Moja pani prezydent

Data: 2015-01-24 16:04:27
Autor: husar
Moja pani prezydent

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ma0tvu$9c7$1mx1.internetia.pl...
Marzy mi się, żeby Polska miała po raz pierwszy swojego ukochanego prezydenta, w roli pani Magdaleny Ogórek. Boże, jak ja bym chciał, żeby Polacy przejrzeli na oczy i wybrali na swojego prezydenta wspaniałą, uczciwą i inteligentną Polkę, jaką jest pani Magda. Chciałbym po raz pierwszy w życiu móc z dumą powiedzieć, moja pani prezyent, a nie mieć za prezydentów stale pokrętnych, fałszywych i złodziejskich, antypolskich, znienawidzonych podstawionych żydziaków, jak to było do tej pory...
Ludzie obudźcie się, wybierzcie po raz pierwszy swojego kochanego prezydenta, byście mogli z dumą mówić, moja pani prezydent i by cały świat mógł nam naszego ukochanego prezydenta zazdrościć i razem z nami podziwiać. My Polacy po latach niewoli i upokorzenia zasłużyliśmy w końcu na wolność i swoją Evitę i byśmy wreszcie poczuli się wolni...
http://ocdn.eu/images/pulscms/Mzc7MDQsMSw1MiwzZTcsMjMxOzA2LDMyMCwxYzI_/8507cff2bcebca82bebda8ed32870887.jpg

boukun
Nie zapomnijmy tej pani http://en.wikipedia.org/wiki/Ilona_Staller

czyli slawna Cicciolina. Tez byla politykiem i co?

Data: 2015-01-24 23:12:45
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ma119k$rdt$1speranza.aioe.org...

[...]

Ale ten silikon mógł być sobie sławny, ale pociągający tylko u zboczeńców i wykolejeńców pustak...

To nie ta skala...

boukun

Moja pani prezydent