Moja Nokia N900

Data: 2010-09-30 05:28:54
Autor: MH
Moja Nokia N900
Nigdy wcześniej nie miałem telefonu komórkowego, boję się tego używać, bo bydło ludzi namierza.... Ale jak już mieć, to coś dobrego.
Ten telefon kupiłem sobie z dotacji z pośredniaka na uruchomienie działalności gospodarczej http://tech.wp.pl/gid,12707696,kat,1009631,galeriazdjecie.html?T[page]=4 Z tych co tam są, najlepszy. W końcu chodzi o mój prestiż...
www.jarecky.pl

boukun

Buahaha , no dobra , nie rób sę już tak do końca z nich jaj...  A niech się
cieszą , że mają komóry lepsze od Twojej , po czym operator im je wyłączy , a
następnie wpadnie komornik , coby ich pogrążych.. I jakośmy s Bacom dzisiejki
radzili , kiej ku śmietniku cosik łoprubowoł , tako siem tam łostanie.. No ba !!
I bebloć gupoty bez dzień caly bemdzie...  Ło ja Ciem nie kremcem..  Dyć ta
pomorska  łobciulina cełymi dniami i mnocami , miast siem dzieckiem zajomć , abo
Marynomswojom , rowa jareckowego mlasto...

MH

--

Moja Nokia N900