Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))

Data: 2012-07-18 23:28:09
Autor: Wojtek Paszkowski
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))

"-Mr. Makarena-" <makarena@neostrada.pl> wrote in message news:50055e40$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
https://picasaweb.google.com/113389904119906893613/MALBORKSUWAKITERESPOL?authkey=Gv1sRgCMyCjbep1_XM2AE#5765853537821625122

dowcip by Ci znacznie lepiej wyszedł, gdybyś się zmierzył ze zdobyciem rowerem jakiejś kryptodepresji. Nawet nieopodal jest jedna, głębsza od Raczek. Chyba nawet do zrobienia rowerem z odpowiednim wyposażeniem (tylko nie wiem, czy aby dno tam nie nazbyt wciągające).

pozdr

Data: 2012-07-19 09:05:23
Autor: cytawa
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

To bylo by rzeczywiscie lepsze. Tylko jak targac ze soba rower wodny?
No i trzeba by bylo dlalepszego efektu pojechac  pod Szczecin na jezioro Miedwie.

Jan Cytawa

Data: 2012-07-19 00:16:54
Autor: rmikke
Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))
On Thursday, July 19, 2012 9:05:23 AM UTC+2, cytawa wrote:
Wojtek Paszkowski pisze:

&gt; dowcip by Ci znacznie lepiej wyszedł, gdybyś się zmierzył ze zdobyciem
&gt; rowerem jakiejś kryptodepresji. Nawet nieopodal jest jedna, głębsza od
&gt; Raczek. Chyba nawet do zrobienia rowerem z odpowiednim wyposażeniem
&gt; (tylko nie wiem, czy aby dno tam nie nazbyt wciągające).

To bylo by rzeczywiscie lepsze. Tylko jak targac ze soba rower wodny?
No i trzeba by bylo dlalepszego efektu pojechac  pod Szczecin na jezioro Miedwie.

Ale po co chcesz ciągać rower wodny?
http://u.42.pl/2IPF

Data: 2012-07-19 10:34:59
Autor: cytawa
rmikke pisze:

Ale po co chcesz ciągać rower wodny?
http://u.42.pl/2IPF

To juz nie wiem. Moze i na Rysy prosciej.:)

BTW. Nie wiem, moze tylko Polacy sa tacy zakreceni. Andrew Baranowski to chyba z naszych.

Jan Cytawa

Data: 2012-07-19 02:08:06
Autor: Jacek G.
On 19 Lip, 09:05, cytawa <cyt...@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:
Wojtek Paszkowski pisze:

> [...]

To bylo by rzeczywiscie lepsze. Tylko jak targac ze soba rower wodny?
No i trzeba by bylo dlalepszego efektu pojechac  pod Szczecin na jezioro
No to może od razu Koronę Depresji Polski strzelić ? Kto wie, może
Wilk lub ta Agnieszka już to robią ;)
--
Jacek G.

Data: 2012-07-19 17:30:30
Autor: biodarek
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

Może od razu skoncentrować się na Hańczy. Buty z ołowianymi podeszwami i hajda ;)

--
biodarek

Moja kontra dla Wilka na Rysach :-))