, it's a feature ;)

Sorry, ale taka firma powinna taczki produkowac, a nie motocykle.
I takie badziewie ma byc stawiane za wzor prawdziwego motocykla? heh.

Pozdro
James

Data: 2009-10-22 07:57:34
Autor: Artur Zabroński
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On 22 Paź, 15:40, "James" <n...@ddress.for.spam> wrote:

Heh, czyli juz nie tylko lejacy sie olej, ale i rdza jest w standardzie....
ladnie.
Jak to mawiaja amerykanie, it's not a bug, it's a feature ;)

HD to motocykle dla prawdziwych motocyklistów a nie dla jakichś
zwyłych ludzi którzy postanowili zostać motocyklistami tylko dlatego
bo jest to trendi i jest czym zaszpanować. Dla takich ludzi są
japońskie motocykle wymagające jedynie okresowych przeglądów i odzież
tekstylna z membranami i innymi cudami. Japońscy producenci mają dla
takich do zaoferowania całą gamę motocykli - od dresiarskich R1/GSX-R,
przez różne cruisery (imitacje Harlejów) aż po GoldWinga dla tych co
nie mogą pogodzić się z taką różnicą komfortu względem samochodu.

Wracając do prawdziwego motocyklisty, takowy musi:
- umieć hamować i jeździć bez ABS, C-ABS, TCS i innych wynalazków
stworzonch tylko dla debili,
- wytrzymać bez marudzenia w ciężkiej grubej skórze w 35 stopniowym
upale,
- przynajmniej raz w miesiącu musi mieć ujebane ręce po łokcie w
smarze i olejach,
- raz na sezon porządnie oparzyć się do wydechu,
- na codzień ma mieć ujebane buty i spodnie w oleju (np. cieknącego z
airboxa).

Bym zapomniał, musi też umieć sam skonstruować wakuometr żeby
zsynchronizować sobie gaźniki.

To tak w skrócie.
--
Artur
Zygzak 12 japoński

Data: 2009-10-22 17:04:58
Autor: (pj)
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Artur Zabroński pisze:

[...]

dobre! - z małymi uzupełnieniami - do FAQ-a! :-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-10-22 17:05:00
Autor: Monster
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Artur Zabroński pisze:

[...]
Wszystko
[...]

koło kiedy ostatnio sam robiłeś?
- raz na sezon porządnie oparzyć się do wydechu,
- na codzień ma mieć ujebane buty i spodnie w oleju (np. cieknącego z
airboxa).
\Prawie wszystko się zgadza,tyle że texów nie wywalę,namarzłem się w skórach za młodego:-)

Bym zapomniał, musi też umieć sam skonstruować wakuometr żeby
zsynchronizować sobie gaźniki.
kolega ma,sam robił:-)

To tak w skrócie.
--
Artur
Zygzak 12 japoński

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-10-22 08:36:31
Autor: Artur Zabroński
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On 22 Paź, 17:05, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:
> - przynajmniej raz w miesiącu musi mieć ujebane ręce po łokcie w
> smarze i olejach,

koło kiedy ostatnio sam robiłeś?
Jakie koło?

--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-10-22 17:47:41
Autor: Monster
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Artur Zabroński pisze:

koło kiedy ostatnio sam robiłeś?
Jakie koło?
Jakbyś robił to byś wiedział,opony zmieniasz w serwisie?,uuu:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-10-22 09:09:45
Autor: Artur Zabroński
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On 22 Paź, 17:47, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:
> Jakie koło?

Jakbyś robił to byś wiedział,opony zmieniasz w serwisie?,uuu:-P

No co? Czekam aż Olo zrobi domowe narzędzie do zmiany opon i opisze
nam tu wszystkim zgromadzonym jak je skonstruować i zmienić nim oponę..
Nie chce wyjść na tępego buraka.

--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-10-22 22:36:09
Autor: KLOSZ
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Artur Zabroński pisze:

No co? Czekam aż Olo zrobi domowe narzędzie do zmiany opon i opisze
nam tu wszystkim zgromadzonym jak je skonstruować i zmienić nim oponę..
Nie chce wyjść na tępego buraka.

Ty tepy buraku, a nie czytales, ze deska juz pod wakuometry poszla?
No to jak ma zrobic to narzedzie, sie pytam. No jak? Bez deski sie nie da przeciez. ;)

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-10-22 17:18:56
Autor: Leszek Karlik
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On Thu, 22 Oct 2009 16:57:34 +0200, Artur Zabroński  <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

Wyjątek można zrobić dla ludzi w klubach, oni mogą jeździć w orzeszku,
dżinsach i skórzanej kamizelce z kolorami na plecach.

- przynajmniej raz w miesiącu musi mieć ujebane ręce po łokcie w
smarze i olejach,

I żadnych rękawiczek, rękawiczki są dla cieniasów.
(Tylko co z rękawiczkami w kremie?)

- raz na sezon porządnie oparzyć się do wydechu,

No, cieniasy co się uczą i po oparzeniu się raz już nie robią tego
więcej niech spadają na japońskie. ;-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2009-10-22 18:07:56
Autor: Kuczu
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Artur Zabroński pisze:

Bym zapomniał, musi też umieć sam skonstruować wakuometr żeby
zsynchronizować sobie gaźniki.

A jak sie synchronizuje pojedynczy gaznik ?

Data: 2009-10-22 09:12:12
Autor: Artur Zabroński
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On 22 Paź, 18:07, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> Bym zapomniał, musi też umieć sam skonstruować wakuometr żeby
> zsynchronizować sobie gaźniki.

A jak sie synchronizuje pojedynczy gaznik ?

Nie wiem, zapytaj Ola - powinien wiedzieć.

A tak na serio to nie odbieraj tego dosłownie co wcześniej napisałem
bo wyczuwam w tym pytaniu lekką ironię ;-)
--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-10-22 18:14:20
Autor: Leszek Karlik
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On Thu, 22 Oct 2009 18:07:56 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]
Bym zapomniał, musi też umieć sam skonstruować wakuometr żeby
zsynchronizować sobie gaźniki.
A jak sie synchronizuje pojedynczy gaznik ?

Wakuometrem z jednym słupkiem. Jeszcze jakieś głupie pytania?

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-10-22 18:26:56
Autor: Kefir
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Elou!
"Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> wrote in message news:op.u17l16albkkx24attitude-adjust...
[...]

LOL! Bardzo dobre. Wojskowa logika. To teraz pomaszerujemy pod Rumsztyka, tfu, Ramsztajna.

Data: 2009-10-23 23:39:16
Autor: Tytus
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Siemka

*** "Kefir"
 To teraz pomaszerujemy pod Rumsztyka,
tfu, Ramsztajna.

No to marszyk dla Ciebie
http://www.youtube.com/watch?v=0N5Av2FY914

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-23 23:45:23
Autor: Tytus
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
P.S. ew wersja skrócona:
http://www.youtube.com/watch?v=hyAio-Ym48s

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-22 18:37:23
Autor: RadoslawF
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Dnia 2009-10-22 16:57, Użytkownik Artur Zabroński napisał:

Bym zapomniał, musi też umieć sam skonstruować wakuometr żeby
zsynchronizować sobie gaźniki.

To tak w skrócie.

To właśnie wyjaśniłeś co te sprzęty maja wspólnego z chińskimi
motorami. :-)
No ale mają jedną przewagę, występują w większych pojemnościach.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2009-10-23 07:39:23
Autor: Tytus z fabryki
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Siemka

*** "Artur Zabroński"
- raz na sezon porządnie oparzyć się do wydechu,

Chopie chyba nie widziales jak poprowadzone sa wydechy w Sportsterze... Raz na sezon to moze uda sie nie oparzyc od nich (zwlaszcza tego z tylnego cylindra)...:)))))))

Data: 2009-10-23 10:08:59
Autor: Swiety Jimmie
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Tytus z fabryki <vtr1000f@o2.pl> napisał(a):

Chopie chyba nie widziales jak poprowadzone sa wydechy w Sportsterze... Raz na sezon to moze uda sie nie oparzyc od nich (zwlaszcza tego z tylnego cylindra)...:)))))))

To co Ty, Tytusie, w klapkach jeździsz? I w krótkich gaciach? Przez sześć sezonów jakoś się nigdy nie oparzyłem.

Pozdr,
Jimmie
www.jimmie.motocykle.org

Data: 2009-10-22 16:38:46
Autor: Jacot
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
"James" <no@ddress.for.spam> wrote:

I takie badziewie ma byc stawiane za wzor prawdziwego motocykla? heh.

A kto stawia?;) Motor to motor, jeden taki, drugi inny. Kazdy ma swoje
zady i walety, co komu pasuje to bierze. --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.stokrotka.ath.cx/

Data: 2009-10-22 13:10:20
Autor: maverik
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)

Uzytkownik "Magic" <lukas@deszynski.com> napisal w wiadomosci news:218dce25-5c5b-48f3-9fcc-

To ja Ci odpowiem, bo wszyscy pieprza jakies farmazony jak na prm przystalo. Harleya nie kupuje sie po to aby jezdzic seria. Jesli nie wiedziales to Twój blad. Harleye rozbiera sie do 0 i robi po swojemu, zwlaszcza nowe seryjne. Dziekuje ze moglem pomóc.

pozdr.

Data: 2009-10-23 19:12:21
Autor: smoq
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)

Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości news:hbq3bu$2d1$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Rozbiera się do zera? hmmm myślałem że po to się kupuje motocykl aby sobie nim pojezdzic?
Dzisiaj widziałem lorę z kilkunastoma motocyklami, zgadnij co bylo pierwsze co sobie pomyslalem?
- HOG organizuje zlot :))

--
pzdr smoq

Data: 2009-10-22 22:33:27
Autor: Mustafa
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Mam Problem… moj Motor rdzewieje.

Teraz powinien wystapic Kuczu i powiedziec, ze ten model produkowany jest w Chinach heheheh :D

Data: 2009-10-22 22:40:47
Autor: Kuczu
Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Mustafa pisze:

Teraz powinien wystapic Kuczu i powiedziec, ze ten model produkowany jest w Chinach heheheh :D

A wcale bym sie nie zdziwil. W dobie kryzysu kazdy tnie koszty. Zawiecha niby japonska ale z Japonii do Chin niedaleko.

Data: 2009-10-28 10:20:29
Autor: newrom
[OT] Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On Thu, 22 Oct 2009 22:33:27 +0200, "Mustafa" <Mustafa@Berdyczow.xx>
wrote:

Teraz powinien wystapic Kuczu i powiedziec, ze ten model produkowany jest w Chinach heheheh :D

A Ty jesli dobrze pamietam sie odgrazales ze za 2-3 miesiace wszystkim
pokazesz ze az oko zbieleje (czyli chyba jakos tak teraz mialo
wypasc). Pozniej zniknales. Pokazales juz? Bo mam wrazenie ze nie
wszystkie posty widze :(

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-10-28 16:29:35
Autor: Jacot
[OT] Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
newrom@spamcom.com wrote:

A Ty jesli dobrze pamietam sie odgrazales ze za 2-3 miesiace wszystkim
pokazesz ze az oko zbieleje

A co Ty taki z nagla chetny do ogladania, a?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-10-28 19:00:26
Autor: newrom
[OT] Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
On Wed, 28 Oct 2009 16:29:35 +0100, Jacot <jacot@meostrada.pl> wrote:

A co Ty taki z nagla chetny do ogladania, a?

Jak z nagla, jak z nagla! Ja chetny jestem, ale nie chcialem kolegi
pospieszac bo liczylem ze trud wlozony w spokojne oczekiwanie sie
oplaci. A tu zima idzie, a Mustafa milczy.
Albo, ze co gorsza! Ominelo mnie to !

pozdr
newrom