Moja Nokia N900

Data: 2010-09-29 12:42:16
Autor: boukun
Moja Nokia N900
Nigdy wcześniej nie miałem telefonu komórkowego, boję się tego używać, bo bydło ludzi namierza.... Ale jak już mieć, to coś dobrego.
Ten telefon kupiłem sobie z dotacji z pośredniaka na uruchomienie działalności gospodarczej http://tech.wp.pl/gid,12707696,kat,1009631,galeriazdjecie.html?T[page]=4 Z tych co tam są, najlepszy. W końcu chodzi o mój prestiż...
www.jarecky.pl

boukun

Data: 2010-09-29 13:50:47
Autor: sofu
Moja Nokia N900

[...]

-- -- -- -- -- -

Komóre już masz, że hoho. Fure pewnie za sprawą żony też?
Co bedziesz dalej teraz robił?
Chyba nie chcesz powiedzieć, że skalasz się jakąś durna robotą za grosze
ponizej twoich mozliwości intelektualnych?
Że jakiś szef burak bedzie cię gnał do roboty wołając: tempo! tempo! Boukun,
ruchy!

sofu

Data: 2010-09-29 13:58:02
Autor: boukun
Moja Nokia N900

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7v9ea$u8j$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ja nie nadaję się do pracy, nigdy się nie nadawałem. Ja teraz naganiam do pracy, tych co mają takową potrzebę... Zapodałem przeciez adres swojego biura pośrednictwa pracy www.jarecky.pl

boukun

Data: 2010-09-29 14:10:56
Autor: sofu
Moja Nokia N900

> [...]

pracy,
tych co mają takową potrzebę... Zapodałem przeciez adres swojego biura

-- -- -- -- -- -- -

Aaa, to teraz dopiero zatrybiłem, że to twoje biuro. Moje gratulacje!
To kasiora teraz popłynie szerokim strumieniem!?

sofu

Data: 2010-09-29 14:23:31
Autor: boukun
Moja Nokia N900

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7vak4$uil$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Aaa, to teraz dopiero zatrybiłem, że to twoje biuro. Moje gratulacje!
To kasiora teraz popłynie szerokim strumieniem!?

No myślę, już pierwsi klienci się zgłaszają...
Tu moje wizytówki, mój własny projekt i własne logo
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/ahapy2e8mCP/wizytowka
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/0L2plAOpXj1/wizytowka2
boukun

Data: 2010-09-29 14:35:03
Autor: sofu
Moja Nokia N900

-- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Bardzo profesjonalne!
A co do zdjecia na ktorym o ktos karmi starca: to mogłes inne zrobic.
Np.takie:
W wielkim wyrze leży piękna laska skąpo ubrana i widać, że ma chorą rękę
owiniętą bandażem powiedzmy w nadgarstku.
I jakiś gościu ja karmi uśmiechając się do niej. W poddomyśle wiadomo ze już
tej nocy mu laska "podziękuje" za jego starania.
Miąłbyś klientów znacznie więcej, bo to karmienie to wiadomo, ze to tylko
jeden z elementów opieki. Po takim obiadku staruszek potrafi
nieźle się wypróżnić do pampersa wydzielając przy tym zapach zupełnie nie
kwiatowy.

sofu

Data: 2010-09-29 14:45:44
Autor: boukun
Moja Nokia N900

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7vc1e$v17$1node1.news.atman.pl...

[...]

To akurat mój brat bliźniaczy, chodzi o to, żeby nie naruszyć czyiś praw do zdjęć.

Np.takie:
W wielkim wyrze leży piękna laska skąpo ubrana i widać, że ma chorą rękę
owiniętą bandażem powiedzmy w nadgarstku.

WłAŚNIE TERAZ PRACUJĘ NAD NOWYM PROJEKTEM...

BOUKUN

Data: 2010-09-29 15:05:33
Autor: awe
Moja Nokia N900

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7vbeq$5k4$1mx1.internetia.pl...

> [...]

sofu

No myślę, już pierwsi klienci się zgłaszają...
Tu moje wizytówki, mój własny projekt i własne logo
ale dlaczego ta ziemia jest kwadratowa i dlaczego tam jakis ksiezyc? czy to ma symbolizowac kwadrature kola?
awe

Data: 2010-09-29 15:07:10
Autor: boukun
Moja Nokia N900

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7vd8d$r47$1news.onet.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -
ale dlaczego ta ziemia jest kwadratowa i dlaczego tam jakis ksiezyc? czy to ma symbolizowac kwadrature kola?

Ano dlatego, żeby się zmieściło pięknie także jako Fav ico, ikonka wyróżniająca moją stronę, moją firmę...

boukun

Data: 2010-09-29 15:43:03
Autor: awe
Moja Nokia N900

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7ve16$kr0$1mx1.internetia.pl...

> [...]

awe

Ano dlatego, żeby się zmieściło pięknie także jako Fav ico, ikonka wyróżniająca moją stronę, moją firmę...

-- -- -- -- -- -- -- -
no coz ja rozumiem ze w ramach samouwielbienia mozesz uwazac ze to jest piaty cud swiata ale kiedys projektowalem takie tam rozne rzeczy w corelu  i musze ci powiedziec ze troche kiepsko to wyszlo. nawet czasem jest dobrze zlecic na allegro produkcje wizytowek i w ramach druku zaprojektuja ci cos.
awe

Data: 2010-09-29 16:10:31
Autor: boukun
Moja Nokia N900

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7vfee$2ft$1news.onet.pl...

> [...]

no coz ja rozumiem ze w ramach samouwielbienia mozesz uwazac ze to jest piaty cud swiata ale kiedys projektowalem takie tam rozne rzeczy w corelu  i musze ci powiedziec ze troche kiepsko to wyszlo. nawet czasem jest dobrze zlecic na allegro produkcje wizytowek i w ramach druku zaprojektuja ci cos.

Głąb kapuściany jesteś... Pewno ty chciałeś teraz swoim pustym tekstem zaświecić, a wyszło jak zwykle, prymitywizm... Takie rzeczy sie najlepiej robi w PhotoShopie, na YouTubie masz od groma tourtoriali, i tak ci to nic nie da...

boukun

Data: 2010-09-29 19:09:36
Autor: awe
Moja Nokia N900

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7vhng$e76$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Głąb kapuściany jesteś... Pewno ty chciałeś teraz swoim pustym tekstem zaświecić, a wyszło jak zwykle, prymitywizm... Takie rzeczy sie najlepiej robi w PhotoShopie, na YouTubie masz od groma tourtoriali, i tak ci to nic nie da...

boukun lol wybacz ale pierdolisz jak zwykle.
awe

Data: 2010-09-29 19:50:38
Autor: Grzegorz Z.
Moja Nokia N900

[...]

W Photoshopie wizytówki? Nie siedzę w branży już 10 lat, ale chyba aż tyle
się nie zmieniło? Do wizytówek to chyba jednak Corel.

A jeszcze lepiej InkScape ;-)

--
"Ale Pan bez przerwy to samo, pan nie wytrzymuje, pan rozumie, że siła
moich argumentów jest taka, że pan nie ma żadnych szans."

Data: 2010-09-29 20:49:29
Autor: boukun
Moja Nokia N900

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1uyzqu7h8gry1.1iepo79nti8wo$.dlg40tude.net...

[...]

No to widzisz, 10 lat robi swoje... PS (CS5) warstwowo pięknie tworzy nie tylko wizytówki (psd), następnie zmiana z RGB color na CMYK color z jednoczesnym spłaszczeniem warstw, a następnie zapisanie tego w formacie tif i do drukarni, czy ofsetowo czy komputerowo, jak kto woli...

boukun

Data: 2010-09-29 22:37:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Moja Nokia N900

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8022l$gj7$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie masz racji. PS jest programem do obróbki bitmap. Corel, Illustrator to programy wektorowe i w nich robi się wizytówki. Do drukarni wysyła się PDF. Tak robią profesjonaliści.

Oczywiście, że można zrobić tak, jak piszesz. Można też zes...ać się nie zdejmując spodni.

Data: 2010-09-29 22:46:34
Autor: u2
Moja Nokia N900
Nie masz racji. PS jest programem do obróbki bitmap. Corel, Illustrator
to programy wektorowe i w nich robi się wizytówki. Do drukarni wysyła
się PDF. Tak robią profesjonaliści.

Profesjonaliści od najstarszego zawodu świata.

Data: 2010-09-30 00:45:48
Autor: boukun
Moja Nokia N900

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ca3a377$0$21005$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pieprzysz, nie ma różnicy, może być i PDF, na jedno wychodzi... Jeżeli chodzi o wizytówki, należy dawać do wydruku obrazek spłaszczony całkowicie do jednej warstwy, najlepiej jako TIF kompresją LZW lub bitmapę w PDF-ie (High Quality Print), odpada zamiana tekstów na krzywe itp. Tekst w Photoshopie jest wektorowy (oczywiście nie robiąc Rasterize Type) i jako taki może być skalowany praktycznie dowolnie.

boukun

Data: 2010-09-30 09:04:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Moja Nokia N900

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i80ftr$mt1$1mx1.internetia.pl...

[...]

Piszesz głupoty. W PS nie ma wektorów. Jest bitmapa.
Nie ucz ojca dzieci robić.

Data: 2010-09-30 12:27:16
Autor: boukun
Moja Nokia N900

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ca4384c$0$27023$65785112news.neostrada.pl...

[...]

???? No i tym lepiej. Tekst w PS jest wektorowy i to wystarczy...

boukun

Data: 2010-09-29 15:10:42
Autor: raff
Moja Nokia N900

UĹźytkownik "sofu"<manhunter1@o2.pl>  napisał w wiadomości

[...]

Islam.

Boukun przeszedl na islam.

R.

Data: 2010-09-29 15:49:13
Autor: awe
Moja Nokia N900

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i7vdsm$sq0$1news.onet.pl...
[...]

no tak ale boukun bedzie sie im kojarzyl z jakims turkiem. absolutnie ten ksiezyc, do tego zielony jest niedopuszczalny. juz predzej jakas dlon
awe

Data: 2010-09-30 01:42:18
Autor: Canucki
Moja Nokia N900
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Tu moje wizytówki, mój własny projekt i własne logo
> http://boukun.wrzuta.pl/obraz/ahapy2e8mCP/wizytowka
> http://boukun.wrzuta.pl/obraz/0L2plAOpXj1/wizytowka2
> boukun
-- -- -- -- -- -
ale dlaczego ta ziemia jest kwadratowa i dlaczego tam jakis ksiezyc? czy to ma symbolizowac kwadrature kola?

To nie jest kwadrat, tylko heksagon i nie jest na nim umieszczony widok kuli ziemskiej ani zadna mapa, tylko profil glowy dziewczecia trzymajacego w buzi jakis patyczek.  Sugestia?  ;-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-09-30 13:52:20
Autor: raff
Moja Nokia N900
W dniu 2010-09-30 03:42,  Canucki pisze:
[...]

Ja bym powiedzial ze to boukun zapalajacy papierosa. Pokazany jak sie opierdala jak inni pracuja.

R.

Data: 2010-09-30 05:28:54
Autor: MH
Moja Nokia N900
[...]

Buahaha , no dobra , nie rób sę już tak do końca z nich jaj...  A niech się
cieszą , że mają komóry lepsze od Twojej , po czym operator im je wyłączy , a
następnie wpadnie komornik , coby ich pogrążych.. I jakośmy s Bacom dzisiejki
radzili , kiej ku śmietniku cosik łoprubowoł , tako siem tam łostanie.. No ba !!
I bebloć gupoty bez dzień caly bemdzie...  Ło ja Ciem nie kremcem..  Dyć ta
pomorska  łobciulina cełymi dniami i mnocami , miast siem dzieckiem zajomć , abo
Marynomswojom , rowa jareckowego mlasto...

MH

--

Moja Nokia N900