Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))

Data: 2012-07-17 14:44:38
Autor: -Mr. Makarena-
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
Data: 2012-07-17 14:51:22
Autor: bans
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
W dniu 2012-07-17 14:44, -Mr. Makarena- pisze:

https://picasaweb.google.com/113389904119906893613/MALBORKSUWAKITERESPOL?authkey=Gv1sRgCMyCjbep1_XM2AE#5765853537821625122

Wziąłbyś chociaż jakiś balon, żeby nim dalej lecieć... ;)

--
bans

Data: 2012-07-17 15:15:06
Autor: Titus Atomicus
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
In article <50055e40$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>,
 "-Mr. Makarena-" <makarena@neostrada.pl> wrote:

https://picasaweb.google.com/113389904119906893613/MALBORKSUWAKITERESPOL?authk
ey=Gv1sRgCMyCjbep1_XM2AE#5765853537821625122

E, brak opisow.
W szczegolnosci opisow zdobycia.
No i gdzie jest informacja ze jestes pierwszym czlowiekiem na rowerze, ktory zdobyl ten najnizszy punkt?
Lipa.
--
TA

Data: 2012-07-17 15:22:38
Autor: Titus Atomicus
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
In article <Titus_Atomicus-3D016E.15150617072012@news.atman.pl>,

> [...]

W szczegolnosci opisow zdobycia.
No i gdzie jest informacja ze jestes pierwszym czlowiekiem na rowerze, ktory zdobyl ten najnizszy punkt?

A tak powaznie to bym wywalil przynajmniej co drugie zdjecie, troche niektore poprostowal, a przede wszystkim dolozyl opisy (nie mylic z tytulami). Bikestaty niepotrzebne.
--
TA

Data: 2012-07-17 15:41:50
Autor: -Mr. Makarena-
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
A tak powaznie to bym wywalil przynajmniej co drugie zdjecie, troche niektore poprostowal, a przede wszystkim dolozyl opisy (nie mylic z tytulami). Bikestaty niepotrzebne.

Ale ja chcialem pokazac tylko to jedno :-)

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2012-07-18 07:06:19
Autor: ikov
[...]
Ja jakiś czas temu też ten szczyt zdobyłem:
http://utnij.pl/henhenwysoko podczas mozolnej wspinaczki
tp://utnij.pl/pod_granice

Data: 2012-07-18 18:37:13
Autor: biodarek
W dniu 2012-07-18 07:06, ikov pisze:
[...]

Tak wysoko, że widać tylko białe chmury?
Bo ja tam nic więcej nie widzę.

--
biodarek

Data: 2012-07-19 14:36:01
Autor: ikov
W dniu 2012-07-18 18:37, biodarek pisze:
[...]

Jak wstawiałem to działało... ciekawe. Jeszcze raz ucięte gdzie indziej:
http://tinyurl.com/cwd3h7d

I całość:
http://ikov.bikestats.pl/749908,Pod-rosyjska-granice.html
( http://tinyurl.com/cpvq3o8 )

Data: 2012-07-19 17:36:15
Autor: biodarek
W dniu 2012-07-19 14:36, ikov pisze:
[...]

Lepiej. Widzę, że trochę ogarnęli zieleninę i wzbogacili o kamienne kręgi :)

--
biodarek

Data: 2012-07-19 13:25:27
Autor: Michał Kieś
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
Na pewno byłeś w butach do spd? Bo wiesz, _on_ na Rysy w takich
wchodził :D

Data: 2012-07-20 20:03:13
Autor: Titus Atomicus
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
In article <3bfeae0b-ec98-496a-94dc-ba26cf4ea970@j9g2000vbk.googlegroups.com>,
 Michał Kieś <kies.michal@gmail.com> wrote:

Na pewno byłeś w butach do spd? Bo wiesz, _on_ na Rysy w takich
wchodził :D

No, fakt. Bez spd sie nie liczy.
:-(
Szkoda
--
TA

Data: 2012-07-17 16:04:22
Autor: Tomasz Minkiewicz
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
On Tue, 17 Jul 2012 14:44:38 +0200
"-Mr. Makarena-" <makarena@neostrada.pl> wrote:

https://picasaweb.google.com/113389904119906893613/MALBORKSUWAKITERESPOL?authkey=Gv1sRgCMyCjbep1_XM2AE#5765853537821625122

Fajniaste. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-07-17 20:47:35
Autor: Marcin Hyła
On 2012-07-17 14:44, -Mr. Makarena- wrote:
https://picasaweb.google.com/113389904119906893613/MALBORKSUWAKITERESPOL?authkey=Gv1sRgCMyCjbep1_XM2AE#5765853537821625122

borze, chłopie, jak ty stamtąd bidoku wyjedziesz!!!!? Wołami cię będą wyciągać? ;-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-07-17 20:59:26
Autor: kokeshi
On 2012-07-17 8:47 PM, Marcin Hyła wrote:

  > borze, chłopie, jak ty stamtąd bidoku wyjedziesz!!!!? Wołami cię będą
  > wyciągać? ;-)

  Wzorem klasyka wyniesie na plecach.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2012-07-17 22:12:49
Autor: biodarek
On 2012-07-17 8:47 PM, Marcin Hyła wrote:

  > borze, chłopie, jak ty stamtąd bidoku wyjedziesz!!!!? Wołami cię będą
  > wyciągać? ;-)

  Wzorem klasyka wyniesie na plecach.

Zaraz będzie afera, że ktoś zepsuł Żuławy ;)

PS. A co tam, też się na cudzych plecach wyniosę ;)
https://picasaweb.google.com/111980164771401797502/WycieczkaZToruniaNadMorze#5217705347056106482

--
biodarek

Data: 2012-07-18 00:51:43
Autor: Titus Atomicus
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
In article <ju4h6b$usl$1@mx1.internetia.pl>,
 biodarek <darkm_usunto@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>
>   Wzorem klasyka wyniesie na plecach.

Zaraz będzie afera, że ktoś zepsuł Żuławy ;)

PS. A co tam, też się na cudzych plecach wyniosę ;)

Nie, no. Szacun.
Ja tam bylem kilka razy w okolicach http://tinyurl.com/d5843jd
Ale nigdy nie odwazylem sie zjechac tak nisko.
--
TA

Data: 2012-07-18 23:28:09
Autor: Wojtek Paszkowski

"-Mr. Makarena-" <makarena@neostrada.pl> wrote in message news:50055e40$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
https://picasaweb.google.com/113389904119906893613/MALBORKSUWAKITERESPOL?authkey=Gv1sRgCMyCjbep1_XM2AE#5765853537821625122

dowcip by Ci znacznie lepiej wyszedł, gdybyś się zmierzył ze zdobyciem rowerem jakiejś kryptodepresji. Nawet nieopodal jest jedna, głębsza od Raczek. Chyba nawet do zrobienia rowerem z odpowiednim wyposażeniem (tylko nie wiem, czy aby dno tam nie nazbyt wciągające).

pozdr

Data: 2012-07-19 09:05:23
Autor: cytawa
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

To bylo by rzeczywiscie lepsze. Tylko jak targac ze soba rower wodny?
No i trzeba by bylo dlalepszego efektu pojechac  pod Szczecin na jezioro Miedwie.

Jan Cytawa

Data: 2012-07-19 00:16:54
Autor: rmikke
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
On Thursday, July 19, 2012 9:05:23 AM UTC+2, cytawa wrote:
Wojtek Paszkowski pisze:

&gt; dowcip by Ci znacznie lepiej wyszedł, gdybyś się zmierzył ze zdobyciem
&gt; rowerem jakiejś kryptodepresji. Nawet nieopodal jest jedna, głębsza od
&gt; Raczek. Chyba nawet do zrobienia rowerem z odpowiednim wyposażeniem
&gt; (tylko nie wiem, czy aby dno tam nie nazbyt wciągające).

To bylo by rzeczywiscie lepsze. Tylko jak targac ze soba rower wodny?
No i trzeba by bylo dlalepszego efektu pojechac  pod Szczecin na jezioro Miedwie.

Ale po co chcesz ciągać rower wodny?
http://u.42.pl/2IPF

Data: 2012-07-19 10:34:59
Autor: cytawa
rmikke pisze:

Ale po co chcesz ciągać rower wodny?
http://u.42.pl/2IPF

To juz nie wiem. Moze i na Rysy prosciej.:)

BTW. Nie wiem, moze tylko Polacy sa tacy zakreceni. Andrew Baranowski to chyba z naszych.

Jan Cytawa

Data: 2012-07-19 02:08:06
Autor: Jacek G.
On 19 Lip, 09:05, cytawa <cyt...@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:
Wojtek Paszkowski pisze:

> [...]

To bylo by rzeczywiscie lepsze. Tylko jak targac ze soba rower wodny?
No i trzeba by bylo dlalepszego efektu pojechac  pod Szczecin na jezioro
No to może od razu Koronę Depresji Polski strzelić ? Kto wie, może
Wilk lub ta Agnieszka już to robią ;)
--
Jacek G.

Data: 2012-07-19 17:30:30
Autor: biodarek
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

Może od razu skoncentrować się na Hańczy. Buty z ołowianymi podeszwami i hajda ;)

--
biodarek

Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))