Moja pani prezydent

Data: 2015-01-24 20:44:41
Autor: boukun
Moja pani prezydent
Marzy mi się, żeby Polska miała po raz pierwszy swojego ukochanego prezydenta, w roli pani Magdaleny Ogórek. Boże, jak ja bym chciał, żeby Polacy przejrzeli na oczy i wybrali na swojego prezydenta wspaniał±, uczciw± i inteligentn± Polkę, jak± jest pani Magda. Chciałbym po raz pierwszy w życiu móc z dum± powiedzieć, moja pani prezyent, a nie mieć za prezydentów stale pokrętnych, fałszywych i złodziejskich, antypolskich, znienawidzonych podstawionych żydziaków, jak to było do tej pory...
Ludzie obudĽcie się, wybierzcie po raz pierwszy swojego kochanego prezydenta, by¶cie mogli z dum± mówić, moja pani prezydent i by cały ¶wiat mógł nam naszego ukochanego prezydenta zazdro¶cić i razem z nami podziwiać. My Polacy po latach niewoli i upokorzenia zasłużyli¶my w końcu na wolno¶ć i swoj± Evitę i by¶my wreszcie poczuli się wolni...
http://ocdn.eu/images/pulscms/Mzc7MDQsMSw1MiwzZTcsMjMxOzA2LDMyMCwxYzI_/8507cff2bcebca82bebda8ed32870887.jpg

boukun

Data: 2015-01-24 13:29:00
Autor: Marek
Moja pani prezydent
W dniu sobota, 24 stycznia 2015 20:44:44 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

A zupa ogórkowa bedzie naszym daniem narodowym.
Zwłaszcza na kacu.

Data: 2015-01-24 23:13:14
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:250c4226-ad65-4a7e-bb66-68a0d48f957egooglegroups.com...
[...]

Żal mi ciebie...

boukun

Data: 2015-01-25 13:11:51
Autor: Marek
Moja pani prezydent
W dniu sobota, 24 stycznia 2015 23:13:19 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> A zupa ogórkowa bedzie naszym daniem narodowym.
> Zwłaszcza na kacu.

Żal mi ciebie...

boukun

Mi ciebie nie...

Data: 2015-01-24 15:08:00
Autor: szklanynocnik
Moja pani prezydent
użytkownik boukun napisał:
Marzy mi się, żeby Polska miała po raz pierwszy swojego ukochanego prezydenta, w roli pani Magdaleny Ogórek.

A co zrobisz jak zobaczysz Ogorkowom na Bublowej okladce? :)

Sen prysnie jak banka mydlana?

Data: 2015-01-25 01:16:07
Autor: boukun
Moja pani prezydent
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:c0c928fa-afbd-41ff-9f55-32af30f25533googlegroups.com...
użytkownik boukun napisał:
Marzy mi się, żeby Polska miała po raz pierwszy swojego ukochanego
prezydenta, w roli pani Magdaleny Ogórek.

A co zrobisz jak zobaczysz Ogorkowom na Bublowej okladce? :)

Sen prysnie jak banka mydlana?

Wcale nie pry¶nie, już j± widziałem...

http://www.polskapartianarodowa.org/TP_47_12-BIG.jpg

.... i w tym momencie Bubel jest u mnie przegrany, robi za okr±głostołowego krętacza. Je¶li wszyscy się rzuc± gremialnie przeciwko pani Magdalenie Ogórek, to będzie znaczyć, że żydokomuna trzyma się razem i Bubel jest de facto z nimi i robi za m±cika...

boukun

Data: 2015-01-25 04:19:49
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Sun, 25 Jan 2015 01:16:07 +0100, boukun wrote:

A co zrobisz jak zobaczysz Ogorkowom na Bublowej okladce?

Sen prysnie jak banka mydlana?

Wcale nie pryśnie, już ją widziałem...

stolzmana tez widziales

Data: 2015-01-25 10:36:36
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma1qt4$k9i$3speranza.aioe.org...
On Sun, 25 Jan 2015 01:16:07 +0100, boukun wrote:

A co zrobisz jak zobaczysz Ogorkowom na Bublowej okladce?

Sen prysnie jak banka mydlana?

Wcale nie pryśnie, już ją widziałem...

stolzmana tez widziales

Bez znaczenia...

boukun

Data: 2015-01-25 11:18:20
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Moja pani prezydent
boukun pisze:

Bez znaczenia...

boukun

Zatrzepotała zalotnie rzęsami, dupke wypięła i boukun zrobił się
miętki:)

Kto ma miękkie serce ten chyba musie mieć twardą dupe.

Przyklepiesz układ jak nic, po czym wyjedziesz do niemca,
i tak od 20 lat:)

Data: 2015-01-25 11:37:33
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"dr Schultz i koń Fritz" <"dr Schultz i jego kon Fritz "@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma2ftc$gfp$1node1.news.atman.pl...
boukun pisze:

[...]

Bez sensu, pani Magdalena Ogórek, to właśnie po raz pierwszy szansa na rozbicie układu...
Po raz pierwszy rusuje siÄ™ dla PolakĂłw szansa, by mieli swojego ukochanego prezydenta, niezaleĹĽnego, patriotycznego i kochajÄ…cego swĂłj narĂłd i walczÄ…cego o jego dobro...

Bo jeśli nie ona, to POzostanie układ, jeśli nie ona, to POzostanie PO staremu... A tego chyba nikt rozsądny nie chce...

boukun

Data: 2015-01-25 19:54:10
Autor: andal
Moja pani prezydent

boukun pisze:

[...]

staremu... A tego chyba nikt rozsÄ…dny nie chce...

boukun

pierdolisz jak resortowy syjonista

Data: 2015-01-25 21:31:27
Autor: boukun
Moja pani prezydent

boukun pisze:

[...]

bla, bla, bla, talmudysto...

boukun

Data: 2015-01-25 08:16:08
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Moja pani prezydent
  boukun pisze:

to będzie znaczyć, że żydokomuna trzyma się
razem i Bubel jest de facto z nimi i robi za m±cika...

Przeca Bubel napisal, ze na stole wigilijnym u Leppera bylo wszystko procz oplataka, czasem i Bubel strzeli slepakiem:)

Data: 2015-01-25 10:39:47
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"dr Schultz i koń Fritz" <"dr Schultz i jego kon Fritz "@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma257o$o1v$1node2.news.atman.pl...
 boukun pisze:

to będzie znaczyć, że żydokomuna trzyma się
razem i Bubel jest de facto z nimi i robi za m±cika...

Przeca Bubel napisal, ze na stole wigilijnym u Leppera bylo wszystko procz oplataka, czasem i Bubel strzeli slepakiem:)

Ale teraz strzela wyj±tkowo prymitywnie i zło¶liwie, po prostu zawistnie i chamsko. Co go powoli zaczyna u mnie dyskwalifikować i niech lepiej uważa, żeby mi się nie naraził, bo takiego zawodnika w całym swoim życiu jeszcze nie trafił i energii w końcu by mu zabrakło...

boukun

Data: 2015-01-25 19:57:37
Autor: andal
Moja pani prezydent

 boukun pisze:

to będzie znaczyć, że żydokomuna trzyma się razem i Bubel jest de
facto z nimi i robi za mÄ…cika...

Przeca Bubel napisal, ze na stole wigilijnym u Leppera bylo wszystko
procz oplataka, czasem i Bubel strzeli slepakiem:)

Ale teraz strzela wyjątkowo prymitywnie i złośliwie, po prostu zawistnie
[...]

nie wiedzalem zes ty taki mocny narodowiec

teraz nie wierze ze cie z bialorusi przeflancowali

wygladasz mi bardziej na gorala z poludniowych stron

Data: 2015-01-24 16:04:27
Autor: husar
Moja pani prezydent

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ma0tvu$9c7$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie zapomnijmy tej pani http://en.wikipedia.org/wiki/Ilona_Staller

czyli slawna Cicciolina. Tez byla politykiem i co?

Data: 2015-01-24 23:12:45
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma119k$rdt$1speranza.aioe.org...

[...]

Ale ten silikon mógł być sobie sławny, ale poci±gaj±cy tylko u zboczeńców i wykolejeńców pustak...

To nie ta skala...

boukun

Data: 2015-01-24 23:01:05
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Oj tym razem będzie tłok przy urnach.

Data: 2015-01-24 23:10:19
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma0vo0$lfq$1news.icm.edu.pl...
[...]

Po raz pierwszy pójdę, je¶li pani Magda nie zrezygnuje pod naciskiem żydostwa...

boukun

Data: 2015-01-25 01:00:02
Autor: Budzik
Moja pani prezydent
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Po raz pierwszy pójdę, je¶li pani Magda nie zrezygnuje pod naciskiem żydostwa...

boukun

Miłosc w czystej postaci... :)

Data: 2015-01-25 02:08:09
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA42D10F514741budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ba, ¶wiadomy patriotyzm! Musimy się bronić i jednoczyć...

boukun

Data: 2015-01-25 09:00:00
Autor: Budzik
Moja pani prezydent
[...]

Miło¶c i swiadomosc... Chcesz powiedziec, ze *masz wrazenie* ze sie racjonalnie zakochałes? ROTLF

Data: 2015-01-25 10:31:15
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA42D64719FCB3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie jestem zakochany, bez jajec...

boukun

Data: 2015-01-25 10:48:01
Autor: Budzik
Moja pani prezydent
[...]

Mówisz "nie jestem" a jednak z Twoich postów wychodzi zupełnie co¶ innego...

Zeby nie było - rozumiem Cie - podobała mi się na długo wczesniej zanim została kandydatk±!

Data: 2015-01-25 12:00:22
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA42D72A0AD999budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ukochanym prezydentem może być także mężczyzna, w USA wielu kochało JFK.
Pani Magdalena Ogórek jawi mi się jako taki ukochany nasz prezydent, nie ma to nic wspólnego z zakochaniem. Nie wiem, gdzie co¶ takiego wyczytałe¶ w moich postach...

boukun

Data: 2015-01-25 14:47:06
Autor: Budzik
Moja pani prezydent
[...]

Nie praw truzimów.
Nie chodzi o to kto moze byc tylko kto jest Twoim obiektem zakochania.

A ze ty nie widzisz - to nic dziwnego - masz na oczach mgłe miło¶ci... :)

Data: 2015-01-25 12:58:09
Autor: rAzor
Moja pani prezydent
Dnia 25 Jan 2015 01:00:02 GMT, Budzik napisał(a):

Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Po raz pierwszy pójdę, je¶li pani Magda nie zrezygnuje pod naciskiem żydostwa...

boukun

Miłosc w czystej postaci... :)

Stary komuch zakochał się w młodej komuszce! ;-)))

MW

Data: 2015-01-25 19:23:05
Autor: Dirko
Moja pani prezydent
Użytkownik "rAzor" <kundel@buda.wb> napisał w wiadomo¶ci news:ma2loj$see$1news.albasani.net...

Stary komuch zakochał się w młodej komuszce! ;-)))

    komotylu

Data: 2015-01-25 08:13:03
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 24 stycznia 2015 23:10:

Po raz pierwszy pójdę, je¶li pani Magda nie zrezygnuje pod naciskiem
żydostwa...

boukun

Do tej pory nie chodziłe¶. Co się takiego stało że masz zamiar pój¶ć? Polska w potrzebie? Patriotyzm demokraty się w Tobie obudził? Czy po prostu wybory na prezydenta jak wybory miss?

Data: 2015-01-25 10:35:30
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma251v$lsl$1news.icm.edu.pl...
[...]

Stało się to, że po raz pierwszy nie musimy być zdani na podstawionych nam żydziaków i robić za debili. Po raz pierwszy możmy mieć swojego niezależnego i patriotycznego, uczciwego, inteligentnego i ukochanego prezydenta... Spoza układu okr±głego stołu, rozumiesz to? Tu po raz pierwszy rysuje się szansa na demokrację...

boukun

Data: 2015-01-25 02:01:47
Autor: szklanynocnik
Moja pani prezydent
W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 10:35:31 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Po raz pierwszy możmy mieć swojego niezależnego i patriotycznego

Ktorzy planowali skok na lasy:)

Data: 2015-01-25 11:07:29
Autor: boukun
Moja pani prezydent
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:3a355cb6-7beb-4f78-8af7-58894896b50dgooglegroups.com...
W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 10:35:31 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Po raz pierwszy możmy mieć swojego niezależnego
i patriotycznego

Ktorzy planowali skok na lasy:)

Co¶ chciałe¶ tu dodać?

boukun

Data: 2015-01-25 19:48:57
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Sun, 25 Jan 2015 11:07:29 +0100, boukun wrote:

<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 10:35:31 UTC+1 uĹĽytkownik boukun
napisał:
Po raz pierwszy możmy mieć swojego niezależnego i patriotycznego

Ktorzy planowali skok na lasy:)

Coś chciałeś tu dodać?

boukun

to ze resortowa syjonistka cie oszwabi

Data: 2015-01-25 21:26:05
Autor: boukun
Moja pani prezydent

napisał:
Po raz pierwszy możmy mieć swojego niezależnego i patriotycznego

Ktorzy planowali skok na lasy:)

Coś chciałeś tu dodać?

boukun

to ze resortowa syjonistka cie oszwabi

Sam jesteś resortowym syjonistą, na szczęście nie kandydujesz...

boukun

Data: 2015-01-25 10:43:49
Autor: Chiron
Moja pani prezydent

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ma2ell$eqd$1mx1.internetia.pl...
[...]

A Ty jak my¶lałe¶? Że moze okr±głostołowe watahy s± nie¶miertelne? Przecież musi nast±pić zmiana pokoleniowa. Jak my¶lisz, jaki wyrok dostałby np Miller, gdyby rzeczywi¶cie przestał rz±dzić układ okr±głostołowy? A tak- może spokojnie bawić wnuki. Nadal będzie, że my nie ruszamy waszych, a wy naszych. Tyle, że ani "my" ani "wy" to nie s± zwyczajni Polacy, niestety

--

Chiron

Data: 2015-01-25 10:59:58
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:ma2dsj$e1t$1node1.news.atman.pl...

[...]

Miller już w tym wszystkim się nie liczy, zrobił co¶ dobrego, czego sam za jaki¶ czas będzie gorzko żałował....
Najważniejsze, żeby w zmianie pokoleniowej nie uczestniczyły resortowe dzieci i z pani± Magd± Ogórek ta szansa się rysuje...

boukun

Data: 2015-01-25 02:05:01
Autor: szklanynocnik
Moja pani prezydent
użytkownik boukun napisał:

Najważniejsze, żeby w zmianie pokoleniowej nie uczestniczyły resortowe dzieci i z pani± Magd± Ogórek ta szansa się rysuje...

boukun

http://maparoszczen.miastojestnasze.org/
Teraz te dzieci beda braly jeszcze wiecej.

Data: 2015-01-25 11:06:45
Autor: boukun
Moja pani prezydent
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:872bd3c2-e0fa-4f5f-b73a-b6b1754ff11agooglegroups.com...
użytkownik boukun napisał:

[...]

A to już tylko od Polaków zależy, czy sobie z nimi POradz±...

boukun

Data: 2015-01-25 16:28:11
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 25 stycznia 2015 10:35:

[...]

Nie nie rozumiem. Do tej pory oddawała¶ władzę tym, na których głosowali inni. Sam nie chciałe¶. Rozumiesz? Jak takich jak Ty jest więcej to ich narzekanie, bez oddania głosu można sobie wsadzić. Uważam, że nie doceniasz siły głosu pojedynczych ludzi. Nawet teraz uzależniasz swoje uczestnictwo w wyborach od tego czy pani Ogórek będzie kandydować czy nie. Jakby Miller wybrał innego kandydata to też by¶ poszedł do wyborów? Rozumiesz? To Miller za Ciebie wybrał, zarówno to czy pójdziesz jak i to czy zagłosujesz. W końcu.

Data: 2015-01-25 16:47:31
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma322c$46v$1news.icm.edu.pl...
[...]

Do tej pory nie mieli¶my wpływu na nic, żydokomuna sama się wybierała, my tylko mogli¶my ich przyklepywać, a ja wrogów swoich nie przyklepywałem. Teraz to co innego i faktycznie, swój udział uzależniam tylko od tego, czy pani Ogórek wytrwa do wyborów. Miller nic za mnie nie wybrał, Miller trafił w sedno, omskło mu się, miał czuja, post±pił wyborowo, trafił w gust mi,lionów Polaków, po raz pierwszy udało mu się być uczciwym, a teraz od wyborców zależy, czy wykorzystaj± dan± im raz na milion lat szansę na wolno¶ć...

boukun

Data: 2015-01-25 16:56:45
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 25 stycznia 2015 16:47:

[...]

Może Ty znasz jaki¶ program pani Ogórek? Ja przyznam się że nie. Pani ta na konferencji mówiła o napisaniu prawa od nowa. Uważam, że tak naprawdę nie zna nawet kompetencji swojego urzędu na jaki kandyduje, albo cynicznie robi wodę z mózgu.

Data: 2015-01-25 17:39:19
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma33nt$95e$1news.icm.edu.pl...
[...]

Mnie się jej program podoba i nie tylko mnie, nawet Romanowi Giertychowi się spodobał. Njważniejsze to jest to, żeby nie być stemplem złodzieji i oszustów z PO, tak jak jest nim de bul, który oprócz okradania Polaków, też nie ma żadnego innego porogramu...

boukun

Data: 2015-01-25 18:12:06
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 25 stycznia 2015 17:39:

[...]

To daj linka do jej programu. Może i mi się spodoba?

Data: 2015-01-25 18:54:18
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma3856$djh$1news.icm.edu.pl...
[...]

http://get.wp.tv/?f=2892604.1421594786769.h.webm&rnd=0

boukun

Data: 2015-01-25 19:18:13
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 25 stycznia 2015 18:54:

[...]

Nie rozumiesz. Linka do jakiego¶ dokumentu. *.pdf najlepiej. Takiego na jaki można się powołać. Już mieszkańcy ¶wiata "Big Brothera" ogladali tylko filmiki, które miały im zast±pić jakiekolwiek dokumenty. :-)

Data: 2015-01-25 21:27:04
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma3c15$43t$1news.icm.edu.pl...
[...]

Pokarz mi taki dokument de bula, czy innego okr±głostołowego hochsztaplera dudy...

boukun

Data: 2015-01-26 15:35:10
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 25 stycznia 2015 21:27:

[...]

Jakiego "de bula"? Mówimy o pani Ogórek i wielkiej czuło¶ci Twojej do niej. Niby taka kształcona a zwykłego pdfefa ze swoimi my¶lami nie potrafi zrobić?

Data: 2015-01-26 17:54:11
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 16:03:

[...]

Mówiłe¶, że jej "program" Ci się podoba. Widać podoba Ci się tylko jak lachon w tv występuje. Słowo pisane? Po co? Tobie obrazki za cały program wystarczaj±. :-)

Data: 2015-01-26 18:43:00
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma5rfj$d2n$1news.icm.edu.pl...
[...]

Pokaż mi taki dokument de bula, czy innego okr±głostołowego
[...]

Zaprezentowała program live na konferencji, której link Ci zapodałem.  Pokaż mi taki program de bula, chociażby w takiej prezentacji?

boukun

Data: 2015-01-26 19:11:29
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 18:43:

Zaprezentowała program live na konferencji, której link Ci zapodałem. Pokaż mi taki program de bula, chociażby w takiej prezentacji?

boukun

Jakiego de bula? Przecież takiego nie ma. de bul? Może Ty znasz jakiego¶ de bula ja przyznam się nie. Pani Ogórek kandyduje? To pisze o pani Ogórek. Pisałe¶ że "program" jej Ci się podoba? To może co¶ o "programie"? Co pani Ogórek ma na my¶li o tym żeby napisac prawo od nowa? Od którego momentu. Od kodeksu Hammurabiego? Dlaczego abolicja będzie dotyczyła tylko luidzi do 25 roku życia? Co z równo¶ci± wobec prawa? A, fakt. Może nowo napisane prawo bedzie dzieliło ludzi jak w ¶redniowieczu? Na stany. Stan inny, to inne prawo?

Data: 2015-01-26 19:29:13
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Chyba chodzi o kodyfikacjÄ™ prawa a nie o tworzenie go od nowa, aby wyeliminować absurdy z samego zapisu. Nikt nie mĂłwi o zaczynaniu nie zabijaj, nie kradnij, tylko w ustawieniu tego w taki porzÄ…dek ĹĽeby komornik z Lublina,  nie okradaĹ‚ zwykĹ‚ych ludzi lub Bolek z GdaĹ„ska nie pĹ‚aciĹ‚ podatku bo robi jakieĹ› ciemne darowizny, a innym zabiera siÄ™ od lat ciężkÄ… pracÄ… wypracowane firmy i domy i dziÄ™ki absurdom kodyfikacyjnym bandyci byli bezkarni.

Data: 2015-01-26 19:31:27
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
Lord Donald pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 19:29:

Chyba chodzi o kodyfikację prawa a nie o tworzenie go od nowa, aby
wyeliminować absurdy z samego zapisu. Nikt nie mówi o zaczynaniu nie
zabijaj, nie kradnij, tylko w ustawieniu tego w taki porz±dek żeby
komornik z Lublina,  nie okradał zwykłych ludzi lub Bolek z Gdańska nie
płacił podatku bo robi jakie¶ ciemne darowizny, a innym zabiera się od
lat ciężk± prac± wypracowane firmy i domy i dzięki absurdom
kodyfikacyjnym bandyci byli bezkarni.

No to w tym jest jasno¶ć. A dalej? Co z abolicj±?

Data: 2015-01-26 19:40:25
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Ale wszyscy widza ĹĽe trzeba z tym zrobić, nawet De-Bul zapowiadaĹ‚ reformÄ™ sÄ…downictwa 5 lat temu i nic niestety z tym nie zrobiĹ‚, a wiÄ™c po prostu juĹĽ mamy pewność ĹĽe kĹ‚amaĹ‚ jak z innymi obietnicami, co do Magdy to wiadomo powtarza to samo co jej poprzednicy, ale w jej przypadku mamy nadzieje  ĹĽe dotrzyma sĹ‚owa, w przypadku starych zakapiorĂłw okrÄ…gĹ‚ostoĹ‚owych mamy pewność ĹĽe kĹ‚amiÄ… bo chcÄ… wejść na kolejnÄ… kadencjÄ™ i jak ich kumpele ktĂłrzy z nimi współrzÄ…dzÄ…, to zwykĹ‚e POsrane, PiSdzielone szuje ktĂłre niszczÄ… nasz kraj od 25 lat.

Data: 2015-01-26 20:17:13
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
Lord Donald pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 19:40:

Ale wszyscy widza że trzeba z tym zrobić, nawet De-Bul zapowiadał
reformę s±downictwa 5 lat temu i nic niestety z tym nie zrobił, a więc
po prostu już mamy pewno¶ć że kłamał jak z innymi obietnicami, co do
Magdy to wiadomo powtarza to samo co jej poprzednicy, ale w jej
przypadku mamy nadzieje  że dotrzyma słowa, w przypadku starych
zakapiorów okr±głostołowych mamy pewno¶ć że kłami± bo chc± wej¶ć na
kolejn± kadencję i jak ich kumpele którzy z nimi współrz±dz±, to zwykłe
POsrane, PiSdzielone szuje które niszcz± nasz kraj od 25 lat.

Oj co¶ mi się wydaje, że bładzisz z tym dotrzymywaniem słowa. Jak do tej pory pani Magda ma poparcie około paru procent,  a zaplecze polityczne tez nie w stanach uprawniaj±cych do rz±dzenia. Bez zaplecza w parlamencie pani Magda Ogórek będzie paprotk± w pałacu. :-)

Data: 2015-01-26 21:11:00
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
To się zmieni, to że POsrańcy rządzą i bezkarnie kradną nie znaczy, że będą to robić wiecznie, wiele razy już w historii bywało, że takim wydawało się jednego roku że są nie do ruszenia rok później wisieli na drzewach. To że teraz mają monopol na władzę nie znaczy że muszę iść na nich głosować, po prostu jak wygra ktoś inny niż oni to mają sygnał że ich naród nie chce, jak nadal będą kraść i nie ustąpią to przestanie działać tak zwana pseudo demokracja i odezwie się naród.

Data: 2015-01-28 09:48:27
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
Lord Donald pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 21:11:

To się zmieni, to że POsrańcy rz±dz± i bezkarnie kradn± nie znaczy, że
będ± to robić wiecznie, wiele razy już w historii bywało, że takim
wydawało się jednego roku że s± nie do ruszenia rok póĽniej wisieli na
drzewach. To że teraz maj± monopol na władzę nie znaczy że muszę i¶ć na
nich głosować, po prostu jak wygra kto¶ inny niż oni to maj± sygnał że
ich naród nie chce, jak nadal będ± kra¶ć i nie ust±pi± to przestanie
działać tak zwana pseudo demokracja i odezwie się naród.

Zastanawia mnie tylko to jak długo PiS będzie się o¶mieszał nazywaj±c przeciwników najgorszymi słowy. Chodzi o to, że jak się go (przeciwnika politycznego) miesza z g...nem wobec faktu, że od ilu¶ tam wyborów dostaje się manto w głosowaniu, to jak wygl±da obraz krytykuj±cego? Jeste¶my gorsi według wyborców od tych... i tu wstaw dowolne słowo jakie Ci przechodzi na my¶l. :-)

Data: 2015-01-26 21:18:10
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma63rq$217$2news.icm.edu.pl...
[...]

A sk±d wiesz, jak sondaże wstrzymane od dwóch tygodni?

boukun

Data: 2015-01-26 21:44:26
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Problem w tym że wali De-Bula na glebę, zabrała mu przynajmniej na razie 90% wystraszony PiSdzielcami elektorat, będzie wesoło jak jak w drugiej turze spotkają się Magda i Duda. Ale Madzia zagospodarowuje także tych co nie chodzą na wybory a ich jest 60%, jakby nawet nie zabierała tak zwanego twardego elektoratu De-Bulowi i Dudzie to i tak ma wygrane zachęcając do wyborów tych którzy nie głosują, a jak wiemy po poprzednich wyborach jest ich większość, i tego się boją POPiSdzielcy że stanie się czarnym koniem w wyborach gdzie społeczeństwo ma dosyć tego okrągłostołowego układu, dlatego rzucili się na nią jak wściekłe psy zapominając o wyreżyserowanej swojej wojnie Polsko-Polskiej.

Data: 2015-01-26 22:37:36
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma68v7$3h2$1speranza.aioe.org...
Problem w tym że wali De-Bula na glebę, zabrała mu przynajmniej na razie 90% wystraszony PiSdzielcami elektorat, będzie wesoło jak jak w drugiej turze spotkają się Magda i Duda.

TeĹĽ mam takiego czuja, ĹĽe do takiego starcia dojdzie. De bula juĹĽ chyba nikt normalny nie POpiera...

boukun

Data: 2015-01-27 00:29:10
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Mon, 26 Jan 2015 22:37:36 +0100, boukun wrote:

"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag
Problem w tym że wali De-Bula na glebę, zabrała mu przynajmniej na
razie 90% wystraszony PiSdzielcami elektorat, będzie wesoło jak jak w
drugiej turze spotkajÄ… siÄ™ Magda i Duda.

TeĹĽ mam takiego czuja, ĹĽe do takiego starcia dojdzie. De bula juĹĽ chyba
nikt normalny nie POpiera...

boukun

co robicie zeby Magda wygrala ?

Data: 2015-01-27 02:23:32
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
To proste pójdziemy tym razem na wybory i po raz pierwszy zagłosujemy za a nie przeciwko, a jak sfałszujecie wybory przywitamy was widłami i kosami na wiejskiej.

Data: 2015-01-27 02:09:24
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Tue, 27 Jan 2015 02:23:32 +0100, Lord Donald wrote:

To proste pójdziemy tym razem na wybory i po raz pierwszy zagłosujemy za
a nie przeciwko, a jak sfałszujecie wybory przywitamy was widłami i
kosami na wiejskiej.

palanty glupie,
pytalem co robicie zeby Magda wygrala
a nie na kogo bedziecie glosowac

Data: 2015-01-27 09:53:40
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma6m4m$njf$5speranza.aioe.org...
[...]

Czekamy na rozstrzygajÄ…ce starcie... a wtedy ruszymy do boju....

boukun

Data: 2015-01-27 20:15:53
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 21:18:

[...]

http://fakty.interia.pl/raport-wybory-prezydenckie-2015/aktualnosci/news-
wybory-prezydenckie-najnowszy-sondaz-tns-polska,nId,1597066

Data: 2015-01-27 21:13:23
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma8o59$nsl$2news.icm.edu.pl...
[...]

Hi, hi, hi, akurat znalazłem wcze¶niej publikację tego sondażu na innym portalu i założyłem na ten temat w±tek. Sondaż jak widać opublikowany z tygodniowym opóĽnieniem i bardzo, ale to bardzo mało wiarygodny... Szykuj± się jak nic, do sfałszowania wyborów...

~Jurgi - 1 godz. 22 min temu

Jak można tak kłamać ! Przecież tylko analfabeci zagłosuj± na analfabetę-bula !!!

~ala - 1 godz. 47 min temu

Spie...jcie z tymi durnymi sondażami...grunt wam sie wali ,POpaprancy...trzęsiecie gaciami...i słusznie,no wasz koniec bliski !

~kossa - 2 min temu

Prawdziwy sondaż jest tu na forum..

~as pik - 4 min temu

Widać po ocenie tego artykułu(*% na tak, 92% na nie) jakie prawdziwe ma poparcie w społeczeństwie Bul Komoruski. Ale w my¶l zasady jego idola: nieważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy.

~Kasia - 4 min temu

Gajowy szczelił kupe cały jego dorobek

Data: 2015-01-28 08:32:27
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 stycznia 2015 21:13:

[...]

To zamie¶ć inny sondaż. Może być taki że p. Ogórek dostaje 50% plus jeden głos... Twój. Wyja¶nij na czym opierasz niewiarygodno¶ć/wiarygodno¶ć sondażu? Każdego. SLD - zaplecze p. Ogórek w Sejmie się już zwija. O innym nie słyszałem. Bez solidnej swojej reprezentacji w parlamencie o jakichkolwiek spełnieniach obietnic w kampanii prezydenckiej można tylko pomarzyć. Nawet Ty piszesz że Miller ogłosił kandydaturę p. Magdy Ogórek w chwili słabo¶ci i że będzie tego żałował.

Data: 2015-01-28 11:12:01
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:maa3ab$7de$1news.icm.edu.pl...
[...]

Jak tylko będzie następny sondaż, nie omieszkam wspomnieć o nim. POsrańcy fałszuj± i manipuluj± ludĽmi w dzień, w nocy... Prezydent nie potrzebuje żadnego zaplecza politycznego, uczciwy prezydent, nie mówię tu o stemplu de bulu...

boukun

Data: 2015-01-28 12:39:41
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 11:12:

[...]

Przecież możesz napisać. Cyfry się pisze tak, 1, 2, 3 ..., procenty % i sondaż gotowy. Tym razem nie zmanipulowany i nie sfałszowany, bo z jedynego Ľródła jakiemu w pełni ufasz. Z własnej głowy.

Data: 2015-01-28 12:43:25
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:maahpu$o0v$1news.icm.edu.pl...
[...]

No, w mojej rodzinie 100% głosować będzie na pani± Magdę Ogórek, zobaczymy czy głosy będ± ważne, he, he, he...

boukun

Data: 2015-01-26 20:07:19
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma600i$hm3$1news.icm.edu.pl...
[...]

De bul, to wiadomo, co to za osioł i złodziej. Pokaż jego program, tego oszusta, który ma POnoć najwyższe POparcie w zniewolonym przez niego narodzie...

boukun

Data: 2015-01-26 20:14:53
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 20:07:

[...]

Zniewolony naród? Przez jednego egzemplarza? No pacz pan. Wystarczy że się u¶miechnie i od razu zniewala tym. :-)

Data: 2015-01-26 21:19:55
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma63nd$217$1news.icm.edu.pl...
[...]

No nie, bandziorów okr±głostołowych jest cały sejm... a stempel jeden...

boukun

Data: 2015-01-27 20:08:18
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 21:19:

[...]

Zdecyduj się raz de bul raz stempel. Masz problem z definiowaniem aktualnego wroga? Ciekawo¶ć jak będziesz wyklinał na p. Magdę, gdy tylko co¶ nie po Twoim zagada?

Data: 2015-01-27 21:15:19
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma8nn2$nsl$1news.icm.edu.pl...
[...]

To jeden i ten sam... Pani Magda to nowa generacja, jeszcze nieskażona bandziorami okr±głego stołu. Będziemy j± docierać...

boukun

Data: 2015-01-28 09:21:31
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 stycznia 2015 21:15:

[...]

Oj facet. Ona ma męża. Z fantazjami idĽ gdzie indziej. :-)
Pamiętam jak zachwalałe¶ i słodziłe¶ Palikota że mdło¶ci brały. Teraz zrobił się z Ciebie polityczny heteryk. :-)

Data: 2015-01-28 11:15:30
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:maa66c$fn5$1news.icm.edu.pl...
[...]

Palikota nie zachwałałem, tylko niektóre jego obietnice. To stary oszust i przegrany jakich mało...
A nam potrzeba nowych ludzi, nie maj±cych nic współnego z układem okr±głego stołu..., młodej generacji...

boukun

Data: 2015-01-28 12:45:02
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 11:15:

[...]

Ja też nie neguję pani Magdaleny Ogórek, ani się ni± nie zachwycam. Dla mnie ona bez solidnego wsparcia parlamentarnego może sobie tylko pomarzyć o odpowiedzialnej i co¶ konkretnego robi±cej prezydenturze. To że jest "nowa" nie znaczy od razu, że lepsza. Palikota nie zachwalałe¶, tylko obietnice? Tu się wła¶nie różni± ludzie odpowiedzialnie podchodz±cy do wyborów i własnego głosu od neofitów. Dla mnie ważniejszy od pustych gadek jest program, dla Ciebie jak sam mówisz... obietnice. To wybieraj obietnice. Zdaje się że już wybrałe¶?

Data: 2015-01-28 13:05:56
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:maai3v$oni$1news.icm.edu.pl...
[...]

Wsparcie parlamentarne ¶wiadczy o szkodliwo¶ci takiego prezydenta. Zobaczmy szkodnika i złodzieja de bula, co stempluje złodziejskie i bandyckie ustawki bandy PO-PSL bez opamiętania... Odpowiedzialny prezydent powinien sam przejawiać inicjatywę, być kontrolerem, a nie służyć za stempel...

boukun

Data: 2015-01-28 13:25:45
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Sugerujesz że mamy głosować na kogoś bo ma wsparcie silnego rządzącego układu? Przecież właśnie o to chodzi aby ten układ zniknął bo jest szkodliwy dla kraju, niszczy nasza gospodarkę. Pani Magda jest na razie jedyną alternatywą tego układu, jest jeszcze Duda jako alternatywa, ale po latach tej symulowanej wojny politycznej POPiS-u ciężko sobie go wyobrazić jako niezależnego prezydenta, chociaż można mu pogratulować prowadzenia kampanii uczciwymi metodami, na programy a nie jak w przypadku POsrańców na oszczerstwa. Co do Magdy po za tym że wali okrągłostołowy układ jest inteligenta i wykształcona, ma program nie gorszy niż ten co przedstawiał De-Bul 5 lat temu, tylko w przypadku tego drugiego mamy 100% pewność że De-Bul mając dobry program, to był on jedynie stekiem kłamstw wyborczych, ale tak robią POsrańcy od wielu lat we wszystkich wyborach, co do pani Magdy istnieje nadzieja, że ten program wykona, zapewne i w przypadku Dudy jest podobnie w jego przypadku mamy dosyć tej karuzeli, a nadzieja to bardzo dużo niż w przypadku De-Bula 100% pewność że to oszust i jego program bez względu co by obiecywał jest to tylko zbiór kłamstw przedwyborczych, których nie ma zamiaru realizować.

Data: 2015-01-28 16:33:24
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
Lord Donald pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 13:25:

Sugerujesz że mamy głosować na kogo¶ bo ma wsparcie silnego rz±dz±cego
układu? Przecież wła¶nie o to chodzi aby ten układ znikn±ł bo jest
szkodliwy dla kraju, niszczy nasza gospodarkę. Pani Magda jest na razie
jedyn± alternatyw± tego układu, jest jeszcze Duda jako alternatywa, ale
[...]
okr±głostołowy układ jest inteligenta i wykształcona, ma program nie
gorszy niż ten co przedstawiał De-Bul 5 lat temu, tylko w przypadku tego
drugiego mamy 100% pewno¶ć że De-Bul maj±c dobry program, to był on
jedynie stekiem kłamstw wyborczych, ale tak robi± POsrańcy od wielu lat
we wszystkich wyborach, co do pani Magdy istnieje nadzieja, że ten
program wykona, zapewne i w przypadku Dudy jest podobnie w jego
przypadku mamy dosyć tej karuzeli, a nadzieja to bardzo dużo niż w
przypadku De-Bula 100% pewno¶ć że to oszust i jego program bez względu
co by obiecywał jest to tylko zbiór kłamstw przedwyborczych, których nie
ma zamiaru realizować.

Ja nic nie sugeruję. Po prostu stwierdzam fakt. Może być kandydat "znik±d", może być z "bardzo dobrymi intencjami", "kwalifikacjami" itd... ale on sam umieszczony w pałacu nic nie zrobi. Sam z siebie nic. Bo w Polsce prezydent nie ma w mocy rz±dzić, nie ma napisać ilu¶ tam dekretów, bo tego nie ma w Konstytucji. Pani Magdalena Ogórek mówi o tym co ma zamiar zrobić gdy wszystkie te sprawy ocieraj± się albo o kompetencje Sejmu, który stanowi prawo, albo o kompetencje rz±du, który owo prawo przekształca w czyn. Dlatego napisałem że pani Ogórek nie zna nawet swych być może przyszłych kompetencji i zakresu działania urzędu prezydenta. Czy wymaganie od kandydata na ten najwyższy urz±d w państwie wiedzy, któr± może znaleĽć w Konstytucji to zbyt wielekie wymagania co do kandydata?

Data: 2015-01-28 16:42:03
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Ma prawo weta, pilnowanie oszustów POsrańców to wiele, po za tym może proponować ustawy. Co jeszcze jest dziwna polityka zagraniczna POsrańców, jakieś nie potrzebne przemieszczanie wojsk, wygląda na to że marzy im się stan wojenny, wtedy mają władzę i nie muszą martwić się o słupki wyborcze, tak stanu nie ogłoszą bo im się to nie opłaca, bo władze przejmuje ktoś kto tego stanu nie chce i nie chce żadnego machania szabelką.

Data: 2015-01-28 16:50:09
Autor: abolish predatory capitalism
Moja pani prezydent
On Wed, 28 Jan 2015 16:42:03 +0100, Lord Donald <ldonald@sejm.pl> wrote:
Ma prawo weta, pilnowanie oszustów POsrańców to wiele, po za tym
moĹĽe
proponować ustawy. Co jeszcze jest dziwna polityka zagraniczna POsrańców, jakieś nie potrzebne przemieszczanie wojsk, wygląda na
to ĹĽe
marzy im się stan wojenny, wtedy mają władzę i nie muszą martwić
siÄ™ o
słupki wyborcze, tak stanu nie ogłoszą bo im się to nie opłaca, bo władze przejmuje ktoś kto tego stanu nie chce i nie chce żadnego machania szabelką.

vixum-vaxum

Data: 2015-01-28 16:58:03
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
Lord Donald pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 16:42:

Ma prawo weta, pilnowanie oszustów POsrańców to wiele, po za tym może
proponować ustawy. Co jeszcze jest dziwna polityka zagraniczna
POsrańców, jakie¶ nie potrzebne przemieszczanie wojsk, wygl±da na to że
marzy im się stan wojenny, wtedy maj± władzę i nie musz± martwić się o
słupki wyborcze, tak stanu nie ogłosz± bo im się to nie opłaca, bo
władze przejmuje kto¶ kto tego stanu nie chce i nie chce żadnego
machania szabelk±.

Ma prawo weta. Z prawa weta trzeba umieć korzystać bo inaczej robi się farsa i walka o krzesło. Naprawdę z wetem myslisz że ono co¶ tworzy? Weto było dostępne każdemu posłowi w I Rzeczpospolitej. Czy doprowadziło do rozkwitu? Nie. Doprowadziło do rozbiorów.
Od pilnowania oszustwów jest NIK, policja, prokuratura. W polityce zagranicznej prezydent musi działać razem z rz±dem. W Polsce jest system parlamentarno-gabinetowy nie prezydencki i my¶lę, że poltycy już to sobie u¶wiadomili. Pan Kaczyński np nie chce już być prezydentem. Teraz pora aby u¶wiadomili sobie ten fakt z systemem wyborcy i przestali lecieć za pierwsz± lepsz± "kiełbas± wyborcz±". :-)

Data: 2015-01-28 17:10:28
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Od pilnowania oszustwĂłw jest NIK, policja, prokuratura.
Żartujesz? Jak na razie POsrańcy są sędziami we własnych sprawach, nawet komisje śledcze gdzie ma władzę nie prawda tylko arytmetyka nie mają sensu jak to było w aferze hazardowej, po za tym taśmy prawdy to jedynie co zrobiła prokuratura to je utajniła i zamknęła do archiwum, to jakaś farsa oni są ponad prawem

W polityce zagranicznej prezydent musi działać razem z rządem.

JeĹĽeli rzÄ…d  dziaĹ‚a w interesie paĹ„stwa i jego narodu, niestety jak z taĹ›m prawdy wynika rzÄ…d w tym interesie nie dziaĹ‚a, a ostatnia linia obrony jakÄ… jest prezydent ogranicza siÄ™ jedynie do stemplowania ustaw swoich kolesi, i w tym problem.

W Polsce jest system parlamentarno-gabinetowy nie prezydencki i myślę, że
poltycy już to sobie uświadomili. Pan Kaczyński np nie chce już być
prezydentem. Teraz pora aby uświadomili sobie ten fakt z systemem wyborcy i
przestali lecieć za pierwszą lepszą "kiełbasą wyborczą". :-)

W cale nie prezydent reprezentuje naród, a ma ogromną siłę którym jest prawo weta jeżeli interesy narodu są zagrożone, a to czy z niego korzysta zależy od intencji prezydenta i czy w ogóle korzysta z tego prawa w interesie narodu, dlatego POsrańcy aby uzyskać pełną władzę gotowi byli posunąć się do wszystkiego aby wsadzić swojego pionka na te stanowisko, prokuraturę i sądy mieli z urzędu brakowało im tylko władzy prezydenckiej aby zgnoić nasz kraj.

Magdalena jest najlepszym wyborem dla PolakĂłw, bez znaczenia kto wygra na jesieni mamy kogoĹ› kto nie reprezentuje rzÄ…du tylko nasz narĂłd.

Data: 2015-01-28 17:38:35
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
Lord Donald pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 17:10:

Magdalena jest najlepszym wyborem dla Polaków, bez znaczenia kto wygra
na jesieni mamy kogo¶ kto nie reprezentuje rz±du tylko nasz naród.

My¶lę, że o tym zadecyduj± wyborcy. Na jesieni też wygraj± ludzie którzy według zdania wyborców będ± ich reprezentowali. Dla mnie bez znaczenia, kto wygra. I tek w codziennym moim życiu poltycy, ich sprawy, wojny, epitety jakimi się okre¶laj± nie maj± dla mnie wielkiego znaczenia. Jak kiedy¶ napisałem boukunowi, politykę interesuję się w ramach hobby i tak pozostanie.
O tym czy jaki¶ polityk jest najlepszym wyborem dla kogokolwiek decyduje to co robi "po", nie "przed". Pani Magdalena Ogórek po prostu nie wie co będzie mogła robić "po". To przynajmniej wynika z jej słów w "programie" wyborczym podesłanym przez w±tkodawcę.

Data: 2015-01-28 17:30:43
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Wed, 28 Jan 2015 17:38:35 +0100, Marek Czaplicki wrote:

O tym czy jakiĹ› polityk jest najlepszym wyborem dla kogokolwiek decyduje
to co robi "po", nie "przed". Pani Magdalena OgĂłrek po prostu nie wie co
będzie mogła robić "po". To przynajmniej wynika z jej słów w "programie"
wyborczym podesłanym przez wątkodawcę.

nie wie co bedzie mogla ?

mysle ze nie chce powiedziec jakie sa jej zamiary
bo obawia sie ze straci poparcie

a jesli "nie ma jajec" nie jest warta mego glosu

Data: 2015-01-28 19:07:59
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mab6c3$5lv$1speranza.aioe.org...
[...]

A moĹĽe wie, z kim ma do czynienia i siÄ™ tego boi?
PO co się wychylać za wczasu?

a jesli "nie ma jajec" nie jest warta mego glosu

jajca można szybko urwać...

boukun

Data: 2015-01-28 18:29:37
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Wed, 28 Jan 2015 19:07:59 +0100, boukun wrote:

[...]

podobnie jak ty

nie masz jajec by ja wspomoc

zdjecie-transparent nosic dookola Swidnicy

Data: 2015-01-28 19:31:30
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mab9qg$h86$1speranza.aioe.org...
[...]

Przyjdzie i na to czas. Jeszcze nie ruszyła tak naprawdę kampania, najpierw ona sama musi przypuścić atak...

boukun

Data: 2015-01-28 19:29:49
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
andal pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 18:30:

[...]

Oczywi¶cie że nie wie. Jak inaczej można rozumieć słowa np o napisaniu prawa od nowa? W Polsce zreszt± tak jak i w innych rozwiniętych krajach prawo jest domen± parlamentu. Także ustalenie, że dwa lata abolicji wystarcz± na to żeby, jak w pocz±tkach lat 90-tych i "afery alkoholowej", cwaniacy mogli znowu zgromadzić kapitał na rozkręcenie legalnych interesów jasno wskazuje, że chce powrotu szczęk i rozkładanych łóżek na ulicach. :-)

Data: 2015-01-28 19:34:51
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mab9qu$1ee$1news.icm.edu.pl...
[...]

PO prostu, prawo trzeba napisać od nowa, i to tak, jak powiedziała Magda, bez niedomówień, aby kukiełkowi sędziowie TK nie byli stęplami ustaw, jak w przypadku podwyższenia wieku emerytalnego, ewidentnie niezgodnej ustawy z konstytucj±...
Kto¶ tu m±drze napisał, ze tych sędziów należałoby postawić przed trybunałem stanu, a na ich miejsce losowo wybrać niezależnych z ludu...

boukun

Data: 2015-01-28 19:39:47
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 19:34:

[...]

To pisz. Ciekawym ile dzienników ustaw wyprodukujesz za żywota? Sędziwie pod Trybunał Stanu? Kto będzie zasiadał w Trybunale? Inni sedziwie i tych też przed Trybunał jak co nie po my¶li? Fajnie. Losowe wybieranie niezależnych z ludu? Twój szczę¶liwy numerek? :-)

Data: 2015-01-28 19:47:04
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mabadj$1ee$5news.icm.edu.pl...
[...]

Demokratycznie, jak kto¶ napisał:

"TK powinien być niezależny, niezawisły, w ten sposób wydawać wyroki
niestronnicze, co w  ¶redniej nie podobać się będzie raz jednym raz drugim,
a zatem nikt nie będzie miał powodów by chwalić za zasługi dla jednej ze
stron. Sam fakt przyznania wyróżnienia i za co,  już dowodzi stronniczo¶ci
czyli nieuczciwo¶ci..  Tak więc przewodnicz±cy powinien .... postawiony
zostać przed Trybunałem  za zdradę wszystkich Polaków, tylko  sk±d  wzi±¶ć
taki uczciwy?
A może losowo wylosować z puli całego narodu, albo z ludzi choćby trochę
wykształconych?"

Koniec cytatu...

boukun

Data: 2015-01-28 19:56:28
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 19:47:

Demokratycznie, jak kto¶ napisał:

Demoratyczne losowanie? Jakie kryterium wykształcenia, od matury w górę, specjalizacja nieważna?
Wiesz co. Jeden facet Philip K. Dick napsał na ten temat ksi±żkę sci-fi "Słoneczna loteria". Poczytaj, pomy¶l i wtedy wypowiadaj się. Komu bedzie zależało na zdobywaniu wykształcenia, solidnej pracy, byciu praworz±dnym jak wszystko będzie zależało od bębna maszyny losuj±cej?

Data: 2015-01-28 19:59:05
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mabbct$619$1news.icm.edu.pl...
[...]

No chyba bardziej demokratycznie to jest, niż ustawki partyjne jak to robi obecnie banda POPiS...

boukun

Data: 2015-01-28 20:15:31
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 19:59:

[...]

Ale co bardziej demokratyczne? Losowanie? Nie potrafisz powiedzieć spo¶ród kogo będzie losowanie, tylko piszesz spo¶ród "ludu". Lud to nie tylko znajomi i rodzina, ale ogół społeczeństwa, ludzie którzy s± po zawodówkach, po ¶rednim, po wyższych itd... Ustalić chcesz kryterium wykształcenia? Ja się pytam, czy wykształcenie w zakresie projektowania silników okrętowych jest odpowiednie do zasiadania w Trybunale Konstytucyjnym?

Data: 2015-01-28 23:12:12
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mabcgj$8ss$1news.icm.edu.pl...
[...]

Ale nie ma gorszedgo skurwysyństwa jak głosowanie na wystawionych przez kliki partyjne listy kandydatów...  Losowanie spo¶ród ludzi wybranych z ludu, wykształconych i wybranych  spo¶ród dzielnic, miast, bloków, rad osiedlowych, spo¶ród zaufanych mieszkańców jest już chociażby po czę¶ci demokratyczne. Te ustawki mafijne co teraz, to szopka i plucie ludziom w twarz... ...

boukun

Data: 2015-01-29 18:13:16
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 23:12:

[...]

Nie znasz jeszcze gorszego skurwysyństwa? Skurwysyństwem jest to jak dorosły molestuje dzieci. Jakby dali Ci POPiS dożywotni zasiłek w wysoko¶ci ¶redniej krajowej to wychwalałby¶ w niebiesiech. Na tyle Cię znam.

Data: 2015-01-29 18:20:33
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:madpnd$p3h$1news.icm.edu.pl...
[...]

Fantazjujesz, POPiS nie jest od dawania, tylko od rabowania...

boukun

Data: 2015-01-29 18:59:57
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 29 stycznia 2015 18:20:

[...]

Ja? A co zrobić gdy kto¶ mówi o tym że sędziowie w Trybunałach powinni być "wybierani" w losowaniu? Do dopiero sci-fi. Przeczytaj ksi±żkę, o której mówiłem. Tam masz opisan± w działaniu Twoj± "fantazję". :-)

Data: 2015-01-28 18:00:56
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Pani Magda zdÄ…ĹĽyĹ‚a siÄ™ jedynie przedstawić, jeszcze nikt nie przedstawiĹ‚ swojego programu, bo kampania zacznie siÄ™ w lutym, chociaĹĽ moĹĽemy przyjąć ĹĽe wszyscy kandydaci majÄ… taki sam program jak Bronek 5 lat temu a nawet caĹ‚y ukĹ‚ad 25 lat temu, bo problemy zostaĹ‚y te same, Bronek nie kiwnÄ…Ĺ‚ palcem, podobnie jak reszta post-solidaruchĂłw i w przypadku Bronka mamy pewność, ĹĽe nawet jakby pomagaĹ‚ mu w tym sam Obama z USA to i tak nie ma ochoty realizować tego programu, a wiÄ™c kto za kim stoi nie ma znaczenia, u nas w kraju wystarczy aby ktoĹ› miaĹ‚ chÄ™ci i poderwaĹ‚ narĂłd ktĂłry w zwÄ…tpieniu daĹ‚ sobie spokĂłj z politykÄ…  i gospodarkÄ…, pokornie godzÄ… siÄ™ na zniewolenie i prace w niewolniczym upodleniu za granicÄ…, siedzÄ… bo majÄ… nadziejÄ™ ĹĽe jakoĹ› to bÄ™dzie, a jak ktoĹ› pisaĹ‚ "To nadzieja kaĹĽe ludziom iść do gazu". Najsilniejsze wsparcie jest narĂłd, potrzebny nam tylko porzÄ…dny i uczciwy przywĂłdca moĹĽe to być Madzia, pozostali pokazali co potrafiÄ… i tego nie chcemy.

Data: 2015-01-28 19:24:47
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
Lord Donald pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 18:00:

Pani Magda zd±żyła się jedynie przedstawić, jeszcze nikt nie przedstawił
swojego programu, bo kampania zacznie się w lutym, chociaż możemy
przyj±ć że wszyscy kandydaci maj± taki sam program jak Bronek 5 lat temu
a nawet cały układ 25 lat temu, bo problemy zostały te same, Bronek nie
kiwn±ł palcem, podobnie jak reszta post-solidaruchów i w przypadku
Bronka mamy pewno¶ć, że nawet jakby pomagał mu w tym sam Obama z USA to
i tak nie ma ochoty realizować tego programu, a więc kto za kim stoi nie
ma znaczenia, u nas w kraju wystarczy aby kto¶ miał chęci i poderwał
naród który w zw±tpieniu dał sobie spokój z polityk±  i gospodark±,
pokornie godz± się na zniewolenie i prace w niewolniczym upodleniu za
granic±, siedz± bo maj± nadzieję że jako¶ to będzie, a jak kto¶ pisał
"To nadzieja każe ludziom i¶ć do gazu". Najsilniejsze wsparcie jest
naród, potrzebny nam tylko porz±dny i uczciwy przywódca może to być
Madzia, pozostali pokazali co potrafi± i tego nie chcemy.

Stosowana przez Ciebie pluralis majestatis to jest to co politycy lubi± najbardziej. Szczególnie jeden, któren cały czas lubi być nazywany premierem. :-)

Data: 2015-01-28 19:05:34
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mab0uc$tgm$1news.icm.edu.pl...
[...]

A Stolzman wetował na prawo i lewo i ludzie go POnownie wybrali...

boukun

Data: 2015-01-28 19:04:21
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:maavg5$tml$1news.icm.edu.pl...
[...]

No popatrz, a de bul obsadził się Żydami i działa... Wielki mi problem, znaleĽć gangsterów POdwórkowych...

boukun

Data: 2015-01-28 13:53:41
Autor: boukun
Moja pani prezydent
[...]

Na Palikota nie oddałem żadnego głosu, na nikogo do tej pory nie oddałem swojego głosu, bo jak wiesz, nie biorę udziałyu w ustawkach. Ale po raz pierwszy pójdę na wybory i dla samego sprawdzenia, czy mój głos będzie ważny w moim okręgu wyborczym, oddam na pani± Magdę swój głos...

boukun

Data: 2015-01-28 16:40:12
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 13:53:

[...]

Chłopie. A kto Cie tam wie na kogo Ty głosujesz? Przecież ja Twym stróżem nie jestem i nie sprawdzę czy a) poszedłe¶ do wyborów b) czy oddałe¶ głos c) na kogo? Pierwsze to fizycznie gdybym był w komsji obejmuj±cej Ciebie to może by było do sprawdzenia, ale pozostałe...? Najważniejsze dla mnie jest to co przy każdych wyborach wyprawiasz na grupie. Znajdujesz sobie jakiego¶ "kandydata" i zaczynasz gadać jakby się Polska miała zawalić gdy ludzie go nie wybior±. Ludzie s± ludĽmi i każdy ma swoje własne zdanie i kandydata, a czy Polska miłaby "powstać z kolan", "wyrwać się z niewolnictwa" itp. bzdety przy wybraniu "Twego" to naprawdę. ChodĽ na wybory, ale się nimi tak bardzo nie przejmuj jakby zbawienie zależało od nich. Uspokoję Cię. Polska to już trochę normalniejszy kraj niż kiedy osotatnio byłe¶ na wyborach i naprawdę nie zależy od wyboru jednego człowieka na jakikolwiek urz±d.

Data: 2015-01-28 19:10:15
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:maavst$un3$1news.icm.edu.pl...
[...]

Jedno jest pewne, trzeba być debilem, żeby głosować na de bula, szkodnika Polaków...
Wskaż mi choć jeden za? Ile to już trwa, to oszustwo i POniżanie narodu polskiego....

boukun

Data: 2015-01-28 19:21:25
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 19:10:

[...]

S± dwie rzeczy pewne w życiu: to że umrzemy i to że będziemy płacili podatki. Reszta to sfera umowna. Jak na kogo¶ kto przez lata na¶miewał się z tego że ludzie wogóle głosuj±,  a teraz dostał ol¶nienia i wariacji na punkcie kandydatki, jeste¶ na dobrej drodze do ustalenia nowego wzorca zakręconego.

Data: 2015-01-28 19:27:51
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mab9b6$s49$1news.icm.edu.pl...
[...]

Podatków nie musimy płacić... Czasami człowiek dostaje przypływu energii i je¶li widzi, że jest choć odrobina szansy wygrać z reżimem jego własn± broni±, to próbuje tę szansę wykorzystać. Te wybory traktuję jako test reżimu...

boukun

Data: 2015-01-28 19:33:58
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 19:27:

[...]

Masz kiepskie wyobrażenie o tym jak państwu płacisz podatki samym istnieniem. Nie masz PESELA, nie masz NIP, nie składasz deklaracji podatkowej, nie kupujesz w sklepach i nie uiszczasz VAT w rachunku?

Data: 2015-01-28 19:37:30
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:maba2n$1ee$2news.icm.edu.pl...
[...]

No dobra, tych akurat nie jestem w stanie unikn±ć... Ale to minimum...

boukun

Data: 2015-01-28 19:41:04
Autor: Marek Czaplicki
Moja pani prezydent
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 28 stycznia 2015 19:37:

[...]

Minimum, ale wystarczy. Największe dochody państwo uzyskuje z VAT i akcyzy na paliwo.

Data: 2015-01-27 01:53:57
Autor: MarkWoydak
Moja pani prezydent

De bul, to wiadomo, co to za osioł i złodziej. Pokaż jego program, tego
oszusta, który ma POnoć najwyższe POparcie w zniewolonym przez niego
narodzie...

boukun

No zobacz, taki "osioł i złodziej", a to jego wybrał naród, a nie ja¶nie
o¶wieconego, namaszczonego przez stolice toruńsk± JarosławZbawPolskę. Co za
wredni ludzie! Na dodatek zniewoleni! ;-)))

MW

Data: 2015-01-27 09:55:17
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"MarkWoydak" <woydak.mark@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:ma75o1$5ec$7news.albasani.net...

[...]

Nie naród, a SBecja..., głupich też nie brakuje, dlatego Polska tak stoi, jak stoi...

boukun

Data: 2015-01-26 01:07:37
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
To daj linka do programu De-Bula, super jeszcze tego poprzedniego jak czymś się różni od nowego to odhaczymy ile procent zrealizował, to wyjdzie nam ile set kadencji potrzebuje aby zrealizować cały.

To jest jego pierwszy program

1. Bronisław Komorowski jako Prezydent będzie łączył i szukał porozumień. Będzie wyznaczał nam wielkie cele, wokół których się zjednoczymy!

PoraĹĽka

2. Bronisław Komorowskie będzie działać na rzecz wolności, ładu i bezpieczeństwa. Będzie gwarantem takiej polityki.

PoraĹĽka

3. Prezydent Bronisław Komorowski będzie wyznaczał cele długofalowe przekraczające bezpośrednie cele polityczne koalicji rządowych.

W ogóle nie miał nic do zrobienia POsrańcy rządzą, a więc nie było potrzeby

4. Bronisław Komorowski będzie przywódcą wszystkich Polaków.

Ha, Ha, Ha, trochę się starał bo wsadził na starcie założyciela antykonor aby to realizować, ale mimo ustawionym mediom na ulicy nie pokaże się bez obstawy.

5.Bronisław Komorowski będzie rzadko wetował ustawy.

Rzadko, ale oni nie wetował wcale, arytmetyka sejmowa była mu przychylna, ale bardzo używał swojego autorytetu jak społeczeństwo wychodziło z ustawami lub inicjatywami zagrażającymi interesom POsrańców

6.Będzie brał udział przy powstawaniu ustaw i decyzji rządowych cieszących się najszerszym poparciem społecznym.

???? A były takie?

7. Prezydent Bronisław Komorowski będzie mianował kompetentnych ambasadorów wykształconych w ostatnich latach.

Polityczni kolesie od robienia laski USA

8. Za prezydentury Bronisława Komorowskiego będziemy mieli przyjazne kontakty z innymi krajami i będziemy pełnić kluczową rolę w budowie wolnego rynku w UE. Nie będziemy mieć roszczeń do UE.

Robienie laski UE zawsze generuje pozytywny odzew. dla prywatnych kolesi, niestety dla rynku nie.

9. Będziemy twardo bronić naszego interesu.

Ciekawe ile wyjdzie z tej obrony interesu płacić za prąd o gazie już nie wspomnę. Po za tym jak byśmy byli Izraelem to nawet był aktywny szczególnie jak pod pretekstem jego zeznań jego kolesie próbowali pchnąć lasy aby wykombinować dla nich kasę.

10. Bronisław Komorowski będzie się troszczył o zachowanie więzi z Ojczyzną przez obywateli polskich mieszkających za granicą. Prezydent Bronisław Komorowski będzie się martwił również o ich dumę z Ojczyzny.

Oczywiści znamy to z filmu o uchodźcach jak go bardzo kochają, bo nie da się żyć u nas w kraju.

11. Bronisław Komorowski najbardziej będzie dbał o armię. Jest to szczególnie bliskie Prezydentowi Bronisławowi Komorowskiemu.

Zgodził się jedynie na przemieszczenie kilku jednostek, zapewne po to aby kolesie POsrańcy mogli skutecznie zrabować majątek pozostawiony po tych jednostkach, ale co to miało innego na celu to nie wie nikt.

12. Bronisław Komorowski będzie dbał o bezpieczeństwo gospodarcze kraju poprzez przedstawianie kandydata na szefa Banku Narodowego.

Tak dbali aż rezerwy zajumała UE niby na Grecję, która i tak pokazała wała UE, po za tym złotówka o połowę tańsza w dolarach, na końcu kadencji, nie mówiąc o frankach

13. Bronisław Komorowski będzie dbał o system sprawiedliwości poprzez nominacje sędziowskie.

Zapowiadał się jak Magda, ale nic nie zrobione, pozwólmy innym się tym zająć, bo se nie dał rady, a może i nie chciał bo POsrańcom przy takim prawie łatwiej kraść

14. Prezydent Bronisław Komorowski będzie się interesował ochroną zdrowia, rozwojem nauki i systemu edukacji.

Zrobił tyle co POsrańcy czyli nic

15. Bronisław Komorowski w sprawach ważnych dla kraju będzie inspirował, informował i tworzył warunki dla społecznej debaty. Każdy obywatel będzie mógł wziąć udział w debacie.

No tak obywatele brali udział, tłuczeni pałkami przez kordony policji, ale czy o to chodziło?

16. Bronisław Komorowski poprzez rozwój edukacji będzie walczył ze zjawiskiem wykluczenia.

No tak nawet zlikwidował nie przychylną stronę aby społeczeństwo czasami nie wyedukowało się na tyle aby nie wykluczyło jego z polityki.

17. Bronisław Komorowski uważa, że pomoc dla rodzin i ludzi spoczywa na państwie, a państwo mają wspierać organizacje pozarządowe i pomoc wzajemna rodzin.

Stemplując ustawy POsrańców raczej bardzo zaszkodził.

18. Prezydent Bronisław Komorowski chce być patronem modernizacji kraju. Ponad to, Bronisław Komorowski jest dumny z historii naszego kraju.

SzczegĂłlnie wersji historii Schetyny.

19. Bronisław Komorowski chce, żeby system wyborczy do samorządów sprzyjał do współpracy ponad podziałami. Prezydent Bronisław Komorowski chce jednomandatowych okręgów wyborczych.

Gdzie te okręgi jednomandatowe? Ale nawet super by było jednak jakby nie dało się podważać uczciwości takich wyborów.

20. Bronisław Komorowski będzie wspierał harcerstwo.

Może coś sypnął chłopakom jak targali sprzęt na polowaniu.

21. Bronisław Komorowski chce, żeby Polska była krajem innowacji, umiejętności i współpracy.

Tego się nie dowiemy czy on chciał a nie mógł.

Data: 2015-01-26 02:49:09
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma40ga$49t$1speranza.aioe.org...
[...]

Złodziej pieprzony, wyznaczył nam cel długofalowy, 67 lat do emerytury przymusowo tyrać...

boukun

Data: 2015-01-25 19:47:06
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Sun, 25 Jan 2015 17:39:19 +0100, boukun wrote:

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 25 stycznia 2015
16:47:

Do tej pory nie mieliśmy wpływu na nic, żydokomuna sama się wybierała,
my tylko mogliśmy ich przyklepywać, a ja wrogów swoich nie
przyklepywałem. Teraz to co innego i faktycznie, swój udział
uzaleĹĽniam tylko od tego,
czy pani Ogórek wytrwa do wyborów. Miller nic za mnie nie wybrał,
Miller trafił w sedno, omskło mu się, miał czuja, postąpił wyborowo,
trafił w gust mi,lionów Polaków, po raz pierwszy udało mu się być
uczciwym, a teraz od wyborcĂłw zaleĹĽy, czy wykorzystajÄ… danÄ… im raz na
milion lat szansę na wolność...

boukun

MoĹĽe Ty znasz jakiĹ› program pani OgĂłrek? Ja przyznam siÄ™ ĹĽe nie. Pani
ta na konferencji mówiła o napisaniu prawa od nowa. Uważam, że tak
naprawdę nie zna nawet kompetencji swojego urzędu na jaki kandyduje,
albo cynicznie robi wodÄ™ z mĂłzgu.

Mnie siÄ™ jej program podoba i nie tylko mnie, nawet Romanowi Giertychowi
się spodobał. Njważniejsze to jest to, żeby nie być stemplem złodzieji i
oszustĂłw z PO, tak jak jest nim de bul, ktĂłry oprĂłcz okradania PolakĂłw,
teĹĽ nie ma ĹĽadnego innego porogramu...

boukun

wiec zlodzieje z innych partii ci pasuja ?

wrociles od szwabow bo zaczales krasc ?

Data: 2015-01-25 21:27:50
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma3h7q$m51$3speranza.aioe.org...
[...]

Lecz siÄ™... talmudysto...

boukun

Data: 2015-01-25 19:45:07
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Sun, 25 Jan 2015 16:47:31 +0100, boukun wrote:

[...]

Po raz pierwszy pójdę, jeśli pani Magda nie zrezygnuje pod naciskiem
ĹĽydostwa...

boukun

Do tej pory nie chodziłeś. Co się takiego stało że masz zamiar pójść?
[...]

niezaleĹĽnego i patriotycznego, uczciwego, inteligentnego i ukochanego
prezydenta... Spoza układu okrągłego stołu, rozumiesz to? Tu po raz
pierwszy rysuje siÄ™ szansa na demokracjÄ™...

boukun

Nie nie rozumiem. Do tej pory oddawałaś władzę tym, na których
głosowali inni. Sam nie chciałeś. Rozumiesz? Jak takich jak Ty jest
więcej to ich narzekanie, bez oddania głosu można sobie wsadzić.
Uważam, że nie doceniasz siły głosu pojedynczych ludzi. Nawet teraz
uzaleĹĽniasz swoje uczestnictwo w
wyborach od tego czy pani Ogórek będzie kandydować czy nie. Jakby
Miller wybrał innego kandydata to też byś poszedł do wyborów?
[...]

tylko od tego, czy pani OgĂłrek wytrwa do wyborĂłw. Miller nic za mnie nie
wybrał, Miller trafił w sedno, omskło mu się, miał czuja, postąpił
wyborowo, trafił w gust mi,lionów Polaków, po raz pierwszy udało mu się
być uczciwym, a teraz od wyborców zależy, czy wykorzystają daną im raz
na milion lat szansę na wolność...

boukun

boukun, co ty robiles u szwabow ze ci tak zaszkodzilo ze chcesz resortowa syjonistke na prezydenta ?

Data: 2015-01-25 21:29:55
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma3h43$m51$2speranza.aioe.org...
[...]

Zawsze byłem w przekonaniach wolnym człowiekiem i w przeciwieństwie do ciebie, nie cbcę resortowych syjonistów z POPiSu, a ty na tę bandę usiłujesz prymitywnie grać...

boukun

Data: 2015-01-26 00:07:19
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Prezydent Magda to tak zwana nowa nadzieja dla naszego kraju, nie wiemy jak będzie, ale nawet troszkę nadziei to i tak o wiele więcej niż beznadziejne trwanie w tym samym miejscu, nie mówiąc już o tonięciu coraz bardziej w nieznane dno jakie teraz my Polacy mamy od wielu lat.

Data: 2015-01-26 00:02:23
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Po nastrojach w SLD, wychodzi że Miller zrobił niektórym w SLD na złość. Zainwestował w młodą frakcję, jak Madzia wygra to stare grzyby i tam zostaną wycięte, zostanie nowa grupa młodych, po za tym to i tak ostatnia szansa aby jedynie logo przetrwało, co by nie było poprzedniej SLD i tak nie ma, ale jak Madzia wygra to po woli POPiSdzielce zaczną się kończyć i skończy się ten wieloletni chamski festyn zwany rządem.

Data: 2015-01-26 00:20:30
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma3sm0$s2m$1speranza.aioe.org...
[...]

Nawet Cimoszewicz, synalek UBeka jest zły, bo uczennica przerosła nauczyciela...

boukun

Data: 2015-01-25 23:57:09
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Mon, 26 Jan 2015 00:20:30 +0100, boukun wrote:

[...]
SLD i tak nie ma, ale jak Madzia wygra to po woli POPiSdzielce zacznÄ…
się kończyć i skończy się ten wieloletni chamski festyn zwany rządem.

Nawet Cimoszewicz, synalek UBeka jest zły, bo uczennica przerosła
nauczyciela...

boukun

tak przerosla jak stolzman jaruzela

ale polskim glupkom zostaje tylko nadzieja

eventualnie wypad na zmywak lub do bauera

Data: 2015-01-26 01:21:23
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
ale polskim glupkom zostaje tylko nadzieja

eventualnie wypad na zmywak lub do bauera

No i widzisz dlaczego warto na nią głosować, ona daje przynajmniej Polakom nadzieję, że w przyszłości może będzie warto żyć w tym kraju. De-Bul wiemy na co będzie w najlepszym wypadku ten sam szajs, ale z roku na rok jest coraz gorzej, ale on nie winny on tylko stempluje te ustawy.

Data: 2015-01-26 00:29:14
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Mon, 26 Jan 2015 01:21:23 +0100, Lord Donald wrote:

[...]

to jest ta sama nadzieja co przedtem

przy nadzieji z glodu zdechniesz

trzeba wyslac zyda do israela zeby bylo lepiej, na zawsze

Data: 2015-01-26 01:41:18
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Przy tych starych zakapiorach POsrańcach zdechniesz na pewno, tu nie ma nadziei. No może jaszcze pożyjesz trochę przy wycince naszych lasów, żydek sam brudzić się nie będzie.

Data: 2015-01-26 02:52:41
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma3vsl$26e$1speranza.aioe.org...
[...]

Przez taki głupi motłoch jak ty, co nie chcą zmian...

boukun

Data: 2015-01-26 05:01:13
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Mon, 26 Jan 2015 02:52:41 +0100, boukun wrote:

[...]

festyn zwany rzÄ…dem.

[...]

zamienil stryjek siekierke na kijek

Data: 2015-01-26 11:15:58
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma4hmp$mbo$1speranza.aioe.org...
[...]

No dobra, znam twoją śpiewkę, powiedz na kogo będziesz głosował, kto jest twoim kandydatem?

boukun

Data: 2015-01-26 12:49:49
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
POsrańcy mogą jedynie wygrać kiedy ludzie nie pójdą do wyborów, dlatego jest im Madzia ta nie na rękę. I jeszcze się boją o ich tak zwany kochający ich elektorat przestraszony demonem PISuarów.

Data: 2015-01-26 12:59:57
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Boją się dużej iloci nieprzychylnych głosów, dla nich lepiej jak ktoś ma nie głosować na nich to lepiej żeby nie przychodził wcale, będzie im ciężko podrasować wynik, jak ludzie pójdą na wybory to nie da się oszukać wyników, raczej 90% głosów nieważnych nie przejdzie, nawet jak przygotują karty a tam aby oddać ważny głos należało by najpierw wykonać działanie całkowe aby odkryć metodę na głosowanie.

Data: 2015-01-26 13:02:02
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma59kr$git$1speranza.aioe.org...
POsrańcy mogą jedynie wygrać kiedy ludzie nie pójdą do wyborów, dlatego jest im Madzia ta nie na rękę. I jeszcze się boją o ich tak zwany kochający ich elektorat przestraszony demonem PISuarów.

Coś ich ostatnio zatkało, jak do tej pory srali ludziom PO mózgach sondażami, tak teraz nabrali wody w usta i cisza od dwóch tygodni...

CoĹ› mi siÄ™ wydaje, ĹĽe teraz sondaĹĽe zostanÄ… zabronione, he, he, he...

boukun

Data: 2015-01-26 14:10:46
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Piszą że jeszcze szukają haków. Tu POsrańcy będą próbować z jakimiś seksaferami, podobnie jak uwalili samo-obronę. Tak że mamy podgląd jakie bydło okrągłostołowe sprawuje u nas władzę, raczej nie będzie kampania na programy wyborcze, POstańcy nie odpuszczą, trzeba te bydło jak najszybciej odsunąć od władzy.

http://www.fakt.pl/polityka/kto-ma-seks-fotki-magdaleny-ogorek-,artykuly,519532.html

Data: 2015-01-26 14:45:06
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma5eck$7rd$1speranza.aioe.org...
[...]

Tygodnik „Wprost” donosi o obawach wysoko postawionych polityków SLD, którzy boją się, że lada chwila światło dzienne ujrzą kompromitujące Ogórek zdjęcia. Tym bardziej, że szukają ich specsłużby!

Jak szukają, to znaczy, że ich nie mają. To dlatego zwlekają z podaniem najnowszych sondaży..., widocznie słupki dla p. Magdy już zastraszająco wzrosły..., a jak coś spreparują, to będzie dopiero afera i zajebisty wzrost pani Ogórek...

boukun

Data: 2015-01-26 14:55:55
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Nie chodzi czy zdjęcia Magdaleny rozebranej gdzieś są czy nie, zapewne to była by sensacja, ale jak służby specjalne mogą przeszukiwać czyjeś albumy ze zdjęciami aby kompromitować przeciwnika politycznego typowanego przez partię rządzących, tym bardziej chodzenie nago po domu nie jest czymś zakazanym przynajmniej w Polsce, podejrzewam że De-Bul także raczej nie krępuje się u siebie w domu, i nawet możliwe że uprawia jakiś seks ze swoją żoną, bez znaczenia czy to są zdjęcia kobiety, czy mężczyzny, chociaż w przypadku tego drugiego miały by tu do rzeczy walory estetyczne to seks i chodzenie po domu nago jest nie zakazane, nawet u kobiet jak to mają Muzułmanie, a więc ogłaszanie że mamy już haka i szukamy nagich zdjęć zaprzęgając do tego służby specjalne jest nie na miejscu, to jakoś pozbawione zasad dobrego smaku, nawet jeśli chodzi o takich dewiantów politycznych jakimi są POsrańcy.

Data: 2015-01-26 14:17:27
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Wszędzie donoszą że kampania oszczerstw ruszyła, sondaże są nie na rękę teraz.

http://www.polskieradio.pl/9/299/Artykul/1361533,Sekretarz-generalny-SLD-jest-presja-by-Magdalena-Ogorek-zrezygnowala-z-kandydowania

Data: 2015-01-26 14:48:00
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma5ep5$954$1speranza.aioe.org...
Wszędzie donoszą że kampania oszczerstw ruszyła, sondaże są nie na rękę teraz.

http://www.polskieradio.pl/9/299/Artykul/1361533,Sekretarz-generalny-SLD-jest-presja-by-Magdalena-Ogorek-zrezygnowala-z-kandydowania

Pani Magdalena OgĂłrek nie moĹĽe poddać siÄ™ presji i  musi sobie z tego zdawać sprawÄ™, ĹĽe jak nie dotrwa do wyborĂłw i z nich zrezygnuje, to politycznie jej kariera ulegnie koĹ„cowi...

boukun

Data: 2015-01-26 15:02:47
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Jak wymięknie po drodze to będzie oznaczało że nie ma tak zwanych jaj aby być prezydentem, mniemy nadzieję że to nie nastąpi, a im trudniej ma i dotrwa do końca to będzie największy dowód że jest godna reprezentować nas Polaków, niech POsrańcy ja atakują, przejdzie egzamin, przynajmniej my będziemy pewni że warto iść na wybory, mniemy nadzieję że nie POsrańcy nie wykastrują jej jak Cimosza, jak zda egzamin z tymi szujami POsrańcami, to udowodni że będzie pełnoprawnym rozmówcom który może usiąść do rozmów negocjacyjnych nawet z przywódcami takimi jak Putin.

Data: 2015-01-26 14:21:17
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Tutaj próbują podważyć jaj doktorat, bo niby nie zna łacińskiego, i nie mogła napisać, co za tanie chwyty POsrańców, może niech lepiej zachęcą De-Bula aby zrobił jakieś studia chociaż wieczorowe, miał na to 5 lat.

http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/694964,magdalena-ogorek-inwigilowana-przez-%E2%80%9Esluzby-specjalne-twojego-ruchu%E2%80%9D.html

Data: 2015-01-26 15:13:45
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma5f0b$954$2speranza.aioe.org...
[...]

Hi, hi, hi, PO tylu latach niepraktykowania języka, ma prawo także go zapomnieć...

boukun

Data: 2015-01-26 14:29:20
Autor: Lord Donald
Moja pani prezydent
Tu POsrańcy mają świetną taktykę, te pajace nawet nie starają się zrobić tego lepiej, zapewne zdebilowaciały ich elektorat to kupi przecież widać twarze Millera i Ogórek :), zapewne cała kampania POsrańców będzie coś w tym stylu. Po za tym nie ma sensu żeby Magda rozmawiała z temu podobnymi mediami, jak chcą pokazywać taki propagandowy bełkot to świetnie sobie radzą, tylko idiota głosuje na De-Bula nakręcony temu podobną kampanią.

http://m.se.pl/wydarzenia/politycy/maz-ogorek-skazany-za-jazde-po-pijanemu-jak-bylo-wideo_515694.html

Data: 2015-01-26 10:05:40
Autor: slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!
Moja pani prezydent
boukun wrote:
ale polskim glupkom zostaje tylko nadzieja
eventualnie wypad na zmywak lub do bauera

Przez taki głupi motłoch jak ty, co nie chcą zmian...

Tylko zrywac boki,  bedzie nastepna  "bananowa republika prl sp. z o.o."
podobnie jak 'Bananenrepublik brd mbH' za tej http://pl.vc/1mwqs cwikly!
http://tinyurl.com/mv6s9mg http://tinyurl.com/mqske5j ... ... ...

--
http://tinyurl.com/mhlwx73 http://tinyurl.com/ozclutw
http://tinyurl.com/p746xq2 http://tinyurl.com/ofk4wsb

            http://tinyurl.com/oehks5q

Data: 2015-01-26 11:17:30
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!"

Przez taki głupi motłoch jak ty, co nie chcą zmian...

Tylko zrywac boki,  bedzie nastepna  "bananowa republika prl sp. z o.o."

Gorzej na pewno nie będzie jak w tym dzisiejszym kapitalistycznym kurestwie...

boukun

Data: 2015-01-24 22:29:40
Autor: Klin....................................................
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-24 o 20:44, boukun pisze:
Marzy mi się, żeby Polska miała po raz pierwszy swojego ukochanego prezydenta, w roli pani Magdaleny Ogórek. Boże, jak ja bym chciał, żeby Polacy przejrzeli na oczy i wybrali na swojego prezydenta wspaniałą, uczciwą i inteligentną Polkę, jaką jest pani Magda. Chciałbym po raz pierwszy w życiu móc z dumą powiedzieć, moja pani prezyent, a nie mieć za prezydentów stale pokrętnych, fałszywych i złodziejskich, antypolskich, znienawidzonych podstawionych żydziaków, jak to było do tej pory...
Ludzie obudźcie się, wybierzcie po raz pierwszy swojego kochanego prezydenta, byście mogli z dumą mówić, moja pani prezydent i by cały świat mógł nam naszego ukochanego prezydenta zazdrościć i razem z nami podziwiać. My Polacy po latach niewoli i upokorzenia zasłużyliśmy w końcu na wolność i swoją Evitę i byśmy wreszcie poczuli się wolni...
http://ocdn.eu/images/pulscms/Mzc7MDQsMSw1MiwzZTcsMjMxOzA2LDMyMCwxYzI_/8507cff2bcebca82bebda8ed32870887.jpg boukun
     Za mĹ‚oda by nie ulec ostatecznie starszym i mÄ…drzejszym!

Data: 2015-01-24 23:08:27
Autor: boukun
Moja pani prezydent
[...]

Mądrzejszym, komu na przykład? Gdyby w Polsce mądrzy ludzie dochodzili do władzy, to by Polska nie była takim dziadowskim i niewolniczym krajem...
I w czym miałaby niby ulec tym starszym?

Data: 2015-01-25 12:04:07
Autor: Klin....................................................
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-24 o 23:08, boukun pisze:
[...]

    A kto to Ci starsi i mÄ…drzejsi musiaĹ‚byĹ› posĹ‚uchać red. Michalkiewicza
    - to siÄ™ dowiesz.

Data: 2015-01-25 16:51:17
Autor: boukun
Moja pani prezydent

[...]

Zdaje siÄ™, ĹĽe juĹĽ to usĹ‚yszaĹ‚em, z tym,  ĹĽe oni chcieliby chÄ™tnie za takich uchodzić, ĹĽe nam siÄ™ ich na ntakich kreuje, co nie jest zgodne z prawdÄ…...
Jak by pani Magdalena Ogórek została panią prezydent, to wszyscy będą jej skakać koło nóg i wtedy ona będzie tą najstarszą i najmądrzejszą...

boukun

Data: 2015-01-25 19:52:57
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Sun, 25 Jan 2015 16:51:17 +0100, boukun wrote:

W dniu 2015-01-24 o 23:08, boukun pisze:
W dniu 2015-01-24 o 20:44, boukun pisze:
Marzy mi się, żeby Polska miała po raz pierwszy swojego ukochanego
prezydenta, w roli pani Magdaleny Ogórek. Boże, jak ja bym chciał,
ĹĽeby Polacy przejrzeli na oczy i wybrali na swojego prezydenta
[...]
Ludzie obudĹşcie siÄ™, wybierzcie po raz pierwszy swojego kochanego
[...]
poczuli siÄ™ wolni...
[...]

takich uchodzić, że nam się ich na ntakich kreuje, co nie jest zgodne z
prawdą... Jak by pani Magdalena Ogórek została panią prezydent, to
wszyscy będą jej skakać koło nóg i wtedy ona będzie tą najstarszą i
najmÄ…drzejszÄ…...

boukun

juz teraz skaczesz i tanczysz pod resortowa orkiestre syjonistow

a jak ta pani zagra bedziesz skakal jeszcze wyzej

Data: 2015-01-25 21:30:54
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma3hip$m51$6speranza.aioe.org...
[...]

Nie jestem tobą..., okrągłostołowy talmudysto...

boukun

Data: 2015-01-25 08:57:15
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
[...]

Widać odbiło ci na tej służbie u szkopa do końca. Kto to w ogóle jest że modlisz się o ni± jak o mesjasza. Podsunęli ci pod nos kolejnego błaznuj±cego figuranta a ty zaraz do Boga o pomoc.
Jeżeli już to popro¶ Boga choćby o odrobinę rozumu.

Data: 2015-01-25 02:00:43
Autor: szklanynocnik
Moja pani prezydent
użytkownik Patriota napisał:

> [...]

Jeżeli już to popro¶ Boga choćby o odrobinę rozumu.

Kiedys W.Łysiak pisal o pieknym kawalerze (Donek)ktory bajerowal panny(wyborcow), jak widac na boukuna tez dziala ta metoda:)

PRL juz nie wroci:)

Data: 2015-01-25 11:05:03
Autor: boukun
Moja pani prezydent
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d300d71f-c1f8-4f00-9e61-4c04cb709b0cgooglegroups.com...
> [...]

Kiedys W.Łysiak pisal o pieknym kawalerze (Donek)ktory bajerowal
panny(wyborcow), jak widac na boukuna tez dziala ta metoda:)

Jedno na mnie nie działa, to, co działa na miliony tępego motłochu, prymitywna, nachalna reżimowa propaganda...
Jestem, jaki jestem..., dlatego nie do pomy¶lenia nawet dla mnie jest bawić się w POPiS...

PRL juz nie wroci:)

Szkoda, a może co¶ lepszego jeszcze, jak PRL :)

boukun

Data: 2015-01-25 14:04:36
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-25 o 11:00, szklanynocnik@gmail.com pisze:

Kiedys W.Łysiak pisal o pieknym kawalerze (Donek)ktory bajerowal
panny(wyborcow), jak widac na boukuna tez dziala ta metoda:)

PRL juz nie wroci:)

W ¶wietle tego co się dzieje w kraju i z krajem, mogę powiedzieć tylko: SZKODA.

Data: 2015-01-25 10:44:01
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:ma27ke$2et$1speranza.aioe.org...
[...]

Masz internet? Masz! Masz możliwo¶ć prze¶wietlić kandydata od a do z? Masz! Masz oczy i uszy szeroko otwarte? Możesz przynajmniej spróbować ogarn±ć, co się wokół pani Magdy dzieje i dlaczego banda okr±głostołowa robi na ni± nagonkę lub j± wycisza...
SLD pod wodz± Millera wystawić to sobie j± mogli, a na końcu to ona ich wystawi, to się widzi, czuje i po prostu wie...

boukun

Data: 2015-01-25 14:02:30
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-25 o 10:44, boukun pisze:

[...]

No to pokaż jaki¶ link do tego na czym polegały te bliskie stosunki z Józefem Oleksym...  W internecie znajdziesz niewiele o niej niż ona sama chce pokazać.

A tak w ogóle to jak na razie nie widzę w jej kandydaturze nic złego,  tylko wrodzona ostrożno¶ć nakazuje mi bez kija nie podchodzić do niczego prezentowanego przez te antypolskie szumowiny.
   Nie b±dĽ niepoważny - "okr±głostołowa banda" wystawia jej kandydaturę i jednocze¶nie robi na ni± nagonkę? Przecież bez tej bandy 99% Polaków o tej pani nawet by nigdy nie usłyszało.

Data: 2015-01-25 16:54:25
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:ma2pgn$4v7$1speranza.aioe.org...
[...]

Akurat to, że Miller jest też z okr±głostołowej bandy nie ma tu już żadnego znaczenia, bo mu się po prostu omskło z tego owodu, że chciał przetrwać i wystawił niezależn±, idealn± kandydatkę. On nie robi na ni± nagonki, ale POzostali z bandy okr±głostołowej... z POPiSu...

boukun

Data: 2015-01-25 20:01:28
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Sun, 25 Jan 2015 16:54:25 +0100, boukun wrote:

"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2015-01-25 o 10:44, boukun pisze:

Masz internet? Masz! Masz możliwość prześwietlić kandydata od a do z?
Masz! Masz oczy i uszy szeroko otwarte? Możesz przynajmniej spróbować
ogarnąć, co się wokół pani Magdy dzieje i dlaczego banda
okrągłostołowa robi na nią nagonkę lub ją wycisza...
SLD pod wodzą Millera wystawić to sobie ją mogli, a na końcu to ona
ich wystawi, to siÄ™ widzi, czuje i po prostu wie...

boukun

No to pokaż jakiś link do tego na czym polegały te bliskie stosunki z
JĂłzefem Oleksym...  W internecie znajdziesz niewiele o niej niĹĽ ona
sama chce pokazać.

A tak w ogóle to jak na razie nie widzę w jej kandydaturze nic złego,
tylko wrodzona ostrożność nakazuje mi bez kija nie podchodzić do
niczego prezentowanego przez te antypolskie szumowiny.
  Nie bÄ…dĹş niepowaĹĽny - "okrÄ…gĹ‚ostoĹ‚owa banda" wystawia jej kandydaturÄ™
jednocześnie robi na nią nagonkę? Przecież bez tej bandy 99% Polaków o
tej pani nawet by nigdy nie usłyszało.

Akurat to, że Miller jest też z okrągłostołowej bandy nie ma tu już
żadnego znaczenia, bo mu się po prostu omskło z tego owodu, że chciał
przetrwać i wystawił niezależną, idealną kandydatkę. On nie robi na nią
nagonki, ale POzostali z bandy okrągłostołowej... z POPiSu...

boukun

no ale ciebie nagnal tak ze ci slina do pasa wisi

Data: 2015-01-26 17:12:38
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-25 o 16:54, boukun pisze:

[...]

Cały aktyw SLD to bękart porozumień okr±głostołowych. Nie on nie robi nic złego, teraz jest już tylko utrwalaczem zła.. Pilnuje jak brytan aby prezydentem nie został nikt spoza wpływu układu. Qrwa, boukun to już trwa prawie 30 lat, a ty nadal naiwny jak dziecko, bo tylko dziecko może spodziewać się prezentu od tych szumowin.

Data: 2015-01-26 18:44:52
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:ma5p13$pmk$1speranza.aioe.org...
[...]

Ale jak się ma do tego twojego wywodu 35 letnia bezpartyjna pani Magda?

boukun

Data: 2015-01-27 09:51:52
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-26 o 18:44, boukun pisze:
[...]

Która bez Millera i jego poparcia, a także akceptacji pozostałego okr±głostołowego towarzystwa jest dokładnie nikim...

Data: 2015-01-27 10:07:39
Autor: boukun
Moja pani prezydent
[...]

Przede wszystkim, ona nie ma żadnego poparcia pozostałego okr±głostołowego towarzystwa. A Miller wystawiaj±c niezależn± i uniwersaln± pani± Magdę chciał tylko siebie ratować, a może nawet nie tyle ratować, co zrobić szum wokół SLD, on w tym momencie się już nie lczy, a po ewentualnych jej wyborach tym bardziej pójdzie do lamusa... Z jednym mogę się tylko zgodzić, gdyby jej nie wystawił, to by nie zaistniała, ko¶ci zostały jednak rzucone...

boukun

Data: 2015-01-27 02:07:46
Autor: Marek
Moja pani prezydent
Przecież PiS juz j± poparł.

Data: 2015-01-27 11:13:39
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:af9f8195-5cfb-4865-91e0-ffa06b6b1430googlegroups.com...
Przecież PiS juz j± poparł.

PiS ma swojego Dudę...

boukun

Data: 2015-01-28 11:44:08
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-27 o 10:07, boukun pisze:

[...]

Chyba raczysz żartować.? To przecie układ mianuje i wybiera prezydentów a nie wyborcy.

Data: 2015-01-28 12:46:50
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:maaehm$446$1speranza.aioe.org...
[...]

Miejmy nadzieję, że tym razem tak nie będzie. Zobaczymy, co się dzieje pod koniec kampanii, PO owocach ich POznajemy...
Ostatnie wybory samorz±dowe były sfałszowane, już można zauważyć PO manipulacjach sondażami, że teraz też przygotowuje się reżim do sfałszowania wyborów. Musimy patrzeć im wszystkim na ręce...

boukun

Data: 2015-01-29 09:39:25
Autor: Patriota
Moja pani prezydent
W dniu 2015-01-28 o 12:46, boukun pisze:
[...]

Kolejne 5 lat zmarnowane dla Kraju i Polaków.
A prezydenckie to niby były uczciwe? Kolesie do samego końca nie byli pewni kogo obwołać prezydentem po ¶mierci L. Kaczyńskiego.

Data: 2015-01-25 19:59:41
Autor: andal
Moja pani prezydent
On Sun, 25 Jan 2015 10:44:01 +0100, boukun wrote:

[...]

że modlisz się o nią jak o mesjasza. Podsunęli ci pod nos kolejnego
błaznującego figuranta a ty zaraz do Boga o pomoc.
Jeżeli już to poproś Boga choćby o odrobinę rozumu.

Masz internet? Masz! Masz możliwość prześwietlić kandydata od a do z?
Masz!
Masz oczy i uszy szeroko otwarte? Możesz przynajmniej spróbować ogarnąć,
co się wokół pani Magdy dzieje i dlaczego banda okrągłostołowa robi na
niÄ… nagonkÄ™ lub jÄ… wycisza...
SLD pod wodzą Millera wystawić to sobie ją mogli, a na końcu to ona ich
wystawi, to siÄ™ widzi, czuje i po prostu wie...

boukun

przestan cpac i uzyj tego internetu

przeciez to banda okraglostolowa ja promuje

zw stlzmanem i milerem na czele

Data: 2015-01-25 21:34:26
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma3hvd$m51$9speranza.aioe.org...
[...]

Wymyślasz, użyj sam internetu, Stolzman coś tam dodał od siebie, ale cztery lata temu, talmudysto, a Miller brzytwy się chwyta i mu się to czkawką odbije, a dla nas to uciecha...

boukun

Data: 2015-01-25 12:52:09
Autor: rAzor
Moja pani prezydent
Dnia Sat, 24 Jan 2015 20:44:41 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Omal się nie rozpłakałem! Ty stary dziad zakochałe¶ się w młodej
Magdalenie! Dziadek, sk±d wisz, że jest uczciwa? Jako komuszka nie może
być! MW

Data: 2015-01-25 16:56:05
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"rAzor" <kundel@buda.wb> schrieb im Newsbeitrag news:ma2lda$rch$1news.albasani.net...
[...]

Komuszki, to POPiS, a ona nie jest komuszk±, bo nawet do żadnej partii nie należy... i jest za młoda...

boukun

Moja pani prezydent