Moja genialna córka z blogiem

Data: 2012-09-17 11:55:37
Autor: Donald Tusk
Moja genialna córka z blogiem
Córka premiera wykładowcą

- Katarzyna Tusk będzie prowadzić warsztaty dotyczące mediów społecznościowych w branży fashion - mówi dr Piotr Stefaniuk, rektor Viamoda Industrial. Podkreśla, że dotychczasowe sukcesy córki premiera w blogosferze oraz grono kilkudziesięciu tysięcy wiernych sympatyków pokazują, że Katarzyna Tusk doskonale zarządza swoim blogiem, który na rynku stanowi już markę samą w sobie.

P.S. Od przyszłego miesiąca, mój genialny syn zaczyna wykładać
podstawy budowy rakiet balistycznych OLT na UW.

Donald Tusk

Data: 2012-09-17 20:18:01
Autor: Przemys³aw M.
Moja genialna córka z blogiem
Dnia Mon, 17 Sep 2012 11:55:37 -0500, Donald Tusk napisaù(a):

Córka premiera wykùadowcà

- Katarzyna Tusk bædzie prowadziã warsztaty dotyczàce mediów spoùecznoúciowych w branýy fashion - mówi dr Piotr Stefaniuk, rektor Viamoda Industrial. Podkreúla, ýe dotychczasowe sukcesy córki premiera w blogosferze oraz grono kilkudziesiæciu tysiæcy wiernych sympatyków pokazujà, ýe Katarzyna Tusk doskonale zarzàdza swoim blogiem, który na rynku stanowi juý markæ samà w sobie.

P.S. Od przyszùego miesiàca, mój genialny syn zaczyna wykùadaã
podstawy budowy rakiet balistycznych OLT na UW.

Donald Tusk

Coý, córka Tuska jest zdolna, ty niestety nie. Gùodujesz na tej swojej
komuszej emeryturce.

--

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã

Data: 2012-09-17 14:24:25
Autor: Donald Tusk
W dniu 2012-09-17 Przemysùaw M. pisze:
[...]

Przecieý napisaùem ýe jest zdolna, potrafi dobraã buty do majtek,
dlatego zostaùa profesorem wyýszej uczelni, ona ma to po ojcu,
ten geniusz jest rodzinny.

Gùodujesz na tej swojej komuszej emeryturce.

Gùoduje, ale nie musze jezdziã w pracy gówniarkà i czyúciã szamba
tak jak ty. No i nie zazdroúc bàblu ludziom genialnych dzieci.

Data: 2012-09-18 17:24:56
Autor: Przemys³aw M.
Moja genialna córka z blogiem
Dnia Mon, 17 Sep 2012 14:24:25 -0500, Donald Tusk napisa³(a):

W dniu 2012-09-17 Przemys³aw M. pisze:
Dnia Mon, 17 Sep 2012 11:55:37 -0500, Donald Tusk napisa³(a):

Córka premiera wyk³adowc±

- Katarzyna Tusk bêdzie prowadziæ warsztaty dotycz±ce mediów
spo³eczno¶ciowych w bran¿y fashion - mówi dr Piotr Stefaniuk, rektor
Viamoda Industrial. Podkre¶la, ¿e dotychczasowe sukcesy córki premiera w
blogosferze oraz grono kilkudziesiêciu tysiêcy wiernych sympatyków
pokazuj±, ¿e Katarzyna Tusk doskonale zarz±dza swoim blogiem, który na
rynku stanowi ju¿ markê sam± w sobie.

P.S. Od przysz³ego miesi±ca, mój genialny syn zaczyna wyk³adaæ
podstawy budowy rakiet balistycznych OLT na UW.

Donald Tusk

Co¿, córka Tuska jest zdolna, ty niestety nie.

Przecie¿ napisa³em ¿e jest zdolna, potrafi dobraæ buty do majtek,
dlatego zosta³a profesorem wy¿szej uczelni, ona ma to po ojcu,
ten geniusz jest rodzinny.

G³odujesz na tej swojej komuszej emeryturce.

G³oduje, ale nie musze jezdziæ w pracy gówniark± i czy¶ciæ szamba
tak jak ty. No i nie zazdro¶c b±blu ludziom genialnych dzieci.

1.Zawsze s±dzi³em, ¿e majtki dobiera siê pod kolor samochodu. No có¿
najwyra¼niej obracamy siê w innych ¶rodowiskach.

2.Przykro mi, ¿e nie staæ ciê na porz±dny selcecon z szalotk±. Sam jeste¶
sobie winien. Trzeba by³o siê uczyæ.

3.Nie wiem czym je¼dzisz, byæ mo¿e starym niemieckim rowerem skradzionym w
NRD przez rosyjskiego oficera. Co¿, prezes nie ma prawa jazdy to i ty nie
musisz. Zreszt± by³oby to ¼le widziane.

4.Rozumiem, ¿e czyszczenie szamba nie by³o dobrze p³atn± prac± ale patrz
pkt 2. 5. Zdecyduj siê, skoro jestem jeszcze b±bel to na pewno nie zajmujê siê
prac± któr± ty wczesniej wykonywa³e¶. Byæ mo¿e to u was tradycja rodzinna.

6.Jest taka zasada: bieda rodzi biedê, szambonurki rozdz± szambonurki. St±d
zapewne twoje zami³owanie do szamb. Z partyjnym pozdrowieniem: Czuwaj!

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-18 12:55:17
Autor: Donald Tusk

W dniu 2012-09-18 Przemys³aw M. pisze:

> 1.Zawsze s±dzi³em, ¿e majtki dobiera siê pod kolor samochodu. No có¿
> najwyra¼niej obracamy siê w innych ¶rodowiskach.

No có¿, nie jeste¶ zdolny tak jak Kasia, ona to ma w ma³ym paluszku,
a ty w dupie, Kasia nie tylko zna sie na ró¿owych majtkach, za kilka
dni bêdzie seksuolo¿k± tak jak tatu¶.

"Myli siê jednak ten, kto s±dzi, ¿e córce premiera tylko ciuszki i torebki w g³owie. Kasia pilnie studiuje, bowiem jej ambicj± zawodow± jest zostaæ seksuologiem."

> 2.Przykro mi, ¿e nie staæ ciê na porz±dny selcecon z szalotk±.
>Sam jeste¶ sobie winien. Trzeba by³o siê uczyæ.

Nie martw siê b±blu o mój salceson, pilnuj szamba, musi byæ czyste
i pachn±ce, ¿eby Nimiec by³ zadowolony z twojej pracy.

> 3.Nie wiem czym je¼dzisz,

Nie wiesz czym je¿dze, ale wiesz du¿o innych rzeczy na mój temat,
no có¿, typowy z ciebie durny szczyl wychowany na mleku michnika.
Cufaj, cufaj b±blu i szoruj te niemieckie brudy.

Moja genialna córka z blogiem