Moja bateria oszalała

Data: 2009-05-07 13:57:37
Autor: Piotr Sadrakula/Lodz/Poland
Moja bateria oszalała

Mam nokie 1600
Kupiłem nową baterie  ,stara miał 3 lata

1 ładowanie  8 godzin
2 ładowanie  15 godzin
3 ładowanie  12 godzin
5 ładowanie  4 godziny  !!!!!!!

tyle bateria ładowała się
jestem załamany
czyżby bateria poszła na straty

Miałem coś podobnego w stareńkiej Motoroli C520, serwisant
stwierdził, że popsute są diody prostownicze na płytce fona,
nie opłaca się naprawiać. NIE twierdzę, że u Ciebie jest to samo,
jednak odwiedziłbym serwis.

Piotrek

Data: 2009-05-07 18:06:43
Autor: Jacek Tusuńaki
Moja bateria oszalała
Piotr Sadrakula/Lodz/Poland <sadrakula@wp.pl> napisał(a):

> [...]

stwierdził, że popsute są diody prostownicze na płytce fona,
nie opłaca się naprawiać. NIE twierdzę, że u Ciebie jest to samo,

Piotrku a chodzi o komórkę czy zasilacz bo jak o zasilacz to odrazu idę kupić
nowy --

Moja bateria oszalała