Moja Honda ma już rok

Data: 2009-12-12 20:17:53
Autor: Weronika Styka
Moja Honda ma już rok
Weronika Styka <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Ciekawe, że nikt jakoś nie odnosi się do linka który wkleiłam. W swojej złośliwości jesteście mistrzami; tak, syn w dalszym ciągu jeśli tylko jedzie z nami na zakupy, z największą przyjemnością pilnuje auta. Nasza Honda ma rok i nie uwierzycie: brak na niej najmniejszej ryski, a lakier błyszczy się lepiej niż w dniu odbioru.
Postanowiłam nie zniżać się do poziomu niektórych i nie będę wyszukiwała w archiwach głupstw które tu na grupie niejednokrotnie wypisujecie.

Weronika --

Data: 2009-12-12 21:19:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Moja Honda ma już rok
Weronika Styka pisze:
[...]

Głupstwo jest jedno, popełniane przez Was. Ten samochód nie jest dla Was. To Wy jesteście dla niego. Ale to tylko i wyłączenie wasza sprawa.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-12-13 02:25:56
Autor: dink
Moja Honda ma już rok
"Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> wrote in message
Głupstwo jest jedno, popełniane przez Was. Ten samochód nie jest dla Was. To Wy jesteście dla niego. Ale to tylko i wyłączenie wasza sprawa.

coś jest z tymi hondami civic 4d - sąsiad wciąż przesiaduje z nią w garażu i pucuje, poleruje, etc. - a może to mąż Weroniki :-)

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

Data: 2009-12-13 01:56:19
Autor: to
Moja Honda ma już rok
dink wrote:

coś jest z tymi hondami civic 4d - sąsiad wciąż przesiaduje z nią w
garażu i pucuje, poleruje, etc. - a może to mąż Weroniki :-)

Bo to taki model dla nieco zamoĹźniejszych wannabies, dla tych biedniejszych jest City.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-12 21:22:20
Autor: Grejon
Moja Honda ma już rok
Weronika Styka pisze:
Weronika Styka <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Ciekawe, że nikt jakoś nie odnosi się do linka który wkleiłam

Niżej od Hyundaia. No, to musi boleć :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-12-12 21:25:39
Autor: Karolek
Moja Honda ma już rok
Grejon pisze:
Weronika Styka pisze:
Weronika Styka <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Ciekawe, że nikt jakoś nie odnosi się do linka który wkleiłam

Niżej od Hyundaia. No, to musi boleć :)

Po co sie w ogole wdajecie z ta idiotka w dyskusje.
Aspiruje na trolla i tyle.

--
Karolek

Data: 2009-12-12 21:29:55
Autor: Grejon
Moja Honda ma już rok
Karolek pisze:

Po co sie w ogole wdajecie z ta idiotka w dyskusje.
Aspiruje na trolla i tyle.

Ciii, daj jej żółć upuścić to może nie będzie agresji na drodze okazywać ;)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-12-13 02:26:41
Autor: dink
Moja Honda ma już rok
"Grejon" <grejon83@gazeta.pl> wrote in message
Karolek pisze:
Po co sie w ogole wdajecie z ta idiotka w dyskusje.
Aspiruje na trolla i tyle.
Ciii, daj jej żółć upuścić to może nie będzie agresji na drodze okazywać
;)

nie będzie - jeszcze zarysuje hondzię :-)

Data: 2009-12-12 21:24:45
Autor: kml
Moja Honda ma już rok

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg0tpg$8t4$1inews.gazeta.pl...
Weronika Styka <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Ciekawe, że nikt jakoś nie odnosi się do linka który wkleiłam.

Pewnie dlatego, że NIKOGO TO NIE OBCHODZI.

W swojej
złośliwości jesteście mistrzami; tak, syn w dalszym ciągu jeśli tylko jedzie
z nami na zakupy, z największą przyjemnością pilnuje auta.

A dostaje chociaż ze 2 PLN z wózka za tę przyjemność?

Nasza Honda ma
rok i nie uwierzycie: brak na niej najmniejszej ryski, a lakier błyszczy się
lepiej niż w dniu odbioru.

Czyli w przyszłym zapewnie zamieni sie w chrom.

Postanowiłam nie zniżać się do poziomu niektórych i nie będę wyszukiwała w
archiwach głupstw które tu na grupie niejednokrotnie wypisujecie.

Zieeeeew.

kml

Data: 2009-12-13 18:19:55
Autor: Weronika Styka
Moja Honda ma już rok
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
> Ciekawe, że nikt jakoś nie odnosi się do linka który wkleiłam.

Pewnie dlatego, że NIKOGO TO NIE OBCHODZI.

Może masz i rację. Kogo na samochodowej grupie może interesować ranking samochodów. Może gdyby ten ranking wywrócić do gory nogami?

Weronika

Data: 2009-12-13 19:55:07
Autor: kml
Moja Honda ma już rok

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg3b8b$b02$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Może masz i rację. Kogo na samochodowej grupie może interesować ranking
samochodów. Może gdyby ten ranking wywrócić do gory nogami?

Nikogo kto JEŹDZI i użytkuje a nie przegląda rankingi. Najlepszy prawdziwy ranking to znajomy warsztat, który dużo robi i prawdę powie. Wszystkie te spisy brane z aso etc to se można wsadzić.

kml

Data: 2009-12-13 19:56:35
Autor: J.F.
Moja Honda ma już rok
On Sun, 13 Dec 2009 19:55:07 +0100,  kml wrote:
[...]

A co ci powie warsztat o nowych samochodach ? Jedynie znajomy zarzadca floty w sile co najmniej 100 pojazdow ..

J.

Data: 2009-12-13 20:04:03
Autor: kml
Moja Honda ma już rok

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:l5eai5dufo5fht2mltq01d5olfmb8r7rol4ax.com...
[...]

A jak często kupujesz samochód zaraz po tym jak się na rynku pojawi :) Mieć takiego znajomego od floty byłoby miło.

kml

Data: 2009-12-13 23:54:43
Autor: Borys Pogoreło
Moja Honda ma już rok
Dnia Sun, 13 Dec 2009 18:19:55 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

Pewnie dlatego, że NIKOGO TO NIE OBCHODZI.

Może masz i rację. Kogo na samochodowej grupie może interesować ranking samochodów. Może gdyby ten ranking wywrócić do gory nogami?

 Jej, nie było mnie chwilę na grupie, a tu powraca Weronika z Hondą co
inflacji się nie kłania :) Super. Tylko zadbaj o komfort syna, bo zimno
będzie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-12-12 22:12:50
Autor: to
Moja Honda ma już rok
Weronika Styka wrote:

Ciekawe, że nikt jakoś nie odnosi się do linka który wkleiłam. W swojej
złośliwości jesteście mistrzami; tak, syn w dalszym ciągu jeśli tylko
jedzie z nami na zakupy, z największą przyjemnością pilnuje auta.

Sprawia mu przyjemność waletowanie w Civiku pod Tesco?

Nasza
Honda ma rok i nie uwierzycie: brak na niej najmniejszej ryski, a lakier
błyszczy się lepiej niż w dniu odbioru.

A kogo to obchodzi?

Postanowiłam nie zniżać się do poziomu niektórych i nie będę wyszukiwała
w archiwach głupstw które tu na grupie niejednokrotnie wypisujecie.

Lepiej powiedz czy macie naklejoną rybę na klapie.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-13 00:42:52
Autor: Agent
Moja Honda ma już rok

[...]

Proponuję zakonserwować wazeliną i wstawić do klimatyzowanego pomieszczenia. I w żadnym przypadku nie jeździć. Wtedy auto nie bedzie mieć ryski a po 25 latach to dopiero jej weartość będzie wzrastać z każdym dziesięcioleciem

Data: 2009-12-13 02:18:00
Autor: dink
Moja Honda ma już rok
"Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message

Honda ma  rok i nie uwierzycie: brak na niej najmniejszej ryski, a
lakier błyszczy się  lepiej niż w dniu odbioru.

dealer nie umył wam auta? a to peszek...

Data: 2009-12-13 13:04:05
Autor: ksoniek
Moja Honda ma już rok
Użytkownik "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> napisał w wiadomości news:hg1fcc$8un$1inews.gazeta.pl...
[...]

no trzebabyło na czymś oszczędzić aby kupić TAKI samochód - w kwietniu 2009 trzeba było czekać 6 mieisęcy na nową Hondę Civic - przegięcie

Data: 2009-12-13 13:01:09
Autor: ksoniek
Moja Honda ma już rok
super, kupiliście w samochód aby dziecko go pilnowało
Samochód, tak jak i młotek jest narzędziem ułatwiającym pracę i tyle.
Mam nowego Focusa, ale nie przjmuję się niczym. Kobieta przejedzie po krzakach, no sorry zdaża się. za 2 miesiące przegląd a przy okazji poprawią blacharkę

Data: 2009-12-13 20:34:34
Autor: Weronika Styka
Moja Honda ma już rok
ksoniek <ksoniek@interia.pl> napisał(a):
[...]

Wybacz, gdybym miała Focusa to też uważałabym go za młotek.

Weronka

Data: 2009-12-13 22:20:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Moja Honda ma już rok
Weronika Styka pisze:
[...]

LOL!
O ile nie jesteś encyklopedycznym przypadkiem trolla, to można rzec jedno: jesteś ofiarą marketingu, która dała sobie wmówić, że Honda Civic to coś więcej niż tylko zwykły kompakt. Cały twój problem polega na tym, że wierzysz w to co chcesz, a nie to za czym przemawiają fakty.
Nawiasem mówiąc - Focus II, zwłaszcza po liftingu, jest o niebo ładniejszy niż Civic 4d. Że o właściwościach trakcyjnych nie wspomnę.

Data: 2009-12-14 19:41:32
Autor: MariuszM
Moja Honda ma już rok
W dniu 2009-12-12 21:17, Weronika Styka pisze:

[...]

Za fotel wam dresem wytrze od ciągłego siedzenia i kręcenia się dookoła w poszukiwaniu zawistnych sąsiadów z gwoździem:)))
--
M.

Moja Honda ma już rok