"Moją mamę zmuszono do popierania Janukowycza"

Data: 2013-12-18 15:59:28
Autor: miś z okienka
"Moją mamę zmuszono do popierania Janukowycza"
Newsweek.pl: Czy urzędnik na Ukrainie musi mieć odpowiednie poglądy?
Tamara: Na wschodzie tak. Gdy 30 listopada pobito pierwszych protestujących w
Kijowie, to w urzędzie mojej mamy zebrano wszystkich pracowników i kazano iść na
wiec. Mieli zamanifestować poparcie dla władzy, która zapobiega zamieszkom.
Newsweek.pl: Czyli Charków z urzędu manifestuje swoją lojalność wobec władz,
nawet jeśli jego mieszkańcy niekoniecznie są zwolennikami obecnego rządu?
Tamara: Dziś w mieście manifestacje są zakazane. Oficjalnie z powodu epidemii
grypy. Dlatego władze wpadły na pomysł przewiezienia ludzi z Charkowa do Kijowa.
W czwartek w urzędzie było zebranie. Kierownicy poinformowali, że placówka musi
dostarczyć co najmniej 10 osób na wiec w stolicy - tzw. antymajdan. Jako, że
chętnych nie było, ustalono, że wybór zostanie dokonany przez losowanie wśród
pracowników. Dano przy tym do zrozumienia, że jeśli ktoś odmówi, to może żegnać
się ze stanowiskiem.
http://swiat.newsweek.pl/majdan-w-kijowie-milicja-ukraina-janukowycz-newsweek-pl,artykuly,277021,1.html

Data: 2013-12-18 17:51:11
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:l8sdee$gk2$10node1.news.atman.pl...
Newsweek.pl: Czy urzędnik na Ukrainie musi mieć odpowiednie poglądy?
Tamara: Na wschodzie tak.

Sralis mazgalis. Tak wygląda tylko w kapitaliźmie, w każdym polskim mieście. Tu chodzą na wybory tylko oficjele, urzędnicy i ich rodziny i pociotki. To dla nich Tusek okradł nas z emerytury. W każdym polskim mieście urzędasy chodzą na ustawki pt. "wybory" i wybierają swoich notabli... Stąd tak popularny jest nepotyzm w kapita;liźmie... Resortowe dzieci, to od 1981 roku nowość...

boukun

"Moją mamę zmuszono do popierania Janukowycza"