Moja dzisiejsza Hasbara..

Data: 2009-06-11 01:58:48
Autor: Tzva Adonai
Moja dzisiejsza Hasbara..
Właśnie zgodnie z instrukcją wysłałem link do artykułu z Washington
Post na temat irańskiego programu nuklearnego na adres email czeskiej
prezydencji w UE - public@eu2009.cz ...

Ot i cała straszna Hasbara... :}

Data: 2009-06-11 02:23:33
Autor: Tzva Adonai
Moja dzisiejsza Hasbara..
On 11 Cze, 10:58, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

Ot i cała straszna Hasbara... :}

Stanowimy doskonale zorganizowaną społeczność internetową złożoną  już
z prawie 50 tys. ludzi, możemy bardzo wiele, np. stworzyć petycję,
która dosięgnie najwyższych czynników władzy, zdezorganizować każde
antyżydowskie forum, zgłosić przestępstwo, zlikwidować antyżydowski
kanał na YouTube - wystarczy tylko jeden alarm zgłoszony przez jednego
hasbarowca...

Data: 2009-06-11 11:42:11
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva (Hasbarowicz) Adonai: Moja dzisiejsza Hasbara..
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:

[...]

Taka "medialna mafia"?

Upił się jak bąk.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-06-11 02:46:41
Autor: Tzva Adonai
Tzva (Hasbarowicz) Adonai: Moja dzisiejsza Hasbara..
On 11 Cze, 11:42, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

Taka "medialna mafia"?

Wytłumacz sobie, jak to możliwe, że Żydzi pochodzący z różnych
zakątków świata, mówiący różnymi językami, nierzadko o różnym kolorze
skóry potrafią się tak doskonale zjednoczyć, a Polacy, mimo etnicznej
jednorodności, gryzą się jak psy?... Wtedy zrozumiesz na czym polega
problem takich ćwoków jak ty...

Data: 2009-06-11 03:26:31
Autor: Hans Kloss
On 11 Cze, 11:46, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

zakątków świata, mówiący różnymi językami, nierzadko o różnym kolorze
skóry potrafią się tak doskonale zjednoczyć, a Polacy, mimo etnicznej

Ludzie cywilizacji łacińskiej wiedza że tylko w warunkach konkurencji
złe zostanie pokonane przez dobre a dobre musi ustąpic lepszemu.
Semicka swołocz natychmiast zorganizuje mafię aby złe (ale semickie)
obronić przed dobrym (ale gojskim). Myślenie "plemienne",
charakterystyczne dla tępych, prymitywnych ludów, zostało przez
Europejczyków odrzucone ponad 2 tysiące lat temu jako absurdalne i
nieefektywne. 2 tysiące lat -taka jest róznica miedzy nami a semicką
dziczą.

Wtedy zrozumiesz na czym polega problem takich ćwoków jak ty...

To wy durniu jesteście ćwokami. Wojując metodami mafijnymi narażacie
się na to ze ktoś zorganizuje jeszcze brutalniejszą, bezwzgledniejsza
i bardziej chamska mafie- i np. zrobi wam nastepny holocaust (bo
czegoinnego  sie mozna spodziewac po kryminalistach?). Juz wam Włosi
pokazali w US of A wasze miejsce w mafijnym szeregu.
J-23

Data: 2009-06-11 19:44:56
Autor: awe
Moja dzisiejsza Hasbara..
Jakie stanowimy, przeciez ty ich kompromitujesz
awe

Moja dzisiejsza Hasbara..