Moja genialna cĆ³rka z blogiem

Data: 2012-09-17 20:18:01
Autor: Przemys³aw M.
Moja genialna cĆ³rka z blogiem
Dnia Mon, 17 Sep 2012 11:55:37 -0500, Donald Tusk napisał(a):

Córka premiera wykładowcą

- Katarzyna Tusk będzie prowadzić warsztaty dotyczące mediów społecznościowych w branży fashion - mówi dr Piotr Stefaniuk, rektor Viamoda Industrial. Podkreśla, że dotychczasowe sukcesy córki premiera w blogosferze oraz grono kilkudziesięciu tysięcy wiernych sympatyków pokazują, że Katarzyna Tusk doskonale zarządza swoim blogiem, który na rynku stanowi już markę samą w sobie.

P.S. Od przyszłego miesiąca, mój genialny syn zaczyna wykładać
podstawy budowy rakiet balistycznych OLT na UW.

Donald Tusk

Coż, córka Tuska jest zdolna, ty niestety nie. Głodujesz na tej swojej
komuszej emeryturce.

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2012-09-17 14:24:25
Autor: Donald Tusk
Moja genialna córka z blogiem
W dniu 2012-09-17 Przemysław M. pisze:
[...]

Przecież napisałem że jest zdolna, potrafi dobrać buty do majtek,
dlatego została profesorem wyższej uczelni, ona ma to po ojcu,
ten geniusz jest rodzinny.

Głodujesz na tej swojej komuszej emeryturce.

Głoduje, ale nie musze jezdzić w pracy gówniarką i czyścić szamba
tak jak ty. No i nie zazdrośc bąblu ludziom genialnych dzieci.

Data: 2012-09-18 17:24:56
Autor: Przemys³aw M.
Moja genialna córka z blogiem
Dnia Mon, 17 Sep 2012 14:24:25 -0500, Donald Tusk napisa³(a):

W dniu 2012-09-17 Przemys³aw M. pisze:
Dnia Mon, 17 Sep 2012 11:55:37 -0500, Donald Tusk napisa³(a):

Córka premiera wyk³adowc±

- Katarzyna Tusk bździe prowadzię warsztaty dotycz±ce mediów
spo³eczno¶ciowych w branæy fashion - mówi dr Piotr Stefaniuk, rektor
Viamoda Industrial. Podkre¶la, æe dotychczasowe sukcesy córki premiera w
blogosferze oraz grono kilkudziesiźciu tysiźcy wiernych sympatyków
pokazuj±, æe Katarzyna Tusk doskonale zarz±dza swoim blogiem, który na
rynku stanowi juæ markź sam± w sobie.

P.S. Od przysz³ego miesi±ca, mój genialny syn zaczyna wyk³adaę
podstawy budowy rakiet balistycznych OLT na UW.

Donald Tusk

Coæ, córka Tuska jest zdolna, ty niestety nie.

Przecieæ napisa³em æe jest zdolna, potrafi dobraę buty do majtek,
dlatego zosta³a profesorem wyæszej uczelni, ona ma to po ojcu,
ten geniusz jest rodzinny.

G³odujesz na tej swojej komuszej emeryturce.

G³oduje, ale nie musze jezdzię w pracy gówniark± i czy¶cię szamba
tak jak ty. No i nie zazdro¶c b±blu ludziom genialnych dzieci.

1.Zawsze s±dzi³em, æe majtki dobiera siź pod kolor samochodu. No cóæ
najwyra¼niej obracamy siź w innych ¶rodowiskach.

2.Przykro mi, æe nie staę ciź na porz±dny selcecon z szalotk±. Sam jeste¶
sobie winien. Trzeba by³o siź uczyę.

3.Nie wiem czym je¼dzisz, byę moæe starym niemieckim rowerem skradzionym w
NRD przez rosyjskiego oficera. Coæ, prezes nie ma prawa jazdy to i ty nie
musisz. Zreszt± by³oby to ¼le widziane.

4.Rozumiem, æe czyszczenie szamba nie by³o dobrze p³atn± prac± ale patrz
pkt 2. 5. Zdecyduj siź, skoro jestem jeszcze b±bel to na pewno nie zajmujź siź
prac± któr± ty wczesniej wykonywa³e¶. Byę moæe to u was tradycja rodzinna.

6.Jest taka zasada: bieda rodzi biedź, szambonurki rozdz± szambonurki. St±d
zapewne twoje zami³owanie do szamb. Z partyjnym pozdrowieniem: Czuwaj!

--
Jaros³aw Kaczyński o¶wiadczy³, æe z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskź zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-18 12:55:17
Autor: Donald Tusk

W dniu 2012-09-18 Przemys³aw M. pisze:

> 1.Zawsze s±dzi³em, æe majtki dobiera siź pod kolor samochodu. No cóæ
> najwyra¼niej obracamy siź w innych ¶rodowiskach.

No cóæ, nie jeste¶ zdolny tak jak Kasia, ona to ma w ma³ym paluszku,
a ty w dupie, Kasia nie tylko zna sie na róæowych majtkach, za kilka
dni bździe seksuoloæk± tak jak tatu¶.

"Myli siź jednak ten, kto s±dzi, æe córce premiera tylko ciuszki i torebki w g³owie. Kasia pilnie studiuje, bowiem jej ambicj± zawodow± jest zostaę seksuologiem."

> 2.Przykro mi, æe nie staę ciź na porz±dny selcecon z szalotk±.
>Sam jeste¶ sobie winien. Trzeba by³o siź uczyę.

Nie martw siź b±blu o mój salceson, pilnuj szamba, musi byę czyste
i pachn±ce, æeby Nimiec by³ zadowolony z twojej pracy.

> 3.Nie wiem czym je¼dzisz,

Nie wiesz czym jeædze, ale wiesz duæo innych rzeczy na mój temat,
no cóæ, typowy z ciebie durny szczyl wychowany na mleku michnika.
Cufaj, cufaj b±blu i szoruj te niemieckie brudy.

Moja genialna cĆ³rka z blogiem