Moja opinia w kwestii polskich obozów śmierci...

Data: 2012-06-07 20:00:07
Autor: jadryś
Moja opinia w kwestii polskich obozów śmierci...
W dniu 2012-06-07 14:33, Tzva Adonai pisze:
Nie będę tutaj stawał murem za Panią Schussel, bo oprócz tego, że zawarła w
swoim artykule sporo prawdy, dopuściła się jednak kilku karygodnych
nieścisłości, mianowicie : 1) Polacy denuncjujący Żydów nie byli opłacani w
butelkach whiskey, tylko w okowicie i kiełbasie,

Ale oskarżasz Polaków? Stawiasz znak równości między nielicznymi szumowinami z polskimi paszportami  a niemiecką państwową machiną zbrodni?

Data: 2012-06-08 12:05:18
Autor: abc
Moja opinia w kwestii polskich obozów śmierci...
Ale oskarżasz Polaków? Stawiasz znak równości między nielicznymi
szumowinami z polskimi paszportami  a niemiecką państwową machiną zbrodni?

Jakimi polskimi paszportami?  Mieszkańcy Generalnego Gubernatorstwa mieli
kenkarty: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kenkarta

Data: 2012-06-08 16:07:03
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-08 12:05, abc pisze:
[...]

Tak, wiem. Akurat w momencie pisania tej odpowiedzi nazwa dokumentu tożsamości Polaków podczas okupacji wyleciała mi z pamięci.

Moja opinia w kwestii polskich obozów śmierci...