Moja Honda ma już rok

Data: 2009-12-12 19:40:23
Autor: elmer radi radisson
Moja Honda ma już rok
On 2009-12-12 18:02, Weronika Styka wrote:

Otóż Panowie, pomylili¶cie się. Samochody podrożały i to nieĽle. Nasza Honda
jest dzi¶ droższa o 8% (wyliczałam, że będzie to 10).
To byłoby na tyle.

Doprawdy imponujace. Jednakze nie dopatrywalbym sie tutaj zakonczenia
kursu korekcyjnego bessy, a raczej wielotygodniowej sekwencji
wzrostowej. Rosnaca dynamika indeksu aktywow w sferze konsolidacji
wciaz po uwzglednieniu zapasow obowiazkowych i zalozeniu wartosci
odtworzeniowej na poziomie 4,28 rozpina plaszcz hiperbolarny zgodnie
z utrzymanym nominalnym efektem bazy i syndromem jaskin Okinawy.
Szereg rownoleglych danych macro projektuje wg. wskaznika OMG/EBIDTA
krotkopozycyjne dlawienie trendow.
Dalsze dotrzymywanie moze skutkowac wzrostem inwektyw.

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-12-13 18:11:31
Autor: Weronika Styka
Moja Honda ma już rok
elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał(a):
Doprawdy imponujace. Jednakze nie dopatrywalbym sie tutaj zakonczenia
kursu korekcyjnego bessy, a raczej wielotygodniowej sekwencji
wzrostowej...

Dalam setiap kes, siapapun yang membelinya diperoleh setahun yang lalu. Memang benar bahawa hanya 8 peratus, tetapi 8% adalah juga wang.

Weronika

Data: 2009-12-13 19:28:02
Autor: elmer radi radisson
Moja Honda ma już rok
On 2009-12-13 19:11, Weronika Styka wrote:

Dalam setiap kes, siapapun yang membelinya diperoleh setahun yang lalu.
Memang benar bahawa hanya 8 peratus, tetapi 8% adalah juga wang.

tapi sesiapa yang peduli?

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-12-13 18:35:27
Autor: Weronika Styka
Moja Honda ma już rok
On 2009-12-13 19:11, Weronika Styka wrote:

> Dalam setiap kes, siapapun yang membelinya diperoleh setahun yang lalu.
> Memang benar bahawa hanya 8 peratus, tetapi 8% adalah juga wang.

tapi sesiapa yang peduli?

Anda tidak peduli, tidak membaca. It's simple.

Weronika --

Data: 2009-12-13 20:46:04
Autor: elmer radi radisson
Moja Honda ma już rok
On 2009-12-13 19:35, Weronika Styka wrote:

Anda tidak peduli, tidak membaca.

meeeeenguap.

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-12-13 20:29:25
Autor: Weronika Styka
Moja Honda ma już rok
On 2009-12-13 19:35, Weronika Styka wrote:

> Anda tidak peduli, tidak membaca.

meeeeenguap.

selamat malam

--