Moja Honda ma już rok

Data: 2009-12-13 12:26:18
Autor: Mlody
Moja Honda ma już rok
Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hg0ibt$pmp$1inews.gazeta.pl...
Otóż Panowie, pomyliliście się. Samochody podrożały i to nieźle. Nasza Honda
jest dziś droższa o 8% (wyliczałam, że będzie to 10).

Jasne, tylko takie deliberowanie jest bez sensu, co z tego że nowa jest teraz nieco droższa, skoro Twoja przez ten rok już straciła na wartości i to nie mało.
Z resztą nie wiem skąd takie przeżywanie że Hondzia ma już rok, oszczędności życia na to poszły i teraz trzeba jogurtami z biedronki zastępować mięso w diecie czy co?

Podpowiem Ci tylko że pewnie jeszcze lepszu biznes byś zrobiła kupując Hondzię za zachodnią miedzą, ze trzy miesiące temu trenowałem to jak kupowałem nowego Accorda do firmy, wyszło w ten sposób o ładne parę tysiecy taniej.

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl