Moja pani prezydent

Data: 2015-01-24 13:29:00
Autor: Marek
Moja pani prezydent
W dniu sobota, 24 stycznia 2015 20:44:44 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Marzy mi się, żeby Polska miała po raz pierwszy swojego ukochanego prezydenta, w roli pani Magdaleny Ogórek. Boże, jak ja bym chciał, żeby Polacy przejrzeli na oczy i wybrali na swojego prezydenta wspaniałą, uczciwą i inteligentną Polkę, jaką jest pani Magda. Chciałbym po raz pierwszy w życiu móc z dumą powiedzieć, moja pani prezyent, a nie mieć za prezydentów stale pokrętnych, fałszywych i złodziejskich, antypolskich, znienawidzonych podstawionych żydziaków, jak to było do tej pory...
Ludzie obudźcie się, wybierzcie po raz pierwszy swojego kochanego prezydenta, byście mogli z dumą mówić, moja pani prezydent i by cały świat mógł nam naszego ukochanego prezydenta zazdrościć i razem z nami podziwiać. My Polacy po latach niewoli i upokorzenia zasłużyliśmy w końcu na wolność i swoją Evitę i byśmy wreszcie poczuli się wolni...
http://ocdn.eu/images/pulscms/Mzc7MDQsMSw1MiwzZTcsMjMxOzA2LDMyMCwxYzI_/8507cff2bcebca82bebda8ed32870887.jpg

boukun

A zupa ogórkowa bedzie naszym daniem narodowym.
Zwłaszcza na kacu.

Data: 2015-01-24 23:13:14
Autor: boukun
Moja pani prezydent
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:250c4226-ad65-4a7e-bb66-68a0d48f957egooglegroups.com...
[...]

Żal mi ciebie...

boukun

Data: 2015-01-25 13:11:51
Autor: Marek
Moja pani prezydent
W dniu sobota, 24 stycznia 2015 23:13:19 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> A zupa ogórkowa bedzie naszym daniem narodowym.
> Zwłaszcza na kacu.

Żal mi ciebie...

boukun

Mi ciebie nie...