Moja interpretacja obecnej sytuacji

Data: 2009-11-05 13:13:15
Autor: bit
Moja interpretacja obecnej sytuacji
Moja teoria: Opryskiwali nas długie lata chemitrails zawierającym cząsteczki aluminium poto aby powietrze stało się dobrym przewodnikiem fal elektromagnetycznych a my sami odbiornikami z dobrymi antenami poprzez wdychanie tego gówna. Poza tym obniżyli naszą odporność immunologiczną. Teraz, używając broni fal elektromagnetyczny z programów tajnych pn: HAARP czy BLUE BEAM wywołają w umysłach ludzkich (podając odpowiednie fale elektromagnetyczne) strach i panikę przed wirusem i powodując że wszyscy masowo się zaszczepią szczepionką spreparowaną specjalnie na tę okoliczność. Jedni padną odrazu, u kobiet będzie to mogło wywołac chemiczną sterylizację, u jeszcze innych spowoduje to poważne obniżenie odporności na poczet następnych działań które planują nam w przyszłości zapodać. Poza tym jeśli chodzi o nieposłusznych polityków, to sterując odpowiednio emocjami będzie się można ich pozbyć w "demokratyczny" sposób (np. podczas przemówień czy spotów reklamowych przeciwnika politycznego będzie można wywołać poczucie przygnębienia czy złości). Tak czy inaczej Armagedon się zbliża, a jak mówi człowiek z dużym doświadczeniem Alex Jones intensyfikację działań zaczęli jakieś ponad pół roku temu.

Data: 2009-11-05 09:01:04
Autor: Leszczur
On 5 Lis, 13:13, "bit" <x...@x.pl> wrote:
[...]

Nie wiem czegos ty sie nawdychał, ale to bardzo mocny stuff.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-05 13:33:17
Autor: bit
Moja interpretacja obecnej sytuacji
Data: 2009-11-05 14:10:03
Autor: MH
Moja interpretacja obecnej sytuacji
Moja teoria: Opryskiwali nas długie lata chemitrails zawierającym cząsteczki aluminium poto aby powietrze stało się dobrym przewodnikiem fal elektromagnetycznych

Efekt byłby głuptasku odwrotny !!

MH

Data: 2009-11-05 14:45:07
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

chmmmm...

- nołokej, ino poco to robić majom...!?

PS - nojlepse amtimdotum to ŁOKOWITKA....!!!
- łozgzewo i dezymfekuje łodwewnonts, a jekranuje łodzewnonts...

Data: 2009-11-05 17:25:38
Autor: bit
Moja interpretacja obecnej sytuacji

- nołokej, ino poco to robić majom...!?

Depopulacja do 19,99% obecnego stanu. Cała ziemia dla Wielkiego Syjonu. W USA już budują kampy na wzór naszych auschwicowych.

Data: 2009-11-05 23:23:33
Autor: Polok_prawdziwy
bit wrote:

- nołokej, ino poco to robić majom...!?

Depopulacja do 19,99% obecnego stanu. Cała ziemia dla Wielkiego Syjonu. W
USA już budują kampy na wzór naszych auschwicowych.

Syjon, niesyjon, w psysłości długoskalowej tak być moze...

Inoze...
- tonie Syjon, to KAPITULISTY, znacysiem NOJBOGATSE...!!!

Psy dzisiejsej technice, to faktycnie wielu wyrobnikuw-niewolnikuw im
niepotseba - silno armio, coby ich bogactw dopilnowała i jakisik
20-30%-towy łodsetek niewolnikuw - restem aftomaty zrobiom...

Narazie jo i niejaki JAMDRYS pisać łotym mozemy, ale jus niedługo -
kapitulisty nowe psepisy wprowadzajom - jak cosik nietak powis, to do
kozy...!

Data: 2009-11-06 11:44:12
Autor: Marek
On 5 Lis, 23:23, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
bit wrote:

> [...]

Narazie jo i niejaki JAMDRYS pisać łotym mozemy, ale jus niedługo -
kapitulisty nowe psepisy wprowadzajom - jak cosik nietak powis, to do

Jadrys jest przeciez " obrońcą ludu " !
A ty, chamie, faszysta, ktory chce zniewolic innych...

Data: 2009-11-07 00:09:06
Autor: Polok_prawdziwy

bit wrote:

> [...]

kozy...!

Jadrys jest przeciez " obrońcą ludu " !
A ty, chamie, faszysta, ktory chce zniewolic innych...

Ty KURWOALDONO, choćbyś siem i za JONAPOWŁA psebroł, toi tak ciem
rozpoznom - mozes mnie SERDECNIE W żYć CMOKNOńć...!!!

Data: 2009-11-05 21:03:18
Autor: Adam

Użytkownik "bit" <x@x.pl> napisał w wiadomości news:0059ab18$0$1486$c3e8da3news.astraweb.com...
[...]
Coś w tym jest - gdy widzę w TV Paligłupa to nawet jestem pewien, że jest on zdalnie sterowany.
AC

Data: 2009-11-06 22:25:01
Autor: ejko
[...]

Ja całe lato obserwowałem niebo z balkonu bo na peta wychodzię i mam wiele zdjęć
 chemtrials.  Raz zmierzyłem czas znikania smugi, 50 minut od przelotu samolotu
do praktycznie niewidocznej smugi. Kondensacyjna wisi 50 minut ?chyba na jajcach.

--

Moja interpretacja obecnej sytuacji