Moja Honda ma już rok

Data: 2009-12-13 15:42:21
Autor: GlennBp
Moja Honda ma już rok
Witam,
spieszę donieść, że mój samochód nieźle sobie radzi w światowym rankingu.

http://tinyurl.com/6ejjan

tutaj troche gorzej:
http://tinyurl.com/myasj6

a tutaj bardzo słabo:
http://tinyurl.com/dh6pox

Data: 2009-12-13 18:06:23
Autor: Weronika Styka
Moja Honda ma już rok
GlennBp <luka_skory@op.pl> napisał(a):
tutaj troche gorzej:
http://tinyurl.com/myasj6

a tutaj bardzo słabo:
http://tinyurl.com/dh6pox

Ja, ja es ist die beste Platzierung des ADAC.de; zawsze wiedziałam, że 5 najlepszych samochodów świata: Mercedes, BMW, VW, Audi i Opel.
Es ist nicht Gegenstand einer Diskussion.
Można pęc ze śmiechu.

Weronika

Data: 2009-12-13 19:08:03
Autor: Cavallino
Moja Honda ma już rok
Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Można pęc ze śmiechu.

LOL
Ludzie, ona tak długo może?
Uspokoi się sama, czy trzeba plonkiem pomóc?

Data: 2009-12-13 19:23:38
Autor: Karolek
Moja Honda ma już rok
Cavallino pisze:
[...]

Dlugooo.
Glupia pizda wyzylowala sie na taczke na kredyt i synek teraz musi w aucie dobytku pilnowac :>

--
Karolek

Data: 2009-12-13 21:18:47
Autor: Yogi\(n\)
"Komu Styka Weronika" was [Moja Honda ma już rok]
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hg3ai2$dgn$1news.onet.pl...
[...]

Skoro może "pęc" to co sie przejmujesz? Widać kto zacz, do KF i po sprawie.
Proponuję też zmianę tematu wątku na "Komu Styka Weronika", będzie czytelniej...

--
Yogi(n)

Data: 2009-12-13 19:40:07
Autor: Maciej Browarczyk
Moja Honda ma już rok
Weronika Styka pisze:

Ja, ja es ist die beste Platzierung des ADAC.de; zawsze wiedziałam, że 5 najlepszych samochodów świata: Mercedes, BMW, VW, Audi i Opel.
Es ist nicht Gegenstand einer Diskussion.
Można pęc ze śmiechu.

Ale co Cie boli? Mi np. Twoja Honda sie nie podoba z wygladu, nie pasuja mi silniki, wykonczenie jest po prostu slabe. Natomiast bryla Audi A4 mi sie podoba, silnikow wybor jest duzy i ja sobie cos dopasowalem a wykonczenie jest ogolnie mowiac (moim zdaniem) super.
Tylko to wszystko sa subiektywne odczucia, wiec nie wiem po co najazd na Audi, BMW, VW, Mercedesa?

ps. Audi, BMW, Mercedes i kilka innych to klasa Premium, wiec Honda nie bardzo tutaj w ogole pasuje.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-12-13 20:50:36
Autor: GlennBp
Moja Honda ma już rok
GlennBp <luka_skory@op.pl> napisał(a): > tutaj troche gorzej:
> http://tinyurl.com/myasj6
> http://tinyurl.com/dh6pox

Można pęc ze śmiechu.

Istotnie, wszak twoja honda potrzebuje prawie 6x czesciej lawety niz megane LOL

Weronika

Data: 2009-12-13 20:26:17
Autor: Weronika Styka
Moja Honda ma już rok
GlennBp <luka_skory@op.pl> napisał(a):

Istotnie, wszak twoja honda potrzebuje prawie 6x czesciej lawety niz
megane LOL

Wg tych rankingów nasza Honda powinnna nie zjeżdżać z lawety, wszak dali jej tyle punktów co Kangoo. 30 miejsce to chyba nieźle :)

Weronika

Data: 2009-12-13 21:43:46
Autor: GlennBp
Moja Honda ma już rok
GlennBp <luka_skory@op.pl> napisał(a): > > GlennBp <luka_skory@op.pl> napisał(a): > > > > > tutaj troche gorzej:

Wg tych rankingów nasza Honda powinnna nie zjeżdżać z lawety, wszak dali jej tyle punktów co Kangoo. 30 miejsce to chyba nieźle :)

Weronika
Przepraszam...ale gdzie ty widzisz kangoo w zestawieniu Adac?

Data: 2009-12-13 23:28:32
Autor: Cavallino
Moja Honda ma już rok
Użytkownik "GlennBp" <luka_skory@op.pl> napisał w wiadomości news:79c9.0000016b.4b25458cnewsgate.onet.pl...
> [...]

Można pęc ze śmiechu.

Istotnie, wszak twoja honda potrzebuje prawie 6x czesciej lawety niz megane LOL

Oj, to musi być super auto.
ROTFL !!!!

Moja Honda ma już rok