Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))

Data: 2012-07-17 15:15:06
Autor: Titus Atomicus
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
In article <50055e40$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>,
 "-Mr. Makarena-" <makarena@neostrada.pl> wrote:

https://picasaweb.google.com/113389904119906893613/MALBORKSUWAKITERESPOL?authk
ey=Gv1sRgCMyCjbep1_XM2AE#5765853537821625122

E, brak opisow.
W szczegolnosci opisow zdobycia.
No i gdzie jest informacja ze jestes pierwszym czlowiekiem na rowerze, ktory zdobyl ten najnizszy punkt?
Lipa.
--
TA

Data: 2012-07-17 15:22:38
Autor: Titus Atomicus
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
In article <Titus_Atomicus-3D016E.15150617072012@news.atman.pl>,

> [...]

W szczegolnosci opisow zdobycia.
No i gdzie jest informacja ze jestes pierwszym czlowiekiem na rowerze, ktory zdobyl ten najnizszy punkt?

A tak powaznie to bym wywalil przynajmniej co drugie zdjecie, troche niektore poprostowal, a przede wszystkim dolozyl opisy (nie mylic z tytulami). Bikestaty niepotrzebne.
--
TA

Data: 2012-07-17 15:41:50
Autor: -Mr. Makarena-
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
A tak powaznie to bym wywalil przynajmniej co drugie zdjecie, troche niektore poprostowal, a przede wszystkim dolozyl opisy (nie mylic z tytulami). Bikestaty niepotrzebne.

Ale ja chcialem pokazac tylko to jedno :-)

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2012-07-18 07:06:19
Autor: ikov
[...]
Ja jaki¶ czas temu też ten szczyt zdobyłem:
http://utnij.pl/henhenwysoko podczas mozolnej wspinaczki
tp://utnij.pl/pod_granice

Data: 2012-07-18 18:37:13
Autor: biodarek
W dniu 2012-07-18 07:06, ikov pisze:
[...]

Tak wysoko, że widać tylko białe chmury?
Bo ja tam nic więcej nie widzę.

--
biodarek

Data: 2012-07-19 14:36:01
Autor: ikov
W dniu 2012-07-18 18:37, biodarek pisze:
[...]

Jak wstawiałem to działało... ciekawe. Jeszcze raz ucięte gdzie indziej:
http://tinyurl.com/cwd3h7d

I cało¶ć:
http://ikov.bikestats.pl/749908,Pod-rosyjska-granice.html
( http://tinyurl.com/cpvq3o8 )

Data: 2012-07-19 17:36:15
Autor: biodarek
W dniu 2012-07-19 14:36, ikov pisze:
[...]

Lepiej. Widzę, że trochę ogarnęli zieleninę i wzbogacili o kamienne kręgi :)

--
biodarek

Data: 2012-07-19 13:25:27
Autor: Michał Kie¶
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
Na pewno byłe¶ w butach do spd? Bo wiesz, _on_ na Rysy w takich
wchodził :D

Data: 2012-07-20 20:03:13
Autor: Titus Atomicus
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
In article <3bfeae0b-ec98-496a-94dc-ba26cf4ea970@j9g2000vbk.googlegroups.com>,
 Michał Kie¶ <kies.michal@gmail.com> wrote:

Na pewno byłe¶ w butach do spd? Bo wiesz, _on_ na Rysy w takich
wchodził :D

No, fakt. Bez spd sie nie liczy.
:-(
Szkoda