Moja Honda ma już rok

Data: 2009-12-13 11:42:08
Autor: J.F.
Moja Honda ma już rok
On Sat, 12 Dec 2009 17:02:53 +0000 (UTC),  Weronika Styka wrote:
Witam,
spieszę donieść, że mój samochód nieźle sobie radzi w światowym rankingu.
http://tinyurl.com/6ejjan

No nie wiem, nie wiem .. owszem, za akcesoria 5 pkt, ale za mechanike
tylko 3 ..

Napisz za rok ile kosztowalo utrzymanie przez dwa lata :-)

Przyznaję się też do błędu popełnionego rok temu, kiedy wyliczałam cene Hondy 4d na koniec tego roku. Przypominam - było to wtedy, kiedy hmmm... eksperci siedzący na tej grupie 24 godziny na dobę wyrokowali, że na skutek światowego kryzysu ceny aut polecą na łeb, a może i będą rozdawane za darmo.
Otóż Panowie, pomyliliście się. Samochody podrożały i to nieźle. Nasza Honda jest dziś droższa o 8% (wyliczałam, że będzie to 10).
To byłoby na tyle.

Jakbys tak doczekala do konca bessy, kupila w lutym akcje z WIG 20, to
dzis mialabys dwie hondy ..

J.

Data: 2009-12-13 14:27:44
Autor: Karolek
Moja Honda ma już rok
J.F. pisze:
[...]

Za jakosc akcesoriow 5, bo ich tam w zasadzie nie ma :>
BTW mialem ostatnio okazje ogladac nowki sztuki wlasnie civic, c5 i jakies pseudo terenowe toyoty, ale od dolu no i ta honda to nie napawa optymizmem patrzac na jakosc rozwiazan technicznych.
Pokusilbym sie nawet o stwierdzenie, ze ta honda to ma nie wiele lepsze rozwiazania niz 30 letni golf, a patrzac na solidnosc to wypada chyba gorzej.

--
Karolek

Data: 2009-12-13 16:04:02
Autor: Mlody
Moja Honda ma już rok
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hg2q7k$1ssj$1news.mm.pl...
[...]

Mam podobne wrażenie.
W październiku odbierem nowego Accord'a 2.0 benzyna automat.
Samochód kosztował o jakieś 90 parę tysięcy nie pamiętam dokładnie, w środku, siedzenia wykończone jakimś takim niefajnym materiałem, bagażnik wykończony wykładziną jak która przypomina mi do złudzenia tą z Fiata Punto I, silnik mułowaty niby 150 czy 155KM, ale jakoś mizerne, spalanie nie przyjazne (9l/100km w trasie, przy średnio dynamicznej jeździe), skrzynia automatyczna swoją kulturą pracy i tym co wyczyniała przypominała do złudzenia tą z którą miałem doczynienia w Passacie B4 z 1996 roku, a bynajmniej nie wspominam tej skrzyni zbyt miło.
Fotel kierowcy głupio wyprofilowany, nie pasował mi jak cholera, chciałem ustawić sobie wybrzuszenie na odcinku lędziwoym kręgosłupa, a tu co? Brak takiej regulacji.
Plastiki we wnętrzu zupełnie przeciętnej jakości przystające co najwyżej w segmencie B, ale nie w takim samochodzie.

Data: 2009-12-13 17:53:14
Autor: Weronika Styka
Moja Honda ma już rok
Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> napisał(a):
> [...]
Pokusilbym sie nawet o stwierdzenie, ze ta honda to ma nie wiele lepsze rozwiazania niz 30 letni golf, a patrzac na solidnosc to wypada chyba gorzej.

Panowie, Panowie; wiem, ze 5 miejsce Hondy za 2009 r. w najbardziej prestiżowym rankingu świata musi boleć :)) Wasze przechwalone mi. niemieckie bryki lokują się daleko poza połową tabeli (VW na poz. 17 sic!), ale to nie upoważnia Was do pisania głupstw. Honda zajęla 5 miejsce w kategorii "Overall" i "Overall Quality Mechanical". Elementarna nieznajomość języka angielskiego działa w tym przypadku na Wasza niekorzyść.
Jeśli natomiast chodzi o Waszą fachowość, to proponuję napisać podanie do J.D. Power. Ich spece to cieniasy:
"J.D. Power and Associates includes more than 800 professional analysts, statisticians, economists, consultants, experts in demographics and consumer behavior, and administrative support personnel. Headquartered in Westlake Village, California, a suburb north of Los Angeles, J.D. Power has five U.S. offices and international locations serving Canada, the United Kingdom/Europe and the Asia Pacific region. Finbarr O&#8217;Neill is the president and J.D. Power III is the founder."

To, że analizują informacje z 30 tyś. ASO na wszystkich kontynentach to chyba ich ściema. Weronika

Data: 2009-12-13 19:06:06
Autor: J.F.
Moja Honda ma już rok
On Sun, 13 Dec 2009 17:53:14 +0000 (UTC),  Weronika Styka wrote:
[...]

Alez droga Weroniko, w kategorii Overall Quality Mechanical jest co
najmniej 6 marek lepszych od Hondy.

Potrzeba elementarnej znajomosci arytmetyki.

J.

Data: 2009-12-13 19:19:58
Autor: elmer radi radisson
Moja Honda ma już rok
On 2009-12-13 18:53, Weronika Styka wrote:

Panowie, Panowie; wiem, ze 5 miejsce Hondy za 2009 r. w najbardziej
prestiżowym rankingu świata musi boleć :))

Jesli to nie jest modelowy przyklad trolla (a na to wyglada), to ja
serdecznie wspolczuje rodzinie i calemu otoczeniu takiego oryginalu.
Zeby po roku wracac z jakims tematem pokrytym metrowa warstwa kurzu
probujac dowiesc nie-wiadomo-czego, to trzeba miec w glowie fascynujacy
maly swiat bedacy tematem dla specjalistow z Tworek, Drewnicy albo
Sobieskiego DC.

A poza tym co ciekawego w zyciu? Dziecko rozwinelo jakis nowy talent?
Jakis fajny film obejrzany w kinie? Ciekawa ksiazka przeczytana? Czy
tylko raczej rozkmina na czym sobie wytatuowac literke H?

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-12-13 21:12:33
Autor: Zbylut
Moja Honda ma juĹź rok
elmer radi radisson napisal(a):

Jesli to nie jest modelowy przyklad trolla (a na to wyglada), to ja
serdecznie wspolczuje rodzinie i calemu otoczeniu takiego oryginalu.

tu sie nie ma co zastanawiac czy to troll, ja sie zastanawiam ktory z Panow
tu piszacych wcielil sie w jej role :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-12-13 23:22:38
Autor: elmer radi radisson
Moja Honda ma juĹź rok
On 2009-12-13 22:12, Zbylut wrote:

tu sie nie ma co zastanawiac czy to troll, ja sie zastanawiam ktory z Panow
tu piszacych wcielil sie w jej role :)

5 ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-12-13 23:40:51
Autor: Pab_lo
Moja Honda ma juĹź rok

Uzytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisal w wiadomosci news:slrnhiahut.302.ZbylutNoWhere.zzz...

tu sie nie ma co zastanawiac czy to troll, ja sie zastanawiam ktory z Panow
tu piszacych wcielil sie w jej role :)

Ja to wiem, Ty to wiesz a jednak wielu na powaznie udziela sie w tym watku :)

Picasso

Data: 2009-12-13 23:49:11
Autor: jerzu
Moja Honda ma już r ok
On Sun, 13 Dec 2009 19:19:58 +0100, elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

Dziecko rozwinelo jakis nowy talent?

Dziecko stwierdziło "na chuj mi matura, zostanę cieciem parkingowym"
;-))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2009-12-13 19:26:14
Autor: Grejon
Moja Honda ma już rok
Weronika Styka pisze:

Panowie, Panowie; wiem, ze 5 miejsce Hondy za 2009 r. w najbardziej prestiżowym rankingu świata musi boleć :))

Ale nie potrafisz się cieszyć autem takim jakie jest tylko musisz sobie podbudowywać ego jakimś rankingiem? A może robisz to bo twój Civic Cię "nieco" rozczarował...

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Moja Honda ma już rok