Moja Honda ma już rok

Data: 2009-12-12 21:01:40
Autor: kml
Moja Honda ma już rok

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hg0ibt$pmp$1inews.gazeta.pl...
Witam,
spieszę donieść, że mój samochód nieźle sobie radzi w światowym rankingu.

http://tinyurl.com/6ejjan

Przyznaję się też do błędu popełnionego rok temu, kiedy wyliczałam cene
Hondy 4d na koniec tego roku. Przypominam - było to wtedy, kiedy hmmm...
eksperci siedzący na tej grupie 24 godziny na dobę wyrokowali, że na skutek
światowego kryzysu ceny aut polecą na łeb, a może i będą rozdawane za darmo.
Otóż Panowie, pomyliliście się. Samochody podrożały i to nieźle. Nasza Honda
jest dziś droższa o 8% (wyliczałam, że będzie to 10).
To byłoby na tyle.
Pozdrawiam
Weronika

Miejmy nadzieje, że to w ogóle jest na tyle.

kml

Moja Honda ma już rok