Moja bateria oszalała

Data: 2009-05-06 19:12:14
Autor: Jacek Tusuńaki
Moja bateria oszalała
=?ISO-8859-2?Q?Jacek_Tusu=F1aki?= <sp9tcu@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Mam nokie 1600
Kupiłem nową baterie  ,stara miał 3 lata 1 ładowanie  8 godzin 2 ładowanie  15 godzin
3 ładowanie  12 godzin 5 ładowanie  4 godziny  !!!!!!!

tyle bateria ładowała się jestem załamany   czyżby bateria poszła na straty

ładowanie zawsze zaczynałem jak się całkowicie wyczerpała
bateria kupiona w pewnym sklepie

Może  w  końcu ktoś napisał czy to normalne czy nie --

Data: 2009-05-06 21:32:57
Autor: Maciek
Moja bateria oszalała
Użytkownik "Jacek Tusuńaki" <sp9tcu@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

1 ładowanie  8 godzin
2 ładowanie  15 godzin
3 ładowanie  12 godzin
5 ładowanie  4 godziny  !!!!!!!

tyle bateria ładowała się
jestem załamany

Może  w  końcu ktoś napisał czy to normalne czy nie

No co, pośmiać się nie można? :/

Wyjaśnij w takim razie co Cię niepokoi w zachowaniu baterii?
Ale najpierw wytłumacz, po jaką cholerę trzymałeś tyle godzin na ładowaniu? I jakiej technologii jest bateria - NiCd? ;)

Maciek.

Data: 2009-05-07 18:04:36
Autor: Jacek Tusuńaki
Moja bateria oszalała
Maciek <mmuran@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Ale najpierw wytłumacz, po jaką cholerę trzymałeś tyle godzin na ładowaniu? I jakiej technologii jest bateria - NiCd? ;)

Maćku  wskaźnik  pokazywał że się ładuje  więc ładowałem dalej W poniedziałek napisało  po 4 godzinach napisało naładowane
więc wyłonczyłem Bateria jest nowa zwykła do noki chciałem ją dobrze sformatować  --

Data: 2009-05-07 20:15:50
Autor: Boombastic
Moja bateria oszalała
Bateria jest nowa zwykła do noki
chciałem ją dobrze sformatować

To trzeba było ją włożyć do stacji dysków, a nie do telefonu. Nastepnym razem czytaj instrukcje obsługi.

Moja bateria oszalała