Moja bateria oszalała

Data: 2009-05-08 00:54:02
Autor: Chris
Moja bateria oszalała
Dnia Tue, 5 May 2009 18:05:35 +0000 (UTC), Jacek Tusuńaki napisał(a):

Mam nokie 1600
Kupiłem nową baterie  ,stara miał 3 lata 1 ładowanie  8 godzin 2 ładowanie  15 godzin
3 ładowanie  12 godzin 5 ładowanie  4 godziny  !!!!!!!

tyle bateria ładowała się jestem załamany   czyżby bateria poszła na straty

A jak długo bateria Ci trzyma po naładowaniu?
Jakiej ładowarki używasz? (model)
Jak długo wg instrukcji obsługi telefonu powinna się bateria ładować
przy użyciu tej ładowarki?
Jakiego producenta jest ta bateria?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-08 13:36:56
Autor: Jacek Tusuńaki
Moja bateria oszalała
Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(a):
> [...]

Jakiej ładowarki używasz? (model)
Jak długo wg instrukcji obsługi telefonu powinna się bateria ładować

Ładowarka jest orginalna do noki bateria  nie znam typu teraz ładowałem i przez 3 dni dużo dzwoniłem dziennie około 40 minut i trzymała
a może to dlatego tak długo bo ładowałem ją przy włąnczonym telelefonie teraz zaczałem ładować o 15 przy wyłąnczonym telefonie
a może polecicie jakieś lepsze baterie
chodzi o model bateria byął kupiona w komisie jako orginał   --

Data: 2009-05-08 16:56:27
Autor: Chris
Moja bateria oszalała
Dnia Fri, 8 May 2009 13:36:56 +0000 (UTC), Jacek Tusuńaki napisał(a):

bateria  nie znam typu

Nic na niej nie pisze? Dziwne.

bateria byął kupiona w komisie jako orginał

W instrukcji obsługi na str. 49 masz opisane, jak rozpoznać, czy bateria
jest oryginalna, czy podróbka.

teraz ładowałem i przez 3 dni dużo dzwoniłem dziennie około 40 minut i trzymała

To chyba nie jest zły wynik. Bateria na początku ma zmniejszona pojemność, dopiero po kilku
ładowaniach osiąga swoją pojemność nominalną.
Używaj telefonu normalnie, a jeśli bateria nie będzie trzymać, to wtedy
idź do sklepu z reklamacją. Chyba zachowałeś paragon?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-08 17:36:02
Autor: Jacek Buda
Moja bateria oszalała
> [...]

Używaj telefonu normalnie, a jeśli bateria nie będzie trzymać, to wtedy
idź do sklepu z reklamacją. Chyba zachowałeś paragon?

No było na pewno 2 godzi9ny albo dłużej rozmowy Mam jeszcze jedno pytanie Czy łądować przy wyłąnczonym czy przy włąnczonym  telefonie   --

Data: 2009-05-08 20:00:33
Autor: p
Moja bateria oszalała

Użytkownik "Jacek Buda" <sp9tcu@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gu1qi2$l86$1inews.gazeta.pl...
Czy łądować przy wyłąnczonym czy przy włąnczonym  telefonie

Wyłączonym - będzie ciut szybciej

Data: 2009-05-08 21:01:50
Autor: darnok
Moja bateria oszalała
Jacek Buda pisze:

Mam jeszcze jedno pytanie Czy łądować przy wyłąnczonym czy przy włąnczonym  telefonie

Najlepiej robic to czytajac jednoczesnie slownik ortograficzny...
A czy tel włączony czy wyłączony - to nie ma znaczenia.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Moja bateria oszalała