Moja bateria oszalała

Data: 2009-05-05 18:05:35
Autor: Jacek Tusuńaki
Moja bateria oszalała
Mam nokie 1600
Kupiłem nową baterie  ,stara miał 3 lata 1 ładowanie  8 godzin 2 ładowanie  15 godzin
3 ładowanie  12 godzin 5 ładowanie  4 godziny  !!!!!!!

tyle bateria ładowała się jestem załamany   czyżby bateria poszła na straty

ładowanie zawsze zaczynałem jak się całkowicie wyczerpała
bateria kupiona w pewnym sklepie

Data: 2009-05-05 20:25:17
Autor: Piotrek
Moja bateria oszalała
Jacek Tusuńaki wrote:
[...]

To pewnie dlatego, że zapomniałeś o czwartym ładowaniu i po trzecim zrobiłeś od razu piąte.

Piotrek

Data: 2009-05-06 06:32:57
Autor: Olgierd
Moja bateria oszalała
Dnia Tue, 05 May 2009 20:25:17 +0200, Piotrek napisał(a):

To pewnie dlatego, że zapomniałeś o czwartym ładowaniu i po trzecim
zrobiłeś od razu piąte.

LOL :-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-06 19:12:14
Autor: Jacek Tusuńaki
Moja bateria oszalała
=?ISO-8859-2?Q?Jacek_Tusu=F1aki?= <sp9tcu@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Może  w  końcu ktoś napisał czy to normalne czy nie --

Data: 2009-05-06 21:32:57
Autor: Maciek
Moja bateria oszalała
Użytkownik "Jacek Tusuńaki" <sp9tcu@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

1 ładowanie  8 godzin
2 ładowanie  15 godzin
3 ładowanie  12 godzin
5 ładowanie  4 godziny  !!!!!!!

tyle bateria ładowała się
jestem załamany

Może  w  końcu ktoś napisał czy to normalne czy nie

No co, pośmiać się nie można? :/

Wyjaśnij w takim razie co Cię niepokoi w zachowaniu baterii?
Ale najpierw wytłumacz, po jaką cholerę trzymałeś tyle godzin na ładowaniu? I jakiej technologii jest bateria - NiCd? ;)

Maciek.

Data: 2009-05-07 18:04:36
Autor: Jacek Tusuńaki
Moja bateria oszalała
Maciek <mmuran@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Ale najpierw wytłumacz, po jaką cholerę trzymałeś tyle godzin na ładowaniu? I jakiej technologii jest bateria - NiCd? ;)

Maćku  wskaźnik  pokazywał że się ładuje  więc ładowałem dalej W poniedziałek napisało  po 4 godzinach napisało naładowane
więc wyłonczyłem Bateria jest nowa zwykła do noki chciałem ją dobrze sformatować  --

Data: 2009-05-07 20:15:50
Autor: Boombastic
Moja bateria oszalała
Bateria jest nowa zwykła do noki
chciałem ją dobrze sformatować

To trzeba było ją włożyć do stacji dysków, a nie do telefonu. Nastepnym razem czytaj instrukcje obsługi.

Data: 2009-05-07 13:57:37
Autor: Piotr Sadrakula/Lodz/Poland
Moja bateria oszalała

[...]

Miałem coś podobnego w stareńkiej Motoroli C520, serwisant
stwierdził, że popsute są diody prostownicze na płytce fona,
nie opłaca się naprawiać. NIE twierdzę, że u Ciebie jest to samo,
jednak odwiedziłbym serwis.

Piotrek

Data: 2009-05-07 18:06:43
Autor: Jacek Tusuńaki
Moja bateria oszalała
Piotr Sadrakula/Lodz/Poland <sadrakula@wp.pl> napisał(a):

> [...]

stwierdził, że popsute są diody prostownicze na płytce fona,
nie opłaca się naprawiać. NIE twierdzę, że u Ciebie jest to samo,

Piotrku a chodzi o komórkę czy zasilacz bo jak o zasilacz to odrazu idę kupić
nowy --

Data: 2009-05-08 00:54:02
Autor: Chris
Moja bateria oszalała
Dnia Tue, 5 May 2009 18:05:35 +0000 (UTC), Jacek Tusuńaki napisał(a):

[...]

A jak długo bateria Ci trzyma po naładowaniu?
Jakiej ładowarki używasz? (model)
Jak długo wg instrukcji obsługi telefonu powinna się bateria ładować
przy użyciu tej ładowarki?
Jakiego producenta jest ta bateria?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-08 13:36:56
Autor: Jacek Tusuńaki
Moja bateria oszalała
Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(a):
> [...]

Jakiej ładowarki używasz? (model)
Jak długo wg instrukcji obsługi telefonu powinna się bateria ładować

Ładowarka jest orginalna do noki bateria  nie znam typu teraz ładowałem i przez 3 dni dużo dzwoniłem dziennie około 40 minut i trzymała
a może to dlatego tak długo bo ładowałem ją przy włąnczonym telelefonie teraz zaczałem ładować o 15 przy wyłąnczonym telefonie
a może polecicie jakieś lepsze baterie
chodzi o model bateria byął kupiona w komisie jako orginał   --

Data: 2009-05-08 16:56:27
Autor: Chris
Moja bateria oszalała
Dnia Fri, 8 May 2009 13:36:56 +0000 (UTC), Jacek Tusuńaki napisał(a):

bateria  nie znam typu

Nic na niej nie pisze? Dziwne.

bateria byął kupiona w komisie jako orginał

W instrukcji obsługi na str. 49 masz opisane, jak rozpoznać, czy bateria
jest oryginalna, czy podróbka.

teraz ładowałem i przez 3 dni dużo dzwoniłem dziennie około 40 minut i trzymała

To chyba nie jest zły wynik. Bateria na początku ma zmniejszona pojemność, dopiero po kilku
ładowaniach osiąga swoją pojemność nominalną.
Używaj telefonu normalnie, a jeśli bateria nie będzie trzymać, to wtedy
idź do sklepu z reklamacją. Chyba zachowałeś paragon?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-08 17:36:02
Autor: Jacek Buda
Moja bateria oszalała
> [...]

Używaj telefonu normalnie, a jeśli bateria nie będzie trzymać, to wtedy
idź do sklepu z reklamacją. Chyba zachowałeś paragon?

No było na pewno 2 godzi9ny albo dłużej rozmowy Mam jeszcze jedno pytanie Czy łądować przy wyłąnczonym czy przy włąnczonym  telefonie   --

Data: 2009-05-08 20:00:33
Autor: p
Moja bateria oszalała

Użytkownik "Jacek Buda" <sp9tcu@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gu1qi2$l86$1inews.gazeta.pl...
Czy łądować przy wyłąnczonym czy przy włąnczonym  telefonie

Wyłączonym - będzie ciut szybciej

Data: 2009-05-08 21:01:50
Autor: darnok
Moja bateria oszalała
Jacek Buda pisze:

Mam jeszcze jedno pytanie Czy łądować przy wyłąnczonym czy przy włąnczonym  telefonie

Najlepiej robic to czytajac jednoczesnie slownik ortograficzny...
A czy tel włączony czy wyłączony - to nie ma znaczenia.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-12 21:45:03
Autor: Jacek Tusuńaki
Moja bateria oszalała-wymiana baterii
[...]

Wczoraj byłem w sklepie pan od razu dał mi inna baterie do tej pory wszystko ok bateria jeszcze działa
jeśli będą kłopoty  na pierwszy rzut  pójdzie do sprawdzenia rezerwowy dostanę a jeśli będzie to samo to będzie awaria telefonu jakie są wasze typy --

Data: 2009-05-15 19:53:38
Autor: Jacek Tusuńaki
Czy ty moze być przyczyną
Dostałem nową baterie i nic załadowała się w 4 godziny poszedłem do komisu i okazało się kabelek był trochę podcięty przecięty
dziś bateria do końca nowe formatowanie
Czy tem kabelek mógł być przyczyną

Data: 2009-05-26 11:35:41
Autor: Jacek Tusuński
Do trzech razy sztuka
W tan ten środę wpadłem do komisu nagadałem facetowi co trzeba
facet da razu dał nową baterie  w sobotę ładowałem ją na wyłonczonym  telefonie 12 godzin nie patrząc się czy
jest naładowana  ładowałem od 13:00  do 1 w nocy w niedziele do tej pory bateria  ful wypas  działa ok pokazuje ze jest naładowana  w całości jesli nie spełni  wymagań zmiana aparatu telefonicznego   --

Data: 2009-05-26 11:52:51
Autor: Olgierd
Do trzech razy sztuka
Dnia Tue, 26 May 2009 11:35:41 +0000, Jacek Tusuński napisał(a):

nie patrząc się
czy jest naładowana  ładowałem od 13:00  do 1 w nocy w niedziele do tej
pory bateria  ful wypas  działa ok pokazuje ze jest naładowana  w
całości

Fuj, nieładnie się Jacuś zabawia, nieładnie!

Data: 2009-05-26 18:18:25
Autor: Wiesiaczek
Do trzech razy sztuka

Użytkownik "Jacek Tusuński" <sp9tcu@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gvgk6d$5ae$1inews.gazeta.pl...
W tan ten środę wpadłem do komisu
nagadałem facetowi co trzeba
facet da razu dał nową baterie
[...]

To jest polska grupa, więc czy mógłbyś napisać to jeszcze raz po polsku?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-05-26 20:15:47
Autor: Animka
Do trzech razy sztuka
Jacek Tusuński pisze:

> [...]
jest naładowana  ładowałem od 13:00  do 1 w nocy w niedziele do tej pory bateria  ful wypas  działa ok pokazuje ze jest naładowana  w całości

Pisze się i mówi: wyłączonym!

--
animka

Moja bateria oszalała