Moja mama głosowałaby na Dudę

Data: 2015-04-27 11:57:31
Autor: Joschi
Moja mama głosowałaby na Dudę
Moja mama mówi do mnie, że podoba jej się kandydat na prezydenta Andrzej Duda. Gdyby miała głosować, to by na niego oddała głos...
Jednak nie wszyscy starzy ludzie ylegają propagandzie żydomediów..., a może jednak?
Fakt, prezentuje się o niebo lepiej niż obciach de bul...

Data: 2015-04-27 15:37:16
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Przestań z tym swoim Dudą. Płacą ci za zasrywanie psp i scp tym swoim Dudą?.
To marionetka w rękach prezesa. Taki "techniczny" kandydat.

MW

Data: 2015-04-27 07:17:18
Autor: szklanynocnik
użytkownik MarkWoydak napisał:

Przestań z tym swoim Dudą. Płacą ci za zasrywanie psp i scp tym swoim Dudą?.
To marionetka w rękach prezesa. Taki "techniczny" kandydat.

MW

Lepszy taki niż PO z Komoroskim co chcieli lasy zapierdolić:)
Jeszcze piwo ma być po 4PLN, a idź pan w ch..j.

Data: 2015-04-27 16:22:50
Autor: MarkWoydak

--

O czym ty pieprzysz? Jakie lasy? Nie wiesz, że tzw Lasy Państwowe to koryta komuchów z czasów PRL. Towarzystwo łoiło pod siebie ile wlezie. Ceny piwa nie ustala Komorowski. Kiedy prezydentem technicznym z woli JarosławaPolskęZbaw zostanie Duda piwo będzie po 1zl 50 gr. Oczywiście to cena dla członków PiS. Pozostali będą bulić po 1 euro.

MW

Data: 2015-04-27 17:52:35
Autor: Joschi
"MarkWoydak" <markwoydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mhlgq2$eul$6news.albasani.net...

[...]

Ale treraz dopiero kurwa łoją, nawet lasy chcieli podpierdolić...

Data: 2015-04-27 17:59:28
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mhlm01$3o9$1speranza.aioe.org...
[...]

KTO ci te lasy chciał ukraść?

MW

Data: 2015-04-27 11:41:40
Autor: szklanynocnik
Moja mama głosowałaby na Dudę
użytkownik MarkWoydak napisał:

KTO ci te lasy chciał ukraść?

MW

Peło, zresztą nie tylko lasy:
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

Data: 2015-04-28 16:24:36
Autor: Mark`Woydak

"MarkWoydak" <markwoydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag
KTO ci te lasy chciał ukraść?

MW

De bul złodziej!

W jaki sposób? Po cholere mu tyle lasu? Znów "winni oni" i "spisek". Jak
możesz tak życ?

MW

Data: 2015-04-28 16:40:16
Autor: Joschi
"Mark`Woydak" <MarkWoydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mho57r$cq1$21news.albasani.net...

[...]

Ledwo żyjemy, a ty z żydolandu spierdoliłeś, bo nie mogłeś tak żyć...

Data: 2015-04-28 17:15:15
Autor: Mark`Woydak
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mho64f$it8$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie z "żydolandu" tylko komuny, którą reprezentował szef zakładu w którym pracowałem. Sitwa starych komuchów garnęła do siebie wszelkie profity, a my mieliśmy zap..ć. Wyobraź sobie że nie spotkałem w PL żadnego Żyda. Czy Kalkstein to polskie nazwisko?

MW

Data: 2015-04-28 09:03:36
Autor: szklanynocnik
[...]

Polityka ustępstw Kaczyńskiego od biedy przejdzie, polityka
ustępstw PO - już nie, takich wałów nawet Stolcman nie robił.

Trzeba podliczyć PO z rozdzielania funduszy unijnych

Data: 2015-04-29 00:20:10
Autor: Mark`Woydak
[...]

Zajmij się może SKOK-ami czy kasą Stefczyka. O spółce Telegraf nie wspomnę.

MW

Data: 2015-04-28 23:03:04
Autor: Joschi
"Mark`Woydak" <MarkWoydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mho89h$hvr$3news.albasani.net...
[...]

To jak żeście kurwa zmienili ten żydoland? A żonkę de byla spotkałeś?
A Bydłoszewskiego spotkałeś?

Data: 2015-04-29 00:20:12
Autor: Mark`Woydak

[...]

O czym ty chłopie bredzisz? Pokombinuj z odejmowaniem. W latach kiedy ty
walczyłeś na barykadach po stronie komuny nie było mnie na świecie. Wracając
do tematu.  Kalstein to polskie nazwisko?

MW

Moja mama głosowałaby na Dudę