Moja kopalnia zlota

Data: 2009-12-10 23:05:33
Autor: fatso
Moja kopalnia zlota
Bodajze jedyna taka w Europie. MOJA!!!! ( no, w 1.2 tysiecznej czesci dokladnie)

http://www.aditnow.co.uk/photo/Omagh-Gold-Mine-User-Album-Image-44903/?order=desc

To sa plusy j.w.

A teraz minusy:
* zamiast produkowac 1 tys uncji zlota miesiecznie to oni sie opierdalali w 3 kwartale i wyrobili tylko 1/3 tego
* cena zlota bije rekordy a moja kopalnia tez- rekordy spadku na gieldzie.
* wczoraj sie dowiedzialem, ze wlasnie zabraklo(soldout) kolczykow  Galantas u jubilerow co je sprzedaja po obu stronach
oceanu.
  Po prostu nie moge w to uwierzyc- krrrrrrrrrrrrrrrwa!!!!!!!!! czy tam nie moga zatrudnic jakiegos Zyda?
Ze tak zlotych kolczykow z czystego irlandzkiego zlota zabraklo w sezonie dobrej woli gdy kazdy  Ajrysz
szykuje dla swojej Molly niespodzianke pod choinke, kiedy stragany wszedzie sa pelne towaru?

Akcje Galantas mozna w Londynie dzis kupic ponizej 3p za sztuke. W Toronto pewnie taniej. Zal.

fatso

Data: 2009-12-11 11:30:13
Autor: kigam
Moja kopalnia zlota

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci
[...]

Fatso oni tam pewnie produkuja 1 tys uncji tylko ze 2/3 wynosza w
kieszeniach.

Data: 2009-12-11 14:24:38
Autor: fatso
Moja kopalnia zlota
kigam wrote:
atso
   Fatso oni tam pewnie produkuja 1 tys uncji tylko ze 2/3 wynosza w
kieszeniach.

Dowcip polega na tym ,ze nie moga. Produkuja bloto skladajace sie z olowiu, srebra i zlota.
To bloto susza i wywoza do kanady i tam dopiro odbywa sie rafinacja i rozdzielenie metali.
Polak by sobie zalozyl wlasna rafinerie w wannie, podlaczyl prad i zrobil elektordy z czegos
ale Irandczyk na to za glupi.

Data: 2009-12-11 16:04:57
Autor: kigam
Moja kopalnia zlota

kigam wrote:
> [...]
rozdzielenie metali.
Polak by sobie zalozyl wlasna rafinerie w wannie, podlaczyl prad i

Kup sobie PGNIG jak spadnie w okolice 3,50 oni maja blekitne zloto a plus
taki, ze nie bedziesz mial stresów.

Data: 2009-12-11 18:50:45
Autor: ViRuS
Moja kopalnia zlota
To sciema fatso, to cos na zdjeciu to najprawdopodobniej lej po tym slynnym zamachu bombowym w Omagh, o ktorym to porabane Irysy film sobie nawet nakrecily dla upamietnienia swojego pojebania ;)
V.

Data: 2009-12-11 20:12:40
Autor: fatso
Moja kopalnia zlota
ViRuS wrote:

czesc, krajobraz faktycznie jak na ksiezycu. Mysle ze jak im kopanie zlota nie wyjdzie
to zawsze bedzie mozna gorke zalesic a pod nia miec piekne jezioro. Moze i karpie
swiateczne tam hodowac- ale watpie bo pewnie olowiem beda zatrute.

Data: 2009-12-11 21:14:35
Autor: Adam Sito
Moja kopalnia zlota
swiateczne tam hodowac- ale watpie bo pewnie olowiem beda zatrute.

Czyli ciezsze. W sam raz do tesco na promocje ;-)

--
AS

Moja kopalnia zlota